Inga halshuggningar för egen hand i nya Assassin's Creed

Robot
Inga halshuggningar för egen hand i nya Assassin's Creed

Avhuggna huvuden stannar i mellansekvenserna.

#assassins-creed-unity


Medlem
Inga halshuggningar för egen hand i nya Assassin's Creed

Politisk korrekthet.

Medlem

Om ni sätter er spel i den franska revolution, då ska huvud rulla för fan!


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Lemlästning som är så ... kul?


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Ytterst besviken


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Varför blir det färre spel med lemlästning för?

Nya Dragon Age verkar inte heller ha lemlästning.

Medlem

Witcher 3 kommer rädda oss alla

Medlem
Skrivet av Sviskon:

Politisk korrekthet.

LOL, årets mest relevanta kommentar! Eller inte.

Assassin's Creed har aldrig varit speciellt blodiga, så är inte förvånad över att de fortsätter med att... inte vara blodiga. Men det är inte så konstigt, det hade varit katastrofalt för dem ifall de inte kunde hålla sin rating under 18+.

Medlem
Skrivet av Skelögd:

Varför blir det färre spel med lemlästning för?

Nya Dragon Age verkar inte heller ha lemlästning.

Behövs det?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av Skelögd:

Varför blir det färre spel med lemlästning för?

Nya Dragon Age verkar inte heller ha lemlästning.

Behövs det?

Nej. Men det kan tillföra stor underhållning!

Skrivet av Sviskon:

Politisk korrekthet.

Nej, historisk fakta.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Sviskon:

Politisk korrekthet.

Nej, historisk fakta.

Att Arno aldrig halshögg någon? Må så vara..


signatur

Gärna flärd, men först en rejäl lavett

Medlem

Men i nya DOOM kommer vi att kunna lemlästa!


signatur

autograph

Medlem

Rätt svårt att halshugga folk med värja ändå kan jag tänka mig? Man borde kunna kasta in folk i giljotiner som står utplacerade lite här och där i staden dock, haha

Medlem
Skrivet av Ftmch:

Rätt svårt att halshugga folk med värja ändå kan jag tänka mig? Man borde kunna kasta in folk i giljotiner som står utplacerade lite här och där i staden dock, haha

Tror inte det är ett bra sätt att döda någon om man vill undvika att bli upptäckt.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av Ftmch:

Rätt svårt att halshugga folk med värja ändå kan jag tänka mig? Man borde kunna kasta in folk i giljotiner som står utplacerade lite här och där i staden dock, haha

Eller kasta giljotiner på folk?

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Ftmch:

Rätt svårt att halshugga folk med värja ändå kan jag tänka mig? Man borde kunna kasta in folk i giljotiner som står utplacerade lite här och där i staden dock, haha

Tror inte det är ett bra sätt att döda någon om man vill undvika att bli upptäckt.

Haha, äh, det är ju assassins creed vi snackar om, att under hundratals år alltid ha sin topphemliga organisations logga överallt på sina kläder är ju inte heller jättebra!

Skrivet av Xzander:
Skrivet av Ftmch:

Rätt svårt att halshugga folk med värja ändå kan jag tänka mig? Man borde kunna kasta in folk i giljotiner som står utplacerade lite här och där i staden dock, haha

Eller kasta giljotiner på folk?

Jaaa!

ELF
Medlem

Jag trodde det skulle vara någon fräsig musikvideo. Men så var det bara lite trökigt prat....
Tänkte på Rob Zombie.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av Sviskon:

Politisk korrekthet.

LOL, årets mest relevanta kommentar! Eller inte.

Assassin's Creed har aldrig varit speciellt blodiga, så är inte förvånad över att de fortsätter med att... inte vara blodiga. Men det är inte så konstigt, det hade varit katastrofalt för dem ifall de inte kunde hålla sin rating under 18+.

Jag vet inte vad för AC-spel du har spelat, men de jag har spelat, det vill säga alla, har riktigt brutala avrättningar som man själv gör när man dödar en soldat genom counter eller dylikt.

Förresten så har alla spel i serien varit 18+...

Medlem
Skrivet av Skelögd:

Varför blir det färre spel med lemlästning för?

Nya Dragon Age verkar inte heller ha lemlästning.

Ett definitivt i-landsproblem. Håller med!

Skrivet av Ftmch:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Ftmch:

Rätt svårt att halshugga folk med värja ändå kan jag tänka mig? Man borde kunna kasta in folk i giljotiner som står utplacerade lite här och där i staden dock, haha

Tror inte det är ett bra sätt att döda någon om man vill undvika att bli upptäckt.

Haha, äh, det är ju assassins creed vi snackar om, att under hundratals år alltid ha sin topphemliga organisations logga överallt på sina kläder är ju inte heller jättebra!

Skrivet av Xzander:
Skrivet av Ftmch:

Rätt svårt att halshugga folk med värja ändå kan jag tänka mig? Man borde kunna kasta in folk i giljotiner som står utplacerade lite här och där i staden dock, haha

Eller kasta giljotiner på folk?

Jaaa!

"Ftmch= The name of an anti-angel who is so unlucky it is unlikely that someone will say his name so that he can reap their soul ..."

Oops


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

FM-guru
F.d. Sisyr

Vem fan bryr sig om det går eller inte...

Medlem

Varför bara män.. dessa män...

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Ftmch:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Ftmch:

Rätt svårt att halshugga folk med värja ändå kan jag tänka mig? Man borde kunna kasta in folk i giljotiner som står utplacerade lite här och där i staden dock, haha

Tror inte det är ett bra sätt att döda någon om man vill undvika att bli upptäckt.

Haha, äh, det är ju assassins creed vi snackar om, att under hundratals år alltid ha sin topphemliga organisations logga överallt på sina kläder är ju inte heller jättebra!

Skrivet av Xzander:
Skrivet av Ftmch:

Rätt svårt att halshugga folk med värja ändå kan jag tänka mig? Man borde kunna kasta in folk i giljotiner som står utplacerade lite här och där i staden dock, haha

Eller kasta giljotiner på folk?

Jaaa!

"Ftmch= The name of an anti-angel who is so unlucky it is unlikely that someone will say his name so that he can reap their soul ..."

Oops

Oops indeed!

Medlem
Skrivet av Ftmch:

Rätt svårt att halshugga folk med värja ändå kan jag tänka mig? Man borde kunna kasta in folk i giljotiner som står utplacerade lite här och där i staden dock, haha

Har bara spelat ac1 men brukar det inte finnas lite större vapen som t ex, polearms med yxa på, fan glömt bort vad den nu heter :-P. Borde ju ge lite större chans att hugga av lemmar.

Edit: Hillebard heter det ju!

tacka vet jag soldier of fortune


signatur

New life, New hope

Medlem

Inte varit särskilt pepp på AC i dem
Tidiga spelen, men mellan amerikanska revolutionen, franska inbördeskriget och pirater börjar serien se riktigt spännande ut!

Medlem
Skrivet av kalle.lindestrom:

tacka vet jag soldier of fortune

De två första iaf. Såna spel görs inte mer...det var tider det! *snyft*


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

1
Skriv svar