Kevin Spacey förklarar krig i CoD: Advanced Warfare

Robot
Medlem
Kevin Spacey förklarar krig i CoD: Advanced Warfare

Jag förstår inte hur jag faktiskt kan vara lite pepp på ett Call of Duty efter att ha bränt ut mig helt på serien i och med Modern Warfare 3. Kanske är det för att det är en ny studio med bra folk, som jag ger en chans att göra något på egen hand. Kanske är det för att jag gillar själva storypremissen med privatägda arméer, som skulle kunna vara riktigt intressant. Jag vet inte hur intressant det kommer att kunna bli i ett CoD - även de bästa spelen har varit mer popcornunderhållning än någon djupare analys av krigsmaskinen - men ... kanske?

Förmodligen inte, men de har Kevin Spacey, och han gör allt bra.

Medlem

Svårt att säga nej till Kevin Spacey


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Kevins bästa roll har alltid varit Chris Sabian.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

FM-guru
F.d. Sisyr

Blir väl samma dynga som vanligt, med aningen fler nya element den här gången, men jag har gärna fel.

Medlem

De blir bättre på att göra trailers. Och Sledgehammer kan väl knappast vara sämre på att göra spel än IW.....right?

Gen
Medlem

Sista CoD jag köpte var 4an och har tydligen inte missat mycket sen dess...tills detta. Köpsuget blir allt starkare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Kevins bästa roll har alltid varit Chris Sabian.

Riktigt bra film i övrigt. Men hans roll i De Misstänkta är riktigt grym också xD


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

Svårt att säga nej till Kevin Spacey

Gör man det blir man antingen mutad eller mördad.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Intressant att ingen lägger märke till att det finns två olika karaktärsmodeller av Kevin i klippet. Det ena är mindre detaljerat än det andra, vilket får mig att tro att det handlar om två olika spelmotorer. Onekligen har de dragit ned på grafiken.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Njae, fy fan. Aldrig mer CoD.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Avstängd
Skrivet av walter_iego:

Intressant att ingen lägger märke till att det finns två olika karaktärsmodeller av Kevin i klippet. Det ena är mindre detaljerat än det andra, vilket får mig att tro att det handlar om två olika spelmotorer. Onekligen har de dragit ned på grafiken.

Wow, det var faktiskt en stor skillnad

Skrivet av KrejzY:
Skrivet av walter_iego:

Intressant att ingen lägger märke till att det finns två olika karaktärsmodeller av Kevin i klippet. Det ena är mindre detaljerat än det andra, vilket får mig att tro att det handlar om två olika spelmotorer. Onekligen har de dragit ned på grafiken.

Wow, det var faktiskt en stor skillnad

Precis, den ena versionen av Kevin är väldigt detaljerad och fotorealistiskt, medan den andra ser ut som att den är hämtad från något tidigare CoD-spel med äldre grafisk motor.

Jag hoppas inte de har olika grafiska motorer till SP- och MP-läget, det hade inte varit bra.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Väntar fortfarande på world at war 2

Avstängd

Jag gillar den typen av teknologi dom har i ledningscentralerna och storyn i sig verkar intressant. Dock verkar vissa av robotsystemen lite överdrivna och gameplayet i sig skiljer väl sig inte så mycket åt jämfört med tidigare spel.

Slutsatsen är att jag har större sug nu till cod än på länge men att jag prioriterar pengarna på andra spel. Kanske köper det sen när det är rea (om cirka 5 år när det gäller cod) eller prövar hos en kompis.

Medlem

Jag trodde det skulle krävas ett eller två spel i serien till innan jag fick säga "Jäklar vilken nice grafik"!!

Storyn verkar jäkligt bra den här gången och Kevin Spacey verkar som klippt och skuren för sin roll. Nepp, nu är jag faktiskt riktigt taggad inför kampanjen åtminstånde, det här kommer kommer jag faktiskt skaffa, dont fuck up med pc portningen!


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar