Square Enix Humble Bundle med Deus Ex och Hitman

Square Enix Humble Bundle med Deus Ex och Hitman

signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Visste inte att Square Enix hade råd med detta...

Moderator | Testpilot
Skrivet av skogsvilden:

Visste inte att Square Enix hace råd med detta...

Förstår du inte att de inte har råd med något och därför försöker få ihop lite extra $$$ genom Humburubunduru.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jo, dom har nog råd att ge bort 10-år gamla spel.

Inaktiv

Oj det var många spel man redan hade och dom två som man inte har vill man absolut inte äga Kane & Lynch 2: Dog Days och Deus Ex: The Fall. Men jag tror jag köper ett ändå och ger bort som gåva, har ett par vänner som nog inte skulle säga nej till några av dessa titlar

FM-guru
F.d. Sisyr

Fyfan, det var inte dåligt med mervärde man fick för 15 dollar. Hade föredragit Kane & Lynch istället för Kane & Lynch 2, men man kan inte få allt!

Medlem

Hade jag inte redan ägt många av dessa spel hade man ju slagit till. Fantastiskt pris för de spelen.

Skrivet av Sisyr:

Hade föredragit Kane & Lynch istället för Kane & Lynch 2, men man kan inte få allt!

Saxat från HB "More games will be added to this bundle next Tuesday at 11:00 a.m. Pacific!" ge inte upp hoppet

Medlem

Lade de seriöst in Daikatana? Hahaha, måste nästan bli ett köp om än enbart därför.

Medlem

Frågan är ju varför Hitman: Blood Money inte är inkluderat när Absolution finns med.

Mycket märkligt.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem
Skrivet av 4liv3:

Frågan är ju varför Hitman: Blood Money inte är inkluderat när Absolution finns med.

Mycket märkligt.

Rättighetsjox av något slag kanske? Har något svagt minne att det inte var med i nåt annat slags Hitman-paket som såldes förut, men jag kanske bara har drömt det.

Medlem
Skrivet av skogsvilden:

Visste inte att Square Enix hade råd med detta...

De har nog råd med detta nu när det går så bra med FFXIV (Månadskostnaden x alla spelare)

Medlem
Skrivet av 4liv3:

Frågan är ju varför Hitman: Blood Money inte är inkluderat när Absolution finns med.

Mycket märkligt.

kommer ju ett eller flera spel till nästa tisdag, så finns ju en chans att det kommer då.

Medlem

Varför står inte Anachronox med på listan?

Medlem
Skrivet av 4liv3:

Frågan är ju varför Hitman: Blood Money inte är inkluderat när Absolution finns med.

Mycket märkligt.

Tror de väntar med både Blood Money och Contracts tills på tisdag.

Medlem
Skrivet av Ftmch:
Skrivet av 4liv3:

Frågan är ju varför Hitman: Blood Money inte är inkluderat när Absolution finns med.

Mycket märkligt.

Rättighetsjox av något slag kanske? Har något svagt minne att det inte var med i nåt annat slags Hitman-paket som såldes förut, men jag kanske bara har drömt det.

Den första samlingen som släpptes hade inte Blood Money inkluderad och när de släppte den andra samlingen så tog de bort det första spelet och ersatte detta med Blood Money. Jag vill minnas att det var Codename 47 som de hade problem med och det var anledningen till att det dröjde innan de kunde släppa en version som hade samtliga spel inkluderade.

Skrivet av Ziljun:

Varför står inte Anachronox med på listan?

FZ har nog bara missat detta.

Medlem
Medlem
Skrivet av Smoo87:

Grabbed, tack och bock

1
Skriv svar