Se över hundra bilder från The Last of Us: Remastered

Robot
Se över hundra bilder från The Last of Us: Remastered
Medlem
Se över hundra bilder från The Last of Us: Remastered

Nu finns det ännu en anledning att spela om det. Undrar om det kommer bli en tränd att remastra förra generations konsoler om försäljnings siffrorna är godkända för Last of us

Medlem

Ni borde kanske flytta spoiler varningen framför länken till galleriet. Där är inga små spoilers i dom bilderna.

Spelet är så underbart att ingen bör bli spoilad för att de är lite för snabba att klicka på något.

Eller ännu bättre, sätt spoilervarningen som klickbar länk till galleriet.

Medlem

Snart dags att köra i genom för sjätte gången alltså...


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Inaktiv
Skrivet av Ferren:

Nu finns det ännu en anledning att spela om det. Undrar om det kommer bli en tränd att remastra förra generations konsoler om försäljnings siffrorna är godkända för Last of us

Citerade fel gubbe

Inaktiv
Skrivet av Ferren:

Nu finns det ännu en anledning att spela om det. Undrar om det kommer bli en tränd att remastra förra generations konsoler om försäljnings siffrorna är godkända för Last of us

Nintendo har ju gjort det ett antal år till sina bärbara så jo, det tror jag kommer ske nu med. Lite B att de tar fullpris men spelen sjunker ju i pris rätt fort om man väntar lite.

Medlem
Skrivet av eatem:
Skrivet av Ferren:

Nu finns det ännu en anledning att spela om det. Undrar om det kommer bli en tränd att remastra förra generations konsoler om försäljnings siffrorna är godkända för Last of us

Nintendo har ju gjort det ett antal år till sina bärbara så jo, det tror jag kommer ske nu med. Lite B att de tar fullpris men spelen sjunker ju i pris rätt fort om man väntar lite.

Man får tänka på att alla dlc's ingår. 495 kr på webhallen tycker jag inte är så jävkla farligt ändå - men jo, lite b ändå kanske.

Ontopic dock: Äntligen får jag uppleva the last of us!

Inaktiv
Skrivet av sitman:
Skrivet av eatem:
Skrivet av Ferren:

Nu finns det ännu en anledning att spela om det. Undrar om det kommer bli en tränd att remastra förra generations konsoler om försäljnings siffrorna är godkända för Last of us

Nintendo har ju gjort det ett antal år till sina bärbara så jo, det tror jag kommer ske nu med. Lite B att de tar fullpris men spelen sjunker ju i pris rätt fort om man väntar lite.

Man får tänka på att alla dlc's ingår. 495 kr på webhallen tycker jag inte är så jävkla farligt ändå - men jo, lite b ändå kanske.

Ontopic dock: Äntligen får jag uppleva the last of us!

Ja har du inte spelat det är det lätt värt pengarna. Jag hade också köpt det om jag inte hade klarat det redan

Medlem

Redan spelat The Last of Us, men sedan länge sålt min PS3 igen. Det är fan inte helt omöjligt att det blir ett köp av remastered, speciellt inte om alla DLCs ingår.

Medlem

Man avvaktar väl lite för att se vad XBOne kommer med i September, med bortkopplad Kinect osv.

Men remastrad LOU och UC3 - då blir det definitivt en PS4. Många härliga speltimmar att se fram emot med det nya som kommer också.

Portningen LOU måste ju ge dom klar bild hur mycket arbete det är även för UC3.

Medlem
Skrivet av Ferren:

Nu finns det ännu en anledning att spela om det. Undrar om det kommer bli en tränd att remastra förra generations konsoler om försäljnings siffrorna är godkända för Last of us

Det har ju varit en trend i flera år:

Ico
Shadow of the Colossus
Beyond Good & Evil
Final Fantasy X/X-2
Ratchet & Clank
God of War
Resident Evil 4
Halo: Combat Evolved
Hitman
Jak & Daxter
Metal Gear Solid

osv.

Titta inte på bilderna om ni inte har spelat spelet. Spoilers.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

ZF
Medlem

ser helt ok ut, förutom att det nu märks än tydligare att saker som borde vara det inte är runda nog. och jag tycker det ser lite fattigt ut med sporer på bilderna där det är förväntat. bäst det inte blir en SH2 av det här..

Medlem

Jag älskade resan genom TLOU men tröttnade snabbt på att smyga mig förbi eller döda allt jag mötte. Bra spel men blir inte ett köp igen till PS4.

Medlem

Streamas för fullt på twitch också.. ser sjukt bra ut. Denna gång ska jag fan ta platinum.


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av Cortex:

Jag älskade resan genom TLOU men tröttnade snabbt på att smyga mig förbi eller döda allt jag mötte. Bra spel men blir inte ett köp igen till PS4.

Fattar inte riktigt? Hur vill du annars göra? Flyga förbi? Teleportera dig förbi? Du har massor med olika tillvägagångssätt och du har också ett val att döda eller smyga... vad mer kan man göra?


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Spelade igenom detta i en sittning. Tog ett tag såklart men spelet hade mig i ett järngrepp :I

Skrivet av bent toe:
Skrivet av Cortex:

Jag älskade resan genom TLOU men tröttnade snabbt på att smyga mig förbi eller döda allt jag mötte. Bra spel men blir inte ett köp igen till PS4.

Fattar inte riktigt? Hur vill du annars göra? Flyga förbi? Teleportera dig förbi? Du har massor med olika tillvägagångssätt och du har också ett val att döda eller smyga... vad mer kan man göra?

Där skrev du något: "The Last of US - Teleport Edition".


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Skulle ha kommit till pc.
Spelet verkade roligt, men på tok för taffligt å spela med handkontroll

ZF
Medlem
Skrivet av eessah:

Skulle ha kommit till pc.
Spelet verkade roligt, men på tok för taffligt å spela med handkontroll

utöver att genomgående sabotera spelkänslan, skulle det utan att även helt ändra kontrollmekaniken och delar av upplägget bitvis bli halvt ospelbart med T/M.

1
Skriv svar