The Walking Dead – säsong tre är bekräftad!

Medlem
The Walking Dead – säsong tre är bekräftad!

Yay !

Medlem

Kunde de inte ha låtit Clementine bli uppäten av zombies i slutet av andra säsongen och nöjt sig med det?

Medlem

:D:D:D Fast jag längtar mer efter s2 av The Wolf Among Us

MEG
Medlem

Vore kul om Clementine kunde göra ett inhopp i tv-serien...


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av skogsvilden:

Kunde de inte ha låtit Clementine bli uppäten av zombies i slutet av andra säsongen och nöjt sig med det?

Hur tjänar man pengar på det? Folk älskar ju TellTales Walking Dead spel och fortsätter att stödja spelet och utvecklarna. Och vi har inte sett slutet av säsong 2 än. Vad som helst kan fortfarande hända. Om de fortsätter med det som de gjorde förut så kommer huvudpersonen (I detta fall Clementine) att bli tuggad på och nästa spel handlar om någon annan i gruppen. Inte för att jag tror att det kommer hända dock... Men man vet aldrig :3

Medlem

Jag har inte ens börjat med säsong 2 ännu. Väntar på del 5 först. Men ändå en trevlig nyhet att serien fortsätter.

Medlem

Jaa!!! Ett utav dom bästa spelen jag har spelat. Förtäfflig nyhet!

Medlem
Skrivet av skogsvilden:

Kunde de inte ha låtit Clementine bli uppäten av zombies i slutet av andra säsongen och nöjt sig med det?

Ingen tvingar dig spela spelet.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:
Skrivet av skogsvilden:

Kunde de inte ha låtit Clementine bli uppäten av zombies i slutet av andra säsongen och nöjt sig med det?

Ingen tvingar dig spela spelet.

Jo jag måste annars så kommer kanske herr Olander och leker hammar-leken med mina tår!
Tycker bara det är oroväckande att Telltale håller på att följa efter den senaste och hetaste trenden med att bara göra uppföljare, när de visat att de kan göra något annorlunda och kreativt.

Medlem
Skrivet av skogsvilden:
Skrivet av Mirage:
Skrivet av skogsvilden:

Kunde de inte ha låtit Clementine bli uppäten av zombies i slutet av andra säsongen och nöjt sig med det?

Ingen tvingar dig spela spelet.

Jo jag måste annars så kommer kanske herr Olander och leker hammar-leken med mina tår!
Tycker bara det är oroväckande att Telltale håller på att följa efter den senaste och hetaste trenden med att bara göra uppföljare, när de visat att de kan göra något annorlunda och kreativt.

Wolf among us?
Game of Thrones?
Borderlands?

Medlem
Skrivet av MEG:

Vore kul om Clementine kunde göra ett inhopp i tv-serien...

Det har talas om det.. De som gör TV serien har sagt "det är inte omöjligt, det vore rätt häftigt! men ingenting är planerat för tillfället"

Medlem
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av skogsvilden:
Skrivet av Mirage:
Skrivet av skogsvilden:

Kunde de inte ha låtit Clementine bli uppäten av zombies i slutet av andra säsongen och nöjt sig med det?

Ingen tvingar dig spela spelet.

Jo jag måste annars så kommer kanske herr Olander och leker hammar-leken med mina tår!
Tycker bara det är oroväckande att Telltale håller på att följa efter den senaste och hetaste trenden med att bara göra uppföljare, när de visat att de kan göra något annorlunda och kreativt.

Wolf among us?
Game of Thrones?
Borderlands?

Ehhrmm, och hur många av dom är nya IP i spelbranschen?
Game of thrones är ju redan kraftigt överexploaterat, Borderlands är rätt tunt för peka-klicka äventyr och för The Wolf Among Us så finns det väl lite utrymme kvar men sedan så är Telltale bortglömda återigen...

Medlem
Skrivet av skogsvilden:
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av skogsvilden:
Skrivet av Mirage:
Skrivet av skogsvilden:

Kunde de inte ha låtit Clementine bli uppäten av zombies i slutet av andra säsongen och nöjt sig med det?

Ingen tvingar dig spela spelet.

Jo jag måste annars så kommer kanske herr Olander och leker hammar-leken med mina tår!
Tycker bara det är oroväckande att Telltale håller på att följa efter den senaste och hetaste trenden med att bara göra uppföljare, när de visat att de kan göra något annorlunda och kreativt.

Wolf among us?
Game of Thrones?
Borderlands?

Ehhrmm, och hur många av dom är nya IP i spelbranschen?
Game of thrones är ju redan kraftigt överexploaterat, Borderlands är rätt tunt för peka-klicka äventyr och för The Wolf Among Us så finns det väl lite utrymme kvar men sedan så är Telltale bortglömda återigen...

Är inte ett peka-klicka äventyr i Borderlands något annorlunda och kreativt? Just det du frågade efter?

MEG
Medlem
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av MEG:

Vore kul om Clementine kunde göra ett inhopp i tv-serien...

Det har talas om det.. De som gör TV serien har sagt "det är inte omöjligt, det vore rätt häftigt! men ingenting är planerat för tillfället"

De skulle lätt kunna göra en miniserie med henne...


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av MEG:
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av MEG:

Vore kul om Clementine kunde göra ett inhopp i tv-serien...

Det har talas om det.. De som gör TV serien har sagt "det är inte omöjligt, det vore rätt häftigt! men ingenting är planerat för tillfället"

De skulle lätt kunna göra en miniserie med henne...

Finns även planer att göra en helt ny TWD serie som kommer sändas när den andra är på inspelning osv, då TWD universumet är enormt.

Rick och hans grubb samt Clementine är bara en av flera.

Medlem

Dom borde låta Clementine bli vuxen eller i alla fall sent i tonåren i nästa säsong. Det enda jag stör mig på just nu i säsong 2 är att en 12-årig tjej slåss bättre och outsmartar de flesta vuxna människorna i spelet.

1
Skriv svar