Shadow of Mordor – kraften hos vålnaden

Medlem
Skrivet av DAoG:

Är det Liam Neeson som snackar?

Kan omöjligt va någon annan.

Medlem

tycker just "wraith" krafterna käns väldigt överdrivna för att vara middle earth.. känns som att så många spel alltid vill att man ska vara total superhjälte.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av SnelHest:
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av SnelHest:

Mitt intresse svalnade så fort jag såg att orcherna stod i en ring och väntade på sin tur...

Hur tror du det annars skulle vara? Skulle bara bli en klunga folk där man inte såg vem man var annars..

Precis, hade vart mycket bättre. Då hade man faktiskt fått tänka lite innan då orcher gängar upp på en direkt som de skulle gjort "i verkligheten".

då kanske du skulle göra ett spel du som vet så mycket.
Finns en anledning till att man inte låter alla fiender gå på en samtidigt och det är inte pga svårighetsgraden.

Så kritik får ges enligt dig alltså? Sedan detta "Men gör ett spel själv då..." är ju ett helt efterblivet resonemang.. Så man måste veta hur man programmerar för att kritisera? Pfff..

Medlem
Skrivet av Dizzz:
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av SnelHest:
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av SnelHest:

Mitt intresse svalnade så fort jag såg att orcherna stod i en ring och väntade på sin tur...

Hur tror du det annars skulle vara? Skulle bara bli en klunga folk där man inte såg vem man var annars..

Precis, hade vart mycket bättre. Då hade man faktiskt fått tänka lite innan då orcher gängar upp på en direkt som de skulle gjort "i verkligheten".

då kanske du skulle göra ett spel du som vet så mycket.
Finns en anledning till att man inte låter alla fiender gå på en samtidigt och det är inte pga svårighetsgraden.

Så kritik får ges enligt dig alltså? Sedan detta "Men gör ett spel själv då..." är ju ett helt efterblivet resonemang.. Så man måste veta hur man programmerar för att kritisera? Pfff..

HAHA exakt.. Jävla dagisnivå på det resonemanget.. Min pappa är starkare än din!!!!!!

12
Skriv svar