Hemliga Last of Us-slutet du aldrig kommer att få se

Robot
Hemliga Last of Us-slutet du aldrig kommer att få se

Stor spoilervarning, för tusan! Naughty Dog har visat ett hemligt slut för The Last of Us.

#the-last-of-us-remastered, #naughty-dog


MEG
Medlem
Hemliga Last of Us-slutet du aldrig kommer att få se

Lite töntigt att gå ut med att det finns ett slut som inte kommer att visas (för den stora massan). Lite som att ett barn säger
- Jag vet en sak som är jättehäftigt men jag kommer inte att säga vad det är (i detta fall är det visa)


signatur

Death is only the beginning

Redaktör
Ponny
Skrivet av MEG:

Lite töntigt att gå ut med att det finns ett slut som inte kommer att visas (för den stora massan). Lite som att ett barn säger
- Jag vet en sak som är jättehäftigt men jag kommer inte att säga vad det är (i detta fall är det visa)

Word! Hade ju varit sjukt mycket smartare att släppa det i Remaster-versionen.


signatur

En Bamseponny av folket

MEG
Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:
Skrivet av MEG:

Lite töntigt att gå ut med att det finns ett slut som inte kommer att visas (för den stora massan). Lite som att ett barn säger
- Jag vet en sak som är jättehäftigt men jag kommer inte att säga vad det är (i detta fall är det visa)

Word! Hade ju varit sjukt mycket smartare att släppa det i Remaster-versionen.

Håller med , en extenden version hade varit smaskigt


signatur

Death is only the beginning

Inaktiv

Jag är väl idiot men jag fattade knappt slutet. Brydde mig inte så mycket heller. Gillade själva spelet men storyn var rätt så kass och Ellie hatade jag vildsint.

ZF
Medlem
Skrivet av eatem:

Jag är väl idiot men jag fattade knappt slutet. Brydde mig inte så mycket heller. Gillade själva spelet men storyn var rätt så kass och Ellie hatade jag vildsint.

det här eller det i spelet?

i spelet är det iaf simpelt som så att Joel håller fast vid sin lögn medan det troligen är klart för dem båda att den ena ljuger och den andra vet om det. dom kommer alltså underförstått överens om "att inte prata om det".

den förlängda versionen här är bara en referens till en tidigare scen, samt för att visa att allt är ok, men att Ellie fortfarande kanske inte är helt stabil med sin vetskap av det tidigare slutet. (som jag antar också skulle vara med)

en ytterligare motivation för en direkt uppföljare ev.

Inaktiv
Skrivet av ZF:
Skrivet av eatem:

Jag är väl idiot men jag fattade knappt slutet. Brydde mig inte så mycket heller. Gillade själva spelet men storyn var rätt så kass och Ellie hatade jag vildsint.

det här eller det i spelet?

i spelet är det iaf simpelt som så att Joel håller fast vid sin lögn medan det troligen är klart för dem båda att den ena ljuger och den andra vet om det. dom kommer alltså underförstått överens om "att inte prata om det".

den förlängda versionen här är bara en referens till en tidigare scen, samt för att visa att allt är ok, men att Ellie fortfarande kanske inte är helt stabil med sin vetskap av det tidigare slutet. (som jag antar också skulle vara med)

en ytterligare motivation för en direkt uppföljare ev.

Originalslutet i spelet. Jo poängen med det hela var väl att Joel var värsta psychot typ? Eller jag vet inte, har glömt det mesta. Kommer nog spela om det sen på ps4 en vacker dag och då kanske jag fattar bättre. En del spel spelar man med hjärnan på sleep mode typ.

ZF
Medlem
Skrivet av eatem:

Jo poängen med det hela var väl att Joel var värsta psychot typ?

mnja, eller han ville iaf bland mycket annat dölja den biten med (om allt han tvingades göra mot slutet särskilt) så gott det gick för Ellie i sin påtagna papparoll, ett beskydda henne inte bara från ond bråd död utan också ett par påfrestande sanningar. (1. att allt de gick igenom var meningslöst. 2. priset för hennes överlevnad efter det. 3. det finns inga av de där "andra" och alltså ingen räddning) men som sagt, båda vet nog lite om att de ljuger för varandra och sig själva med det.

Inaktiv

Det verkar som att denna artikeln gör att texten på resten av nyhetssidan lutar så det verkar saknas en stängnings-tag för den. =P

Medlem

Läste ingenting då jag inte spelat The Last of Us men det är nu jag hade velat ha en funktion, likt en liten stjärna eller något på höger sida av artikeln på FZ-huvudsidan för att kunna favorit-markera en nyhet för att någon gång i framtiden ha lättare att kolla tillbaka på och läsa artiklar jag lagt till som favoriter.

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Läste ingenting då jag inte spelat The Last of Us men det är nu jag hade velat ha en funktion, likt en liten stjärna eller något på höger sida av artikeln på FZ-huvudsidan för att kunna favorit-markera en nyhet för att någon gång i framtiden ha lättare att kolla tillbaka på och läsa artiklar jag lagt till som favoriter.

Du kan ju annars spara den i dina favoriter i webbläsaren?


signatur

I want to play a game.

Skrivet av Luciphear:

Läste ingenting då jag inte spelat The Last of Us men det är nu jag hade velat ha en funktion, likt en liten stjärna eller något på höger sida av artikeln på FZ-huvudsidan för att kunna favorit-markera en nyhet för att någon gång i framtiden ha lättare att kolla tillbaka på och läsa artiklar jag lagt till som favoriter.

Använder den liknande funktionen på Youtube ganska ofta. Titta senare. Väldigt smidigt.

Medlem

Ja det handlar (för mej iallafall) att Ellie blev som hans dotter som han behövde skydda till varje pris annars var livet inte värt att leva längre. Inte så konstigt tycker jag. Jag skriver detta på en mobil men när jag ska skicka det så trycker jag hela tiden på reklamen under några gånger ska det vara såhär?

1
Skriv svar