Slåss på ett tåg i World of Warcraft: Warlords of Draenor

Robot
Slåss på ett tåg i World of Warcraft: Warlords of Draenor
Medlem
Slåss på ett tåg i World of Warcraft: Warlords of Draenor

Krävs inte mycket för att göra folk glada "just because of the train and the moving scenery, it's an amazing experience".

Medlem
Skrivet av rigge:

Krävs inte mycket för att göra folk glada "just because of the train and the moving scenery, it's an amazing experience".

Dom har faktiskt lite mer än bara det som gör det bra.
Går man utanför kanten dör man tex, finns mobs där med knockbacks osv.

Med tanke på att de inte kommit mycket nytt på instans-frontent på rätt länge tycker jag denna ser bra ut i alla fall.

Medlem

Har saknat något liknande sedan den där unreal-banan, men har aldrig spelat wow och tänker inte börja.

Hmm, nu måste jag nog se ett visst Firefly-avsnitt igen. Tåg! mmm...

Medlem
Medlem

Jag tycker verkligen att WoD ser lovande ut. Problemet jag har med WoW generellt är deras "new content" releaser. Personligen hade jag hellre raidat de tidigare tiersen längre än att sitta på sista tieren 8-12 månader.

Hursomhelst, blev biten i betan av WoW och spelat sen dess, med både positiva och negativa bitar. Allt som behövs nu är en trevlig guild så man kan njuta av tåg-dungeon a la challenge mode!

Medlem

Har de sänkt mängden skada man kan göra i denna expansion? Samt health/mana osv?

Medlem
Skrivet av Ghan:
Skrivet av rigge:

Krävs inte mycket för att göra folk glada "just because of the train and the moving scenery, it's an amazing experience".

Dom har faktiskt lite mer än bara det som gör det bra.
Går man utanför kanten dör man tex, finns mobs där med knockbacks osv.

Du menar precis som när striden är på en bro och man knuffas över kanten? Eller i en grotta och hamnar i en giftpöl? Eller på en klippa och ramlar ned? Eller i ett vulkanlandskap och trillar i lavaplurret? Eller...... nej, inte så nytt och mobs med knockback har väl typ alltid funnits?

Själv så är jag lite förundrad över att ett spel kan hålla så länge med relativt sett lite variation. I andra MMORPG klagar folk med en gång ifall det är upprepning och grinding, men WoW mal på år efter år.... lite lustigt det där... Aja, kul att folk tycker det är roligt.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av mickemat:

Har de sänkt mängden skada man kan göra i denna expansion? Samt health/mana osv?

Japp, just för att de inte ska vara onödigt höga siffror

Medlem
Skrivet av naess91:
Skrivet av mickemat:

Har de sänkt mängden skada man kan göra i denna expansion? Samt health/mana osv?

Japp, just för att de inte ska vara onödigt höga siffror

De har pratat om det ända sedan de första expansionerna, och har varit mer och mer inne på det för varje iteration - trodde det skulle bli av, om inte annat, nu till MoP, med tanke på vad siffrorna är uppe i nu.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Inaktiv

Fick mig att tänka på Turtles in time:

Medlem

Så läckert! Tänkte precis som många andra på Turtles in Time och Unreal Tournament när jag såg detta!

Älskar tåg-maps!!!

1
Skriv svar