Trailer för dokumentären om E.T-kassetterna

Robot
Trailer för dokumentären om E.T-kassetterna
Medlem
Trailer för dokumentären om E.T-kassetterna

Och historien upprepar sig om och om igen....

Medlem

Får väl se om den här dokumentären ska grävas ner i öknen snart.


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Inaktiv

Snart hittar vi väl DICE i en gruva någonstans norrut.

Medlem

Är det bara jag som tycker detta är extremt långsökt?

Medlem

Ser nog hellre på AVGN filmen.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Charlie Runkel tycks ha sadlat om.

Medlem
Skrivet av elPresidente:

Är det bara jag som tycker detta är extremt långsökt?

Vad menar du?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Det är nästan ett otroligt sammanträffande hur detta hände just då AVGN-filmen har premiär, nära nog. Mycket E.T helt enkelt!

KoP
Medlem

Ser fram emot lite mys i höstmörkret. Har själv spelat E.T. (lånat ex. så inga pengar kastade i sjön där) på originalcart. Så det har ju alltid funnits i ryggen. Men är på senare år man upptäckt vilken fantastisk flopp spelet blev och därav har man följt turerna kring det med ett intresse.

Medlem
Skrivet av toern:

Det är nästan ett otroligt sammanträffande hur detta hände just då AVGN-filmen har premiär, nära nog. Mycket E.T helt enkelt!

Du menar att det är en konspiration? Att de sparat något som varit allmänt känt till att vara nergrävt i decenium i förebyggande syfte? Ett misslyckat spel men en lömsk plan?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av toern:

Det är nästan ett otroligt sammanträffande hur detta hände just då AVGN-filmen har premiär, nära nog. Mycket E.T helt enkelt!

Du menar att det är en konspiration? Att de sparat något som varit allmänt känt till att vara nergrävt i decenium i förebyggande syfte? Ett misslyckat spel men en lömsk plan?

Wow, världsrekord på att tolka trångsynt. Du citerar t.o.m men lägger ändå ord i munnen på folk? Du menar med andra ord att ingen såg bananen innan hästen gick ner sig?

Medlem
Skrivet av sitman:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av toern:

Det är nästan ett otroligt sammanträffande hur detta hände just då AVGN-filmen har premiär, nära nog. Mycket E.T helt enkelt!

Du menar att det är en konspiration? Att de sparat något som varit allmänt känt till att vara nergrävt i decenium i förebyggande syfte? Ett misslyckat spel men en lömsk plan?

Wow, världsrekord på att tolka trångsynt. Du citerar t.o.m men lägger ändå ord i munnen på folk? Du menar med andra ord att ingen såg bananen innan hästen gick ner sig?

Lugn Lugn jag skojade bara

Edit: Det är värmen grabben, jag misstolkade dig och skulle göra mig lustig. Det är allt


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av elPresidente:

Är det bara jag som tycker detta är extremt långsökt?

Vad menar du?

Ja, att göra en dokumentär om ett spelföretag som åkte till en öken och grävde ner spel som floppade. Visst är det väl lite mystiskt att de valde att gräva ner dem men ändå. Behövs inte göra en dokumentär om det här. Larvigt!

Medlem
Skrivet av elPresidente:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av elPresidente:

Är det bara jag som tycker detta är extremt långsökt?

Vad menar du?

Ja, att göra en dokumentär om ett spelföretag som åkte till en öken och grävde ner spel som floppade. Visst är det väl lite mystiskt att de valde att gräva ner dem men ändå. Behövs inte göra en dokumentär om det här. Larvigt!

..men så länge intresset finnes...


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar