Ubisoft bekräftar – Beyond Good & Evil 2 på gång

Robot
Ubisoft bekräftar – Beyond Good & Evil 2 på gång

Ancel startar ny studio men stannar också på Ubisoft för att göra Beyond Good & Evil 2.

#beyond-good-evil-2, #ubisoft, #wild-sheep-studio, #beyond-good-evil, #ubisoft-montpellier


Medlem
Ubisoft bekräftar – Beyond Good & Evil 2 på gång

Bästa nyheten på länge!

/ LordDaimos

Medlem

Det var banne mig på tiden


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

Åh, äntligen! Det här ska bli riktigt spännande att följa!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Med ubisoft bakom spakarna förväntar jag mig inget annat än ett totalhaveri med ofungerande always online-drm samt stakig och allmänt kass PC-port.

Men det ska bli spännande att följa och kanske till och med blir spelbart ett halvår efter release med en spelargjord mod/patch!

FM-guru
F.d. Sisyr
Medlem
Skrivet av kayl:

Med ubisoft bakom spakarna förväntar jag mig inget annat än ett totalhaveri med ofungerande always online-drm samt stakig och allmänt kass PC-port.

Men det ska bli spännande att följa och kanske till och med blir spelbart ett halvår efter release med en spelargjord mod/patch!

Dock fungerar oftast ubisoft spel jävligt bra på PC jämfört med andra "PC-Portar" eller spel överhuvudtaget utvecklade till pc.

Medlem

JAAAA!!! Som man väntat! Lite orolig över Ubisoft dock... Men nått måste dom ju kunna lyckas med? Får hoppas att det är det här!

Medlem

Den har nyheten har man väl läst en 6-7 ggr?

Medlem

Den som väntar på nåt gott, och så vidare...


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

Medlem
Skrivet av Nightswipe:

Den har nyheten har man väl läst en 6-7 ggr?

Varför har du läst den 6-7 gånger?
Nej skämt åtsido

OnT: ska bli kul att få spela om det kommer ut innan man dör


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

BeW
Medlem

Känns som det inte är första gången man läser om det men får verkligen hoppas att det rör sig frammåt nu. Som man längtat efter detta!

Inaktiv

Jag vågar inte riktigt bli hypead, oavsett hur mycket jag älskade Beyond Good & Evil... Jag vet inte om jag tror på att 2:an någonsin kommer hända, tror det kommer bli som alla gånger dom pratat BG&E2 tidigare.

Medlem

Bäst att de inte sabbar tvåan! Vågar inte bli taggad, för jag vill inte bli besviken.

Medlem

Gillade inte första spelet men de kanske gör tvåan annorlunda så det kanske blir kul. Aja får se om det någonsin blir klart...

Gen
Medlem
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av kayl:

Med ubisoft bakom spakarna förväntar jag mig inget annat än ett totalhaveri med ofungerande always online-drm samt stakig och allmänt kass PC-port.

Men det ska bli spännande att följa och kanske till och med blir spelbart ett halvår efter release med en spelargjord mod/patch!

Dock fungerar oftast ubisoft spel jävligt bra på PC jämfört med andra "PC-Portar" eller spel överhuvudtaget utvecklade till pc.

Förutom Watch Dogs då :#

Medlem
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av kayl:

Med ubisoft bakom spakarna förväntar jag mig inget annat än ett totalhaveri med ofungerande always online-drm samt stakig och allmänt kass PC-port.

Men det ska bli spännande att följa och kanske till och med blir spelbart ett halvår efter release med en spelargjord mod/patch!

Dock fungerar oftast ubisoft spel jävligt bra på PC jämfört med andra "PC-Portar" eller spel överhuvudtaget utvecklade till pc.

Um...Nej

Medlem

holy carp


signatur

[spoiler] mööp[/spoiler]

Medlem

Har aldrig lirat första spelet. Det fick ganska bra kritik, om jag inte minns helt fel?

k3m
Medlem
Medlem
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av kayl:

Med ubisoft bakom spakarna förväntar jag mig inget annat än ett totalhaveri med ofungerande always online-drm samt stakig och allmänt kass PC-port.

Men det ska bli spännande att följa och kanske till och med blir spelbart ett halvår efter release med en spelargjord mod/patch!

Dock fungerar oftast ubisoft spel jävligt bra på PC jämfört med andra "PC-Portar" eller spel överhuvudtaget utvecklade till pc.

Agreed. Har 9/10 gånger mer problem med Uplay än själva spelen.

Medlem

"Han har tidigare sagt att det krävs kraften från PS4 och Xbox One för att göra hans visioner rättvisa."
Om dom bara kunde utveckla till PC istället.

Medlem
1
Skriv svar