Naughty Dog tänker på The Last of Us 2

Robot
Naughty Dog tänker på The Last of Us 2

Berättelsen om Joel och Ellie är avslutad men The Last of Us grymma värld kan innehålla fler historier än så.

#the-last-of-us-remastered, #naughty-dog


Medlem
Naughty Dog tänker på The Last of Us 2

Nej. Älskade spelet, men vill faktiskt inte se en uppföljare. Låt The Last of Us förbli vad det är, istället för att exploatera det till döds.

Medlem

Jag känner inte att behövs någon fortsättning på storyn som den är nu men jag skulle inte tacka nej till ett helt nytt kapitel med nya karaktärer och på en helt annan plats/stad eller i ett annat land t.o.m

Medlem
Skrivet av sanctier:

Jag känner inte att behövs någon fortsättning på storyn som den är nu men jag skulle inte tacka nej till ett helt nytt kapitel med nya karaktärer och på en helt annan plats/stad eller i ett annat land t.o.m

Hear, hear.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av sanctier:

Jag känner inte att behövs någon fortsättning på storyn som den är nu men jag skulle inte tacka nej till ett helt nytt kapitel med nya karaktärer och på en helt annan plats/stad eller i ett annat land t.o.m

Läs gärna artikeln.

"– Jag tror att världen har fyndigheter för fler historier, men gällande resan med Joel och Ellie så slutar den med det här spelet"

Medlem

Kommer vara svårt att överträffa första spelet. Men Naughty Dog är nog rätta studion för uppgiften.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Moderator | Testpilot
Skrivet av marcus8958:

Kommer vara svårt att överträffa första spelet. Men Naughty Dog är nog rätta studion för uppgiften.

Hoppas det. Efter mycket folk som lämnat ND så får man väl hoppas att talangen inte slank med.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Thomas:

Nej. Älskade spelet, men vill faktiskt inte se en uppföljare. Låt The Last of Us förbli vad det är, istället för att exploatera det till döds.

Hur resonerar du? Oavsett om det kommer en uppföljare eller ej, så förblir spelet alltid vad det var. Om det skulle vara så att man spelar The Last of Us, man älskar det, det släpps en uppföljare, man hatar den... Att då ändra ståndpunkt på vad man tyckte om första spelet skulle ju bara vara löjligt och oresonligt.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Cordayne:
Skrivet av Thomas:

Nej. Älskade spelet, men vill faktiskt inte se en uppföljare. Låt The Last of Us förbli vad det är, istället för att exploatera det till döds.

Hur resonerar du? Oavsett om det kommer en uppföljare eller ej, så förblir spelet alltid vad det var. Om det skulle vara så att man spelar The Last of Us, man älskar det, det släpps en uppföljare, man hatar den... Att då ändra ståndpunkt på vad man tyckte om första spelet skulle ju bara vara löjligt och oresonligt.

Funderat samma sak. Släpp hur många uppföljare ni vill och så ni kan. The Last of Us var riktigt bra och om chansen finns att ett till lika bra spel släpps så för all del. Skulle spelet bli total sämst så är det väl inte så mycker mer med det? Bara strunta i det och spela ettan istället när man känner för det.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Thane:
Skrivet av sanctier:

Jag känner inte att behövs någon fortsättning på storyn som den är nu men jag skulle inte tacka nej till ett helt nytt kapitel med nya karaktärer och på en helt annan plats/stad eller i ett annat land t.o.m

Läs gärna artikeln.

"– Jag tror att världen har fyndigheter för fler historier, men gällande resan med Joel och Ellie så slutar den med det här spelet"

Jo tack jag läste, min kommentar står oförändrad att jag inte skulle tacka nej till ett nytt Last of Us med nya karaktärer och miljöer

Medlem

Som dom flesta redan tänkt eller kommenterat så är det bra att Neil Druckman anser att Joel och Ellies historia är slut.

Men skulle inte säga nej till att fortsätta vara i den världen med andra karaktärer.

1
Skriv svar