Känslosam trailer för Fifa 15

Robot
Medlem
Känslosam trailer för Fifa 15

Verkar som ett bra tillägg i spelet Undrar om NHL också kommer få sånt här, gillar inte fotboll, men älskar ishockey!

Medlem

Även om man kanske inte tänker på sånt alltid så ser jag det som en riktig bra grej för att få känslan av en riktig match. Gillade verkligen det ang att sina m8s blir mer och mer frustrerade om man missar flera gånger.

Medlem

Största förändringen är systemet för dynamiska filmningar. Med höger styrspak (kallad Dive Stick av EA Sports) kan du kasta dig omkull i alla lägen på ett mycket verklighetstroget sätt.

Medlem

Någon som vet något om det kommer till PC? Ser riktigt bra ut för övrigt

inK
Medlem
Skrivet av von_lidl:

Någon som vet något om det kommer till PC? Ser riktigt bra ut för övrigt

PC, vad är det?


signatur

Every trophy counts...

Medlem
Skrivet av inK:
Skrivet av von_lidl:

Någon som vet något om det kommer till PC? Ser riktigt bra ut för övrigt

PC, vad är det?

Du måste ha missat så många bra spel med den inställningen. Men each to its own.

Medlem

det roligaste fifa spelet enligt mig är fifa 99.
där fick man reaktioner om man tacklade en spelare med dubbarna(vilket de tråkigt nog har tagit bort i fifa spelen). spelaren blev förbannad på domaren och när han stod där och visade sin vrede, så tacklade man spelaren en gång till med dubbarna xD.
tom målvakten släppte fokus på spelet och klagade på domaren efter man tacklat målvakten och då var det bara att peta in bollen eller skjuta den i mål från mer än halva planen :D. detta enbart om man stängde av domaren och tog bort utvisningar.

Medlem
Skrivet av von_lidl:

Någon som vet något om det kommer till PC? Ser riktigt bra ut för övrigt

pc kommer nu få samma spel som släpps på next gen konsolerna.

http://www.pcgamer.com/2014/06/09/fifa-15-goes-next-gen-on-pc...

Recommended Specifications:

OS: Windows V/7/8/8.1 -64-bit
CPU: Intel i5-2550K @ 3.4Ghz
RAM: 8GB
Hard Drive Space Required: 15.0 GB
Supported Video Cards: ATI Radeon HD 6870, NVIDIA GTX 460
DirectX: 11.0

Minimum Required Specifications:

OS: Windows V/7/8/8.1 -64-bit
CPU: Intel Q6600 Core2 Quad @ 2.4Ghz
RAM: 4GB
Hard Drive Space Required: 15.0 GB
Minimum Supported Video Cards: ATI Radeon HD 5770, NVIDIA GTX 650
DirectX: 11.0


signatur

God is dead

Medlem

HAHAHHAHAHAHA, fyfan vilken sjuk trailer

Medlem
Skrivet av Bennii:

Största förändringen är systemet för dynamiska filmningar. Med höger styrspak (kallad Dive Stick av EA Sports) kan du kasta dig omkull i alla lägen på ett mycket verklighetstroget sätt.

Det fanns faktiskt en knapp för det i pes, eller kanske this is football, förr.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Jag vill ha tillbaka offlineturneringar, vilket togs bort i Fifa 14 i PS4/Xbox One-versionerna, annars får det vara.


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem

Hoppas dom fokuserar på dom mer betydelsefulla "små"-detaljerna. Jag skiter i en hörnflagga som rör på sig, det som är bra irriterande är dom vidriga linjedomarna och huvuddomaren som blåser när en sida klart attackerar. RIKTIGA smådetaljer.

1
Skriv svar