The Crew-betan rullar igång på måndag

Robot
The Crew-betan rullar igång på måndag

Pc-testning av Ubisofts open world-racing nästa vecka.

#the-crew, #ubisoft, #reflections


Medlem
The Crew-betan rullar igång på måndag

Älskar Ubisoft över allt annat! Men.. det låter för bra för att vara sant.

Medlem

Om det inte vore för att jag sitter på ett nät från före första världskriget så skulle jag nog försöka mig på att komma med i betan. Men om jag nu skulle komma med så skulle det ta en hel vecka att få hem spelet... Och då är betan redan över =(

Curse this stupidly slow connection and games that keeps increasing in size :c

Medlem

Minns inte om jag hade reggat mig för The Crew, men jag har för mig det... hoppas man får testa!

Medlem
Skrivet av Bunisher:

Om det inte vore för att jag sitter på ett nät från före första världskriget så skulle jag nog försöka mig på att komma med i betan. Men om jag nu skulle komma med så skulle det ta en hel vecka att få hem spelet... Och då är betan redan över =(

Curse this stupidly slow connection and games that keeps increasing in size :c

Haha, och vilken hastighet pratar vi om då? ADSL 0.25mbit?
Jag tycker att jag har långsamt som sitter på ADSL 24mbit. får ut cirka 18.

Medlem
Skrivet av rewoX:
Skrivet av Bunisher:

Om det inte vore för att jag sitter på ett nät från före första världskriget så skulle jag nog försöka mig på att komma med i betan. Men om jag nu skulle komma med så skulle det ta en hel vecka att få hem spelet... Och då är betan redan över =(

Curse this stupidly slow connection and games that keeps increasing in size :c

Haha, och vilken hastighet pratar vi om då? ADSL 0.25mbit?
Jag tycker att jag har långsamt som sitter på ADSL 24mbit. får ut cirka 18.

Vi betalar för 2mbit men det är så pass ostabilt att det ligger mellan 1.2-2.5 beroende på vad vädret och modemet tycker (telefonledningarna är så pass gamla och det är genom det som det blir ostabilt). Och ska man tanka hem någonting så kommer man då inte kunna använda nätet till någonting annat. Vi jobber på att få hit 100/100 fiber men det kommer inte hända förrens om kanske 1-1½ år.

Och eftersom jag inte är den enda i familjen som behöver använda sig av nätet så kommer jag inte kunna ha nerladdningar igång under hälften av dagen.

Medlem

Ogillar ubisoft starkt sen all senaste skit de gjort mot PC, fast ser fram emot det här ändå. Bara hoppas på BETA antar jag!

Medlem

Surt att det inte är över nästa helg också, det blir ju inte många timmars lir om man jobbar måndag-fredag... Är ändå sugen på att komma med i betan, hoppas

Medlem

Om det vore som ett MMO med en gemensam stor värld där man kunde organisera sig i grupperingar så skulle de vara något stort på spåren...

Medlem

hur satans i helvetes stänger man av voipen i the crew.

Medlem

Vad går spelet ut på? Riktiga licenser på bilarna?


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Jag fick en beta kod !

Medlem

Hmm, passande att jag ska vara ledig en vecka från och med måndag.

Hoppas jag får en nyckel då ^^

Medlem

Och jag som tycker att jag har långsamt med 250/100Mbit.

1
Skriv svar