Arya Stark kan spela Ellie i The Last of Us-filmen

Robot
Arya Stark kan spela Ellie i The Last of Us-filmen
Medlem
Arya Stark kan spela Ellie i The Last of Us-filmen

Varför inte låta Ellen page spela rollen som ellie? :s det är ju trots allt hon som har gjort både rösten och mo-cappen till ellie i spelet.

Medlem
Skrivet av Vaddeman:

Varför inte låta Ellen page spela rollen som ellie? :s det är ju trots allt hon som har gjort både rösten och mo-cappen till ellie i spelet.

Det är Ashley Johnson som gjort rösten och mo-cappen till Ellie i spelet.

Medlem
Skrivet av Vaddeman:

Varför inte låta Ellen page spela rollen som ellie? :s det är ju trots allt hon som har gjort både rösten och mo-cappen till ellie i spelet.

Och Arnold Schwarzenegger som gjort rösten och mocap till Joel?


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Skribent

Hodor!


signatur

I am the black wizards.

Medlem

[quote="marcus8958"
Och Arnold Schwarzenegger som gjort rösten och mocap till Joel?[/quote]

Men det var väl bara som ett alternativt ljudspår i gttc-edition? ( gttc = GET TO THE CHOPPER !!!!!! )

I övrigt så vill jag bara kasta in Chloe Grace Moretz som Ellie...!!!

Medlem

Ser varken Arya Stark eller Ellen Page som Ellie. Ellen Page är ser inte nog ung ut och Aryas skådespel passar inte in i rollen som Ellie.
Tycker som borde satsa på en ung okänd skådespelare till rollen.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Inaktiv
Skrivet av Vaddeman:

Varför inte låta Ellen page spela rollen som ellie? :s det är ju trots allt hon som har gjort både rösten och mo-cappen till ellie i spelet.

Hon gör rösten och mo-cappen till Beyond Two Souls

Medlem

Sam Raimi! Kan ju det här med skräck och action. Humorn är väl Bruce Cambell . Dock finns det plats för honom i en sådan dyster historia? Som Ellie hoppas jag de hittar en bra ung oprövad tjej. Som kanske kan få ett genombrott i sin karriär.

Inaktiv
Skrivet av marcus8958:

Ser varken Arya Stark eller Ellen Page som Ellie. Ellen Page är ser inte nog ung ut och Aryas skådespel passar inte in i rollen som Ellie.
Tycker som borde satsa på en ung okänd skådespelare till rollen.

Har du sett Maisie Williams i något annat än Game of Thrones? Visst har hon gjort ett fåtal andra roller, men lite väl tidigt att dömma hur bred hennes förmåga är tycker jag.

Medlem
Skrivet av Hydraah:
Skrivet av marcus8958:

Ser varken Arya Stark eller Ellen Page som Ellie. Ellen Page är ser inte nog ung ut och Aryas skådespel passar inte in i rollen som Ellie.
Tycker som borde satsa på en ung okänd skådespelare till rollen.

Har du sett Maisie Williams i något annat än Game of Thrones? Visst har hon gjort ett fåtal andra roller, men lite väl tidigt att dömma hur bred hennes förmåga är tycker jag.

Heatstroke verkar lovande.

Men jag håller med dig - det är lite konstigt hur man kan uttra sig om någons skådespeleri efter att ha sett henne i en roll. Själv tycker jag hon verkar riktigt duktig. (Förövrigt är hennes och Sophie Turners twitter inlägg riktigt roliga.)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Cameron Diaz och Steven Segal

Meryl Streap och Clintan!


signatur

Joelthor100 - PSN

Medlem
Skrivet av Vaddeman:

Varför inte låta Ellen page spela rollen som ellie? :s det är ju trots allt hon som har gjort både rösten och mo-cappen till ellie i spelet.

Jag vet inte jag. Kanske har det något att göra med att Ellen Page är 27 år och Ellie är 14 år?

Ellen Page hade varit perfekt för rollen för 10 år sedan, men inte idag.

Medlem

Jag är stensäker på att de redan har gjort en TLOU-film med någon Ellen Page look-a-like.

Ja titta, här är den ju.

Medlem

Var alldeles för länge sedan Schwarzenegger och DeVito gjorde något tillsammans. Finns nog bara dem två som skulle kunna gör den här filmen rättvisa.

Medlem
Skrivet av Hydraah:
Skrivet av marcus8958:

Ser varken Arya Stark eller Ellen Page som Ellie. Ellen Page är ser inte nog ung ut och Aryas skådespel passar inte in i rollen som Ellie.
Tycker som borde satsa på en ung okänd skådespelare till rollen.

Har du sett Maisie Williams i något annat än Game of Thrones? Visst har hon gjort ett fåtal andra roller, men lite väl tidigt att dömma hur bred hennes förmåga är tycker jag.

Du har helt rätt att hon är begåvad som skådis och lite väl tidigt att dömma henne.
Men den personlighet hon har utanför serien avspeglas tydligt på hennes karaktär i serien.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Ska de ha Maisie Williams så får de nog allt ta och skynda sig att spela in alla scener med henne. Dröjer det ett par år så har hon vuxit ifrån rollen med råge.

Medlem

Ska Bruce Cambell vara med kan det här inte bli något annat än en bra film!


signatur

Everybody needs help.

ZF
Medlem

tja, varför inte. hon har iaf nästan samma teknik för att skära ut flanksteken som Ellie.

Medlem
Skrivet av kveldulver:

Var alldeles för länge sedan Schwarzenegger och DeVito gjorde något tillsammans. Finns nog bara dem två som skulle kunna gör den här filmen rättvisa.

Skrämmande nog gör de film igen...och den här gången med Eddie Murphy som den 3:e brodern


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av itylus:
Skrivet av Vaddeman:

Varför inte låta Ellen page spela rollen som ellie? :s det är ju trots allt hon som har gjort både rösten och mo-cappen till ellie i spelet.

Det är Ashley Johnson som gjort rösten och mo-cappen till Ellie i spelet.

Med tanke på att Page öppet kritiserade Naughty Dog för Ellies utseende (alldeles för lik Page, som spelade huvudroll i Beyond: Two Souls samtidigt) vore hon kanske inte skitintresserad oavsett.

Själv tycker jag en film är extremt överflödig. Det blir ju bara en komprimerad version av vad vi redan har spelat.

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av itylus:
Skrivet av Vaddeman:

Varför inte låta Ellen page spela rollen som ellie? :s det är ju trots allt hon som har gjort både rösten och mo-cappen till ellie i spelet.

Det är Ashley Johnson som gjort rösten och mo-cappen till Ellie i spelet.

Med tanke på att Page öppet kritiserade Naughty Dog för Ellies utseende (alldeles för lik Page, som spelade huvudroll i Beyond: Two Souls samtidigt) vore hon kanske inte skitintresserad oavsett.

Själv tycker jag en film är extremt överflödig. Det blir ju bara en komprimerad version av vad vi redan har spelat.

Har inget problem med en film, men jag hoppades på att de skulle lämna Ellie och Joel utanför filmen. Låt deras story vara men gör något nytt med världen de har.

Medlem
Skrivet av Vaddeman:

Varför inte låta Ellen page spela rollen som ellie? :s det är ju trots allt hon som har gjort både rösten och mo-cappen till ellie i spelet.

Hahahahaha, jag antar att du sitter och facepalmar dig själv just nu


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem
Skrivet av Hodor:

Hodor!

Suck... börjar bli som youtube.

MEG
Medlem

Känner mig mer taggad och tror mer på Last of Us filmen än Warcraft filmen...


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Hade varit mer taggad ifall Uwe Boll fick göra filmen..
Det säger en hel del.

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av kveldulver:

Var alldeles för länge sedan Schwarzenegger och DeVito gjorde något tillsammans. Finns nog bara dem två som skulle kunna gör den här filmen rättvisa.

Skrämmande nog gör de film igen...och den här gången med Eddie Murphy som den 3:e brodern

Säg att det inte är sant

Medlem
Skrivet av kveldulver:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av kveldulver:

Var alldeles för länge sedan Schwarzenegger och DeVito gjorde något tillsammans. Finns nog bara dem två som skulle kunna gör den här filmen rättvisa.

Skrämmande nog gör de film igen...och den här gången med Eddie Murphy som den 3:e brodern

Säg att det inte är sant

Jag vill påstå annat...men...

http://www.imdb.com/title/tt2334867/?ref_=nm_flmg_act_2


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Är det bara jag som tycker det kommer kännas fint att kunna säga:

"Jasså du tyckte filmen var bra? Du har inte spelat det!"

?

12
Skriv svar