Oddworld: New 'n' Tasty!

Robot
Oddworld: New 'n' Tasty!

I farliga fabriker återupplever vi den klassiska sagan om orättvisa, solidaritet och mod – och återuppståndelsen av en spelserie som aldrig borde ha dött.

#ducktales-remastered, #castle-of-illusion-starring-mickey-mouse, #bionic-commando-rearmed, #oddworld-abes-oddysee, #oddworld-new-n-tasty


Medlem
Oddworld: New 'n' Tasty!

fett.


signatur

//monster

Medlem

Det enda som stör mig är att kroppsanimationerna ser en aningen...stela ut?

Sen så saknar jag de gamla vakternas röster


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Kul överraskning! Hade missat den här helt på radarn.

Medlem

Åh! Gammal klassiker. Är rösten hos Abe den samma? Tycker det låter så.

Tillägg: flera av Oddworld spelen finns på PSN till PS3. De är klart spelbara än idag.

Medlem
Skrivet av Över45:

Åh! Gammal klassiker. Är rösten hos Abe den samma? Tycker det låter så.

Tillägg: flera av Oddworld spelen finns på PSN till PS3. De är klart spelbara än idag.

Det är en skaparna av företaget som gör rösten till Abe, så ja rösten är stort sett densamma


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Då blir det ett PS4 köp imorgon.

ELF
Medlem
Skrivet av CentraX:

Då blir det ett PS4 köp imorgon.

Eh, vänta på pc release istället


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Tack Mattias för recensionen.

Något som stör mig är dock är detta:

Testplattform: PC, Mac, Xbox One, PS3, PS4, PS Vita, Wii U

Sen står det i själva artikeln att det gäller ps4...

Det händer ganska ofta att det inte ens kommer på alla plattformar heller. Jag lirar uteslutande på PC (masterrace bla bla) och ibland svider det lite i hjärtat när det inte kommer till just min plattform. Jag har påtalat felet tidigare och blivit upplyst om att det ska avhjälpas, med det är nog 2 år sen om inte mer..

så HIMLA svårt är det väl inte att fixa vad som verkar vara ett fel i koden bara?

Medlem

Ägde och älskade detta spel när det kom.
Ska bli en PC ver när det släpps.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

FM-guru
F.d. Sisyr

Spelade det här till döden när det var nytt, samtidigt som jag tyckte det var lite "läskigt" (inte så gammal). Kan nog bli ett köp.

Medlem
Skrivet av Frisell:

Tack Mattias för recensionen.

Något som stör mig är dock är detta:

Testplattform: PC, Mac, Xbox One, PS3, PS4, PS Vita, Wii U

Sen står det i själva artikeln att det gäller ps4...

Det händer ganska ofta att det inte ens kommer på alla plattformar heller. Jag lirar uteslutande på PC (masterrace bla bla) och ibland svider det lite i hjärtat när det inte kommer till just min plattform. Jag har påtalat felet tidigare och blivit upplyst om att det ska avhjälpas, med det är nog 2 år sen om inte mer..

så HIMLA svårt är det väl inte att fixa vad som verkar vara ett fel i koden bara?

Vaddå testplatfformar? Det står plattformar bara, dvs vilka det ska släppas till. Därav har Mattias skrivit att recensionen gäller PS4 versionen i texten. Förstår inte ditt problem riktigt.

Medlem
Skrivet av robbis:

Vaddå testplatfformar? Det står plattformar bara, dvs vilka det ska släppas till. Därav har Mattias skrivit att recensionen gäller PS4 versionen i texten. Förstår inte ditt problem riktigt.

Citat:

Testplattform: PC, Mac, Xbox One, PS3, PS4, PS Vita, Wii U

Jag håller med om att det ser konstigt ut. Bara versionen som faktiskt testats borde stå under "testplattform". Speciellt när de andra versionerna inte ens finns än.

Medlem

Håller med, testplattform och utgivningsplattformar är olika saker och bör särskiljas. Spel kan skilja sig rätt mycket mellan plattformar.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av robbis:

Vaddå testplatfformar? Det står plattformar bara, dvs vilka det ska släppas till. Därav har Mattias skrivit att recensionen gäller PS4 versionen i texten. Förstår inte ditt problem riktigt.

Nej, det står inte "plattformar", det står "testplattformar", vilket avser vilka plattformar recensenten har kört spelet på. Eftersom informationen aldrig stämmer är det klart att det bör fixas.

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av robbis:

Vaddå testplatfformar? Det står plattformar bara, dvs vilka det ska släppas till. Därav har Mattias skrivit att recensionen gäller PS4 versionen i texten. Förstår inte ditt problem riktigt.

Nej, det står inte "plattformar", det står "testplattformar", vilket avser vilka plattformar recensenten har kört spelet på. Eftersom informationen aldrig stämmer är det klart att det bör fixas.

Jag tror att Robbis läste på mobil/platta, för där står det bar "plattformar". PÅ en dator står det dock "Testplattformar".

Medlem
Skrivet av ELF:
Skrivet av CentraX:

Då blir det ett PS4 köp imorgon.

Eh, vänta på pc release istället

Haha, inte i det här spelet för min del, växte upp med det på playstation ett så det är lite nostalgi.
Blev ett ps4 idag i alla fall.

Medlem
Skrivet av Frisell:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av robbis:

Vaddå testplatfformar? Det står plattformar bara, dvs vilka det ska släppas till. Därav har Mattias skrivit att recensionen gäller PS4 versionen i texten. Förstår inte ditt problem riktigt.

Nej, det står inte "plattformar", det står "testplattformar", vilket avser vilka plattformar recensenten har kört spelet på. Eftersom informationen aldrig stämmer är det klart att det bör fixas.

Jag tror att Robbis läste på mobil/platta, för där står det bar "plattformar". PÅ en dator står det dock "Testplattformar".

Helt korrekt. Jag satt på tåget.

Medlem

Detta ser jag fram emot (när det kommer till PC)! Har många gånger tänkt spela igenom det igen, men sanningen är att jag inte vet vart skivan ligger.

1
Skriv svar