Inget EA Access på PS4: "Inte det värde våra spelare vill ha"

Inaktiv
Skrivet av Kleptoman:

Varför inte ge en möjlighet istället för att inte tillåta det alls..

En gissning kan vara att det skulle kosta pengar att implementera tjänsten och att Sony tror att dom inte skulle tjäna på det.

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Ps+ är utan tvekan bästa dealen du kan få tag på. 35kr i månaden för att få 6 spel i månaden, 10% rabatt lite då och då, bra erbjudande på skittjänsten music unlimited och möjlighet att spara dina spel online.

Hur många starka titlar har ingått i PS+ till PS4 då? En massa indieskräp som finns på GOG/Steam-reor för två cheeseburgare. Hade spel som Killzone:SF, inFamous:SS etc. ingått hade det varit en annan femma. Väljer själv vilka spel jag köper och spelar, hade gärna sett att jag fick spela online utan att betala för att Sony skall bära det ansvaret åt mit.

Skrivet av showerguy:

Buu! Jag tänker inte betala för Netflix. Varför ska man behöva betala för Netflix när man ändå har köpt en TV, betalar för internet och TV till Telia och sen för Netflix.

Jag har kört med Xbox live i många år. Det kostar mig ungefär 35 kronor i månaden.

Dålig jämförelse. Motsvarigheten till PS+ hade varit att köpa filmen och sedan betala för Netflix för att kunna se andra halvan..

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av marcus8958:

Ps+ är utan tvekan bästa dealen du kan få tag på. 35kr i månaden för att få 6 spel i månaden, 10% rabatt lite då och då, bra erbjudande på skittjänsten music unlimited och möjlighet att spara dina spel online.

Hur många starka titlar har ingått i PS+ till PS4 då? En massa indieskräp som finns på GOG/Steam-reor för två cheeseburgare. Hade spel som Killzone:SF, inFamous:SS etc. ingått hade det varit en annan femma. Väljer själv vilka spel jag köper och spelar, hade gärna sett att jag fick spela online utan att betala för att Sony skall bära det ansvaret åt mit.

Skrivet av showerguy:

Buu! Jag tänker inte betala för Netflix. Varför ska man behöva betala för Netflix när man ändå har köpt en TV, betalar för internet och TV till Telia och sen för Netflix.

Jag har kört med Xbox live i många år. Det kostar mig ungefär 35 kronor i månaden.

Dålig jämförelse. Motsvarigheten till PS+ hade varit att köpa filmen och sedan betala för Netflix för att kunna se andra halvan..

Jo till ps4 har det varit skit. Har dock varit många riktigt bra spel till ps3 och vita.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

MEG
Medlem

Tror att det är rätt beslut av Sony.


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Sony vill undvika konkurrens med sin egen dyrare tjänst PS Now

Inaktiv

Sony är ett gäng muppar utan framtidsvisioner, vilket har visat sig med PS4, men man förstår dem efter hur brända de blev på PS3 när de faktiskt försökte vara i framkant.

Medlem
Skrivet av anon_81726:

Sony är ett gäng muppar utan framtidsvisioner, vilket har visat sig med PS4, men man förstår dem efter hur brända de blev på PS3 när de faktiskt försökte vara i framkant.

Hur gick det med Microsofts alla visioner de visade förra året?

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av kebbe:

Bra, ta bort PS+ nu också, har redan betalt för såväl konsol, spel och bredband. Vill inte betala för rätten att använda sistnämnda till konsolen..

Buu! Jag tänker inte betala för Netflix. Varför ska man behöva betala för Netflix när man ändå har köpt en TV, betalar för internet och TV till Telia och sen för Netflix.

Jag har kört med Xbox live i många år. Det kostar mig ungefär 35 kronor i månaden.

Du vet väll att man inte behöver gold för att använda appar som netflix..?


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Inaktiv
Skrivet av Margy:
Skrivet av the_o:

Sony är ett gäng muppar utan framtidsvisioner, vilket har visat sig med PS4, men man förstår dem efter hur brända de blev på PS3 när de faktiskt försökte vara i framkant.

Hur gick det med Microsofts alla visioner de visade förra året?

bevisligen är de inte avskräckta från att innovera!

12
Skriv svar