Vakter smakar stål i ny Assassin's Creed: Unity-trailer

Robot
Medlem
Vakter smakar stål i ny Assassin's Creed: Unity-trailer

*dräggel dräggel*

Medlem

Elise heter kvinnan som det står i slutet av klippet som är huvudpersonen i en spin-off bok precis liknande Aveline

Medlem

För jävla bra trailer, spelet lär antagligen också bli kungligt.

Medlem

kommer nog bli grymt

Tre gånger större än fyran!!! Damn!


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Hoppas verkligen det blir bra!

Medlem

Det måste vara själva landytan, Black flag bestod mest av dels av vatten men herregud 3 gånger så stort.........

Medlem

3an måste nästan vara större än black flag om man enbart räknar med landytan, black flag var ju ganska utspritt och hade många småöar. 3an hade ju en enorm skog, stad medan black flagg var mycket mer utspritt till landyta. lite svårt att veta hur stort Unity kommer bli då det blir svårt att veta hur stort black flag var till landyta hursomhelst kan vi räkna med att världen kommer bli väldigt detaljerad.

Medlem
Skrivet av Warfighter320:

3an måste nästan vara större än black flag om man enbart räknar med landytan, black flag var ju ganska utspritt och hade många småöar. 3an hade ju en enorm skog, stad medan black flagg var mycket mer utspritt till landyta. lite svårt att veta hur stort Unity kommer bli då det blir svårt att veta hur stort black flag var till landyta hursomhelst kan vi räkna med att världen kommer bli väldigt detaljerad.

Kanske det. Jag har inte räknat på det men jag tänkte på en sak. Black Flag hade inga laddningstider över havet eller dom mindre öarna. Bara laddningstider när man skulle ut eller in i en större hamn. Om Dom gjort denna världen så stor som dom säger UTAN laddningstider är det rätt bra

Skrivet av Warfighter320:

Det måste vara själva landytan, Black flag bestod mest av dels av vatten men herregud 3 gånger så stort.........

"Assassin’s Creed: Unity has just one city – Paris – but that city is three times as large as all the land mass in Assassin’s Creed 4: Black Flag combined, Ubisoft has revealed."

"Despite this increase in scale, the dev said there will be no load times before and after cut scenes. Thanks, next-gen."

Medlem

I någon intervju så sades det att de har byggt ett Paris ungefär lika stort som Frontier i AC3.

Det är en väldigt stor stad att hoppa runt i.

Medlem

Ser grymt ut. Någon mer som noterade klockan som flashade förbi som verkar stå på 11:11? Kanske skjutit fram releasedatumet 13 dagar

Gör det inte föööör stort bara... då går jag bara vilse och känner aldrig igen mig

Tacka vet jag GTA 3 och Vice city när man kunde varenda liten gränd


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Medlem

Assasins Creed: Les MIserables.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

1
Skriv svar