Nu kan alla spela Destiny-betan

Robot
Medlem
Nu kan alla spela Destiny-betan

Haha, jätteroligt...

Medlem

what about the master race?

Medlem

testade igår med en polare det var ganska häktiska strider.

Kommer nog köpa spelet just för co-op


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

TRANSFERRING GAME CONTENT...

Medlem

Ska nog testa i helgen!


signatur

Meep!

Medlem

Ett av de bättre betas jag spelat. Nick ubn på destiny compendium. STFmassa på psn. Nu köttar vi på crusible!

SoL
Medlem

Gäller detta endast online lr går de köra nå uppdrag på storyn? Jag tycker inte de såg så värst roligt ut online

Medlem
Skrivet av SoL:

Gäller detta endast online lr går de köra nå uppdrag på storyn? Jag tycker inte de såg så värst roligt ut online

Det är 5-6 storyuppdrag och en pvp-map tillgängliga om jag minns rätt.

Medlem

Hade ganska roligt i betan, men efter att ha kört storyuppdragen med varje klass och provat lite PvP började jag tröttna. Visst, det var bara en liten del av hela spelet men utan två polare att köra med blir det kanske inget köp.

Det är en enorm skillnad mellan att köra själv eller med folk, och även om man kan köra med randoms i Strike-banorna är det roligare med folk man känner och kan prata med.

Förstår för övrigt varför man inte kan köra med randoms på storybanorna, om man inte har tur och hittar någon som vill göra samma sak springandes runt på slätten. Men eftersom det verkar vara en 4-5 personer i varje instans av "hubkartan" är denna chans ganska liten. De borde ändra på detta till släppet.

Medlem

Ett mediokert FPS, säg inte att detta är det hetaste spelet? Då går jag och begraver mig.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Skrivet av Kimpur:

Ett mediokert FPS, säg inte att detta är det hetaste spelet? Då går jag och begraver mig.

Vad är mediokert? Och det är inte ett fps. Mer rpgfps med mmo inslag. Som borderlands fast inte lika spexat plus att du har onlinefps inbakat.

Medlem

Det går väl att spela betan efter söndag om man har en kod? Någon som har en till 360 över så pm gärna mig.

jkw
Medlem

1080p/30fps och levelcap på 8 gjorde att det inte blev så många timmar på min PS4.

Medlem

detta var riktigt ögongodis, och ganska kul med, hoppas att man kan skippa alla intron sen. lite jobbit när man ska skapa en ny karaktär.

Medlem
Skrivet av ubn87:
Skrivet av Kimpur:

Ett mediokert FPS, säg inte att detta är det hetaste spelet? Då går jag och begraver mig.

Vad är mediokert? Och det är inte ett fps. Mer rpgfps med mmo inslag. Som borderlands fast inte lika spexat plus att du har onlinefps inbakat.

Jag kan ju ha missat det roliga och innovativa med spelet. Vad skiljer sig från t.ex borderlands? Upplys mig så jag får igång suget att ge det ett nytt försök


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Skrivet av Kimpur:
Skrivet av ubn87:
Skrivet av Kimpur:

Ett mediokert FPS, säg inte att detta är det hetaste spelet? Då går jag och begraver mig.

Vad är mediokert? Och det är inte ett fps. Mer rpgfps med mmo inslag. Som borderlands fast inte lika spexat plus att du har onlinefps inbakat.

Jag kan ju ha missat det roliga och innovativa med spelet. Vad skiljer sig från t.ex borderlands? Upplys mig så jag får igång suget att ge det ett nytt försök

Skillnaden är som jag skrev. Och borderlands var ju förra årets bästa spel enligt mig så inget negativt om de liknar det

1
Skriv svar