Watch Dogs hackar Camden, New Jersey

Robot
Medlem
Watch Dogs hackar Camden, New Jersey

Jag vill gärna besöka det stutterfria landet först


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Undrar om storyn kommer vara lika kass. Det spelet var lätt årets besvikelse.


signatur

I drank what?

Medlem

Borde ingå i season passet?

FM-guru
F.d. Sisyr

Fint, halvdassig story & bilkörning till trots har jag haft jäkligt kul med det här spelet.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Fint, halvdassig story &amp; bilkörning till trots har jag haft jäkligt kul med det här spelet.

jag med. Körningen var helt ok när man vant sig (Körde gta IV (steam-rea) och det har däremot kass bilkörning! Kommer inte ihåg att det var på det sättet).

Tyvärr känner jag ingen motivation att återvända efter att jag klarat kampanjen och ett andra uppdrag


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Propy:
Skrivet av Sisyr:

Fint, halvdassig story &amp;amp; bilkörning till trots har jag haft jäkligt kul med det här spelet.

jag med. Körningen var helt ok när man vant sig (Körde gta IV (steam-rea) och det har däremot kass bilkörning! Kommer inte ihåg att det var på det sättet).

Tyvärr känner jag ingen motivation att återvända efter att jag klarat kampanjen och ett andra uppdrag

Really? Körningen i GTA IV är den bästa jag upplevt i ett spel av den här typen.

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Propy:
Skrivet av Sisyr:

Fint, halvdassig story &amp;amp;amp; bilkörning till trots har jag haft jäkligt kul med det här spelet.

jag med. Körningen var helt ok när man vant sig (Körde gta IV (steam-rea) och det har däremot kass bilkörning! Kommer inte ihåg att det var på det sättet).

Tyvärr känner jag ingen motivation att återvända efter att jag klarat kampanjen och ett andra uppdrag

Really? Körningen i GTA IV är den bästa jag upplevt i ett spel av den här typen.

tyckte jag med...förr. Nu tyckte jag att det saknades grepp...och motorcyklarna var nästan okörbara. GTAV funkar bättre.

Är väl delvis en vanesak, men jag blev förvånad över hur dåligt IV har åldrats.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

kunde inte få någon inlevelse i watch dogs .. spelet hackar .. och huvudpersonen är så jävla ful att det stör.

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Propy:
Skrivet av Sisyr:

Fint, halvdassig story &amp;amp;amp; bilkörning till trots har jag haft jäkligt kul med det här spelet.

jag med. Körningen var helt ok när man vant sig (Körde gta IV (steam-rea) och det har däremot kass bilkörning! Kommer inte ihåg att det var på det sättet).

Tyvärr känner jag ingen motivation att återvända efter att jag klarat kampanjen och ett andra uppdrag

Really? Körningen i GTA IV är den bästa jag upplevt i ett spel av den här typen.

Det skulle vara intressant om det fanns något objektivt sätt att jämföra kvalité mellan spel. Jag har hört din åsikt tidigare, men kan inte alls hålla med. Har precis spelat ut Watch Dogs och sitter och lirar GTAIV nu och tycker att körning är betydligt sämre i den senare. Där gör det dock inte lika mycket om man förlorar kontrollen och råkar meja ner några fotgängare.

Medlem

sämsta spelet iår

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av f0qnax:

Det skulle vara intressant om det fanns något objektivt sätt att jämföra kvalité mellan spel. Jag har hört din åsikt tidigare, men kan inte alls hålla med. Har precis spelat ut Watch Dogs och sitter och lirar GTAIV nu och tycker att körning är betydligt sämre i den senare. Där gör det dock inte lika mycket om man förlorar kontrollen och råkar meja ner några fotgängare.

Smaken är ju onekligen som baken. Personligen finner jag körningen i Watch Dogs som alldeles för arkadaktig. Bilarna saknar tyngt helt. Det funkar okej när man kör i höga hastigheter, medans det är förjäkligt i låga, då alla bilar studsar fram som en fjäder bara man petar på gasen. Sleeping Dogs led av samma problem.

I GTA IV känns bilarna just tunga, och drar man en handbroms och försöker svänga tvärt blir följderna därefter. Det känns mer som att styra ett fordon och mindre som att styra en radiobil, helt enkelt. My two cents!

Inaktiv

Jag tyckte faktiskt Watch Dogs var ganska roligt och storyn var i mitt tycke inte sämre än någon annan. Grafiken var bra men själv hackingen kunde utvecklarna gjort mer av kan man tycka.

Hur bilarna styr är desto sämre, särskillt man spelat en hel del GTA V innan som förmodligen har bäst bilkörning i sin klass just nu.

Spelet får en rätt stark 3a av mig. Även fast jag har kört rätt lite multiplayer så har det jag kört varit ganska roligt att gå in i andras spel sömlöst och hacka dom.

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av f0qnax:

Det skulle vara intressant om det fanns något objektivt sätt att jämföra kvalité mellan spel. Jag har hört din åsikt tidigare, men kan inte alls hålla med. Har precis spelat ut Watch Dogs och sitter och lirar GTAIV nu och tycker att körning är betydligt sämre i den senare. Där gör det dock inte lika mycket om man förlorar kontrollen och råkar meja ner några fotgängare.

Smaken är ju onekligen som baken. Personligen finner jag körningen i Watch Dogs som alldeles för arkadaktig. Bilarna saknar tyngt helt. Det funkar okej när man kör i höga hastigheter, medans det är förjäkligt i låga, då alla bilar studsar fram som en fjäder bara man petar på gasen. Sleeping Dogs led av samma problem.

I GTA IV känns bilarna just tunga, och drar man en handbroms och försöker svänga tvärt blir följderna därefter. Det känns mer som att styra ett fordon och mindre som att styra en radiobil, helt enkelt. My two cents!

I like your 2 cents. Visst blev man van med körningen men ush vad märklig fysik det är i spelet, och det är nog det som drar ner spelet så ohört med tanke på att man spenderar tid i bil/motorcykel 80% av spelet. Sen att vatten från vatten spridarna fortfarande går igenom bilarna och att motorcyklarna kan stå rakt utan stöd är väl mindre viktiga saker men ändå märkliga grejer som dom väljer att ta med i spelet.

Gen
Medlem

Kommer inte lägga en krona till på detta spel. Borde inte köpt det från första början ens en gång.

1
Skriv svar