Crysis 3, Fez, Lego Harry Potter – PS Plus i augusti

Robot
Crysis 3, Fez, Lego Harry Potter – PS Plus i augusti

I augusti släpps som seden påbjuder sex nya titlar för Playstation Plus-medlemmar.

#road-not-taken, #fez, #crysis-3, #proteus, #metrico, #lego-harry-potter-years-5-7


Inaktiv
Crysis 3, Fez, Lego Harry Potter – PS Plus i augusti

Vilka spel kommer till Xboxarna då?

Redaktör
Ponny
Skrivet av Rockartisten:

Vilka spel kommer till Xboxarna då?

Håller i skrivande stund på med just den nyheten.


signatur

En Bamseponny av folket

Inaktiv
Skrivet av Fredrik Eriksson:
Skrivet av Rockartisten:

Vilka spel kommer till Xboxarna då?

Håller i skrivande stund på med just den nyheten.

Medlem

Aww ännu ett Lego spel till Vita

Medlem

Ah Harry Potter <3 bara och hålla tummarna att en ny spel-serie á Harry Potter i vuxnare tolkning någon gång kommer, tänk Batman

Medlem

Helt ointressant månad på ps+... Suck :/

Medlem

Varför kommer det aldrig något kul till PS4an via + ? Enda bra som varit hittills var Outlast, annars är det bara massa tråkigt indieskit...


signatur

Tjena, det var jag som byggde Dödstjärnarn, så ere !

Medlem

Det kommer, det kommer.. de flesta spelen till PS4 är ju trots allt rätt nya fortfarande. Fast det är klart, det finns ju åtminstone några releasetitlar som de skulle kunna släppa gratis till PS+. Äsch.. det är väl bara att vänta och hålla tummarna. Fez kan jag tänka mig att testa, "Road not Taken".. eventuellt. Om jag får tråkigt. Och det regnar. Mycket.


signatur

BKMN - Triple A Minus

jkw
Medlem

Varför togs min kommentar bort när det är sanning?

Medlem
Skrivet av jkw:

Varför togs min kommentar bort när det är sanning?

You can't handle the truth!

Medlem

Indiestation 4

Medlem
Skrivet av vuze2143:

Ah Harry Potter &lt;3 bara och hålla tummarna att en ny spel-serie á Harry Potter i vuxnare tolkning någon gång kommer, tänk Batman

Har svårt att tänka mig lilla Harry hoppandes runt och spöa skiten ur 8 slitherins samtidigt som han lagar glasögon med trollstaven.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av vuze2143:

Ah Harry Potter &amp;lt;3 bara och hålla tummarna att en ny spel-serie á Harry Potter i vuxnare tolkning någon gång kommer, tänk Batman

Har svårt att tänka mig lilla Harry hoppandes runt och spöa skiten ur 8 slitherins samtidigt som han lagar glasögon med trollstaven.

Jo då =D Mycket gore etc när avada kedavra träffar någon också =P

1
Skriv svar