Destiny tar inte slut med sin berättelse

Robot
Destiny tar inte slut med sin berättelse

Bungie tror att du kommer att återvända till scifi-äventyret. Igen och igen.

#destiny, #bungie-software, #activision


Medlem
Destiny tar inte slut med sin berättelse

Längtar mer till den sexiga vita PS4an som kommer med spelet i mitt fall

Medlem

Har bokat vita Destiny bunduru. Kom igen nu 9 september, vart är du?!

Medlem

Om de skulle släppa spelet även till pc så skulle jag köpa det. Spelet har potential, men jag kan bara inte njuta fullt ut med handkontroll till fps...

Medlem
Skrivet av Jozo:

Om de skulle släppa spelet även till pc så skulle jag köpa det. Spelet har potential, men jag kan bara inte njuta fullt ut med handkontroll till fps...

då finns det här alternativet http://controllermax.com/


signatur

God is dead

Medlem
Skrivet av Angust:
Skrivet av Jozo:

Om de skulle släppa spelet även till pc så skulle jag köpa det. Spelet har potential, men jag kan bara inte njuta fullt ut med handkontroll till fps...

då finns det här alternativet http://controllermax.com/

Verkar helt ok med dessa förslag. Men då måste jag köpa en konsol så biter ihop till PC ver släpps.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av Angust:
Skrivet av Jozo:

Om de skulle släppa spelet även till pc så skulle jag köpa det. Spelet har potential, men jag kan bara inte njuta fullt ut med handkontroll till fps...

då finns det här alternativet http://controllermax.com/

"Game on your Xbox One, Xbox 360 or PS3 using your favorite PC gaming-grade keyboard or mouse. Compare to products such as the XIM3 – you will be shocked!"
Missade de att inkludera PS4, eller stöds inte mus och tangentbord för just den konsolen?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Blev aningen avhypad när jag testade betan.

Spelet var mer MMO-aktigt än jag trodde det skulle vara... Hade hoppats på att fienderna skulle vara mer flytande, som i Halo-serien ungefär. Men i Destiny beter de sig nästan som i WoW, de kan se en på avstånd men väljer att stå kvar och vänta tills man närmar sig.


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Angust:
Skrivet av Jozo:

Om de skulle släppa spelet även till pc så skulle jag köpa det. Spelet har potential, men jag kan bara inte njuta fullt ut med handkontroll till fps...

då finns det här alternativet http://controllermax.com/

"Game on your Xbox One, Xbox 360 or PS3 using your favorite PC gaming-grade keyboard or mouse. Compare to products such as the XIM3 – you will be shocked!"
Missade de att inkludera PS4, eller stöds inte mus och tangentbord för just den konsolen?

jo ps4 ska stödjas "Game on your PS4, Xbox One, Xbox 360 or PlayStation 3 using your favorite PC gaming-grade hardware"


signatur

God is dead

Gen
Medlem

Läste någonstans att de hade över 10m förhandsbokningar men vet inte om det stämmer.

Hade lätt köpt det till PC om det funnits. Synd egentligen, varför inte liksom? Det är ju ett MMO trots allt så de kan inte ha skippat PC versionen pga piratkopiering direkt.

Många köpte Telia-aktier, det betyder inte det var en bra affär. Jag tror folk hoppar på tåget bara för att den stora massan gör det; vad vi har sett än så länge finns det inte mycket nyskapande, om det nu är det man suktar efter.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det här är verkligen ett spel att se fram emot!

Medlem

"Jag tror att Destinys endgame tar sin början så fort du ser hur storyn slutar."

Han lurar man nog inte så lätt.

Inaktiv

Bungie har nog ingen större fantasi, detta spelet är ju mer eller mindre Halo igen.

Medlem
Skrivet av Mela Lis:

Bungie har nog ingen större fantasi, detta spelet är ju mer eller mindre Halo igen.

Halo med magi


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Många köpte Telia-aktier, det betyder inte det var en bra affär. Jag tror folk hoppar på tåget bara för att den stora massan gör det; vad vi har sett än så länge finns det inte mycket nyskapande, om det nu är det man suktar efter.

I min åsikt är det inte nyskapande som producerar framgång. World of Warcraft har visat världen att man behöver bara iterera till perfektion, så kommer miljoner människor vara nöjda och lojala i över ett decennium.

Skrivet av Chiefen:
Skrivet av walter_iego:

Många köpte Telia-aktier, det betyder inte det var en bra affär. Jag tror folk hoppar på tåget bara för att den stora massan gör det; vad vi har sett än så länge finns det inte mycket nyskapande, om det nu är det man suktar efter.

I min åsikt är det inte nyskapande som producerar framgång. World of Warcraft har visat världen att man behöver bara iterera till perfektion, så kommer miljoner människor vara nöjda och lojala i över ett decennium.

Så är det kanske, men då kunde de lika gärna ha polerat "Halo" ett par år till istället.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Chiefen:
Skrivet av walter_iego:

Många köpte Telia-aktier, det betyder inte det var en bra affär. Jag tror folk hoppar på tåget bara för att den stora massan gör det; vad vi har sett än så länge finns det inte mycket nyskapande, om det nu är det man suktar efter.

I min åsikt är det inte nyskapande som producerar framgång. World of Warcraft har visat världen att man behöver bara iterera till perfektion, så kommer miljoner människor vara nöjda och lojala i över ett decennium.

Så är det kanske, men då kunde de lika gärna ha polerat "Halo" ett par år till istället.

Ja det har du säkert rätt i. Problemet är att Halo som varumärke såldes till Microsoft jämsides Bungie, lagom till releasen av första Xboxen.

Bungie var mer eller mindre tvugna att skapa ett nytt varumärke. Men efter 4 olika Halo-spel tror jag nog utvecklarna var mer än glada att få göra något nytt och annorlunda.

Medlem

Nog det enda konsollsexklusiva FPS:et som är det minsta lilla intresserande i nuläget.

Medlem

För mig kändes spelet som mass effect fps med mmoinslag. Bara positivt i min mening. Jag trodde det skule bli haloklon men blev positivt överaskad när man upptäckte alla rpg-element osv

Medlem

Är en gammal rpg kille så detta är mumms mumms för mej. Är så hypad efter beta! Om det hade varit månads kostnad så skulle jag aldrig köpa spelet.

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Är en gammal rpg kille så detta är mumms mumms för mej. Är så hypad efter beta! Om det hade varit månads kostnad så skulle jag aldrig köpa spelet.

(Köpt) Skönt att det inte är lika plottrigt som borderlands 1-2 gillade aldrig dom så mycket.

Medlem
Skrivet av Angust:
Skrivet av Jozo:

Om de skulle släppa spelet även till pc så skulle jag köpa det. Spelet har potential, men jag kan bara inte njuta fullt ut med handkontroll till fps...

då finns det här alternativet http://controllermax.com/

Förklarar varför online communityn på i princip alla kända shooters till konsol suger så fruktansvärt mycket, och varför det känns som att folk fuskar.

1
Skriv svar