20 minuter gameplay från Sherlocks nästa äventyr

Robot
MEG
Medlem
20 minuter gameplay från Sherlocks nästa äventyr

Jaha vart ska detta sluta, inte nog med att Porren "skjuta" in sig på spelbranschen (se annan artikel i FZ) nu ska det göras ett spel om en knarkare, hu jeda mig
Jag hoppas att det blir ett bra deckarspel, har saknat det...


signatur

Death is only the beginning

FM-guru
F.d. Sisyr

Om det finns en svårighetsgrad där ledtrådar inte highlightas etc så kan det bli något.

Medlem

Trevligt med nytt Sherlock-spel.

Märkligt bara att de inte valt bättre lösning för ansiktsanimationer, en rätt viktig del i ett spel med mycket intervjuer och närbilder på ansikten. Läppsynken i klippet såg tyvärr rätt bedrövlig ut - stel och ofta helt osynkad.

Tekniken som användes i LA Noire för 3 år sedan är fortfarande i en klass för sig. Varför inte använda det eller något liknande istället?

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Nemo:

Tekniken som användes i LA Noire för 3 år sedan är fortfarande i en klass för sig. Varför inte använda det eller något liknande istället?

Jag kan vara ute och cykla nu, men jag inbillar mig att det är en väldigt dyr teknik som denna utvecklare inte har råd med.

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Nemo:

Tekniken som användes i LA Noire för 3 år sedan är fortfarande i en klass för sig. Varför inte använda det eller något liknande istället?

Jag kan vara ute och cykla nu, men jag inbillar mig att det är en väldigt dyr teknik som denna utvecklare inte har råd med.

Ja, det stämmer den var rätt dyr, och det är ju förståeligt om de inte har råd med det.

Och i övrigt såg det riktigt intressant ut och jag gillar den här typen av detektivspel där man får knäcka gåtor i egen takt i lugn och ro, så jag ser fram emot nya Sherlock.

Medlem

Det här verkar grymt interssant!


signatur

Nämen!

1
Skriv svar