The Last of Us – inget mer singleplayer-DLC

Robot
The Last of Us – inget mer singleplayer-DLC

Naughty Dog kommer fortsätta att berika The Last of Us, men bara med nytt multiplayer-material.

#the-last-of-us-remastered, #the-last-of-us-left-behind, #naughty-dog


Avstängd
The Last of Us – inget mer singleplayer-DLC

Tråkigt

Medlem

Jag tycker säcken är väl hopknuten ändå. Historien är komplett som den är.

För någon som mig som ska köpa spelet igen till PS4 just för att lira MP med polarna i framtiden är det ju superkul att ha mer variation att se fram emot!

Medlem

Det är bra dom säger ifrån så man inte drar på sig ett season-pass i hopp om mer singelplayer-DLCs om man inte är så himla intresserad av multi

Medlem

Blir sugen på köpa det till ps4 för att köra igenom spelet igen.
Tror jag ska vänta på en bra deal först.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

BRA! gör en 2a!

Medlem

Ge oss mer singelplayer!!! Alternativt gör en uppföljare, eller ge oss nytt spel där man får vara soldat och döda civila

Medlem

Jag verkar vara en av de få som verkligen inte uppskattade The Last of Us. Visst, det var stämningsfullt och snyggt. Men spelarens insats kändes helt minimal och till slut var det mer film än spel.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Ravenknight:

Jag verkar vara en av de få som verkligen inte uppskattade The Last of Us. Visst, det var stämningsfullt och snyggt. Men spelarens insats kändes helt minimal och till slut var det mer film än spel.

Inte spelat, men hört av många att kontrollerna ska vara klumpiga/dåliga. Inte något som om läser om ofta, men det skulle vara ett stort minus i min bok om det stämmer.

Medlem
Skrivet av nilfisk:
Skrivet av Ravenknight:

Jag verkar vara en av de få som verkligen inte uppskattade The Last of Us. Visst, det var stämningsfullt och snyggt. Men spelarens insats kändes helt minimal och till slut var det mer film än spel.

Inte spelat, men hört av många att kontrollerna ska vara klumpiga/dåliga. Inte något som om läser om ofta, men det skulle vara ett stort minus i min bok om det stämmer.

Det är det inte. Bland bättre spelen när det gäller kontroller i 3rd person spel.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

1
Skriv svar