Robot
The Last of Us

FZ talar med Naughty Dog om deras nya vemodiga inriktning och om modet att låta en ung kvinna axla en av de tyngsta rollerna i ett AAA-spel.

#naughty-dog, #nintendo, #the-last-of-us-remastered


Medlem
The Last of Us

Finns det inga andra bilder att visa på det där spelet, alltid den där tjejen...

Det är som med Mario-något nästan.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv

Haha "om steget". Ja vi la in lite zombies i uncharted så var det klart. Det känns ju nästan som att spela samma spel.

Älskade Uncharted 1+2 (2an är bland det bästa jag spelat tror jag) och LOU så det är ingen diss men det är ju inte raketforskning heller.

Medlem
Skrivet av eatem:

Haha "om steget". Ja vi la in lite zombies i uncharted så var det klart. Det känns ju nästan som att spela samma spel.

Älskade Uncharted 1+2 (2an är bland det bästa jag spelat tror jag) och LOU så det är ingen diss men det är ju inte raketforskning heller.

Spelen är ju ändå ganska olika, om man la Zombies i Uncharted så sku de vara.. Tja som sista delen i Uncharted 1, vilket är ganska långt från TLoU. Ja vet att du troligen förenklade det men låtom oss vara nöjd att de förespråkar djupare gameplay med health bar, fler än 2 vapen och taktiskt crafting system


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

Medlem

I LOU - hoppar man mellan vilken karaktär man spelar - som i GTA V., eller?

Annars av lycklig omständigt var de två första spelen jag köpte till PS3 - Dirt 2 och Uncharted 2. De är fortfarande mina två favoriter - fast jag spelar Dirt 2 på xbox nu.

När UC3 kom och alla problem tappade jag förtroendet för PS3 och sålde den. Så remastras UC3 så blir det buy PS4.

Medlem

Är det bara jag som känner att det blivit väldigt mycket last of us prat på fz? Kanske bara för ja e xboxare och inte har kört spelet men ändå..

Medlem
Skrivet av Ergo:

Är det bara jag som känner att det blivit väldigt mycket last of us prat på fz? Kanske bara för ja e xboxare och inte har kört spelet men ändå..

Alltid och det är hela tiden samma spel... När det handlar om cod är det iaf 16 olika.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Ergo:

Är det bara jag som känner att det blivit väldigt mycket last of us prat på fz? Kanske bara för ja e xboxare och inte har kört spelet men ändå..

Nej, du har rätt. Det skrivs fortfarande väldigt mycket om spelet. Antagligen genererar artiklarna många klick.

Medlem
Skrivet av LariosoDog:

I LOU - hoppar man mellan vilken karaktär man spelar - som i GTA V., eller?

Annars av lycklig omständigt var de två första spelen jag köpte till PS3 - Dirt 2 och Uncharted 2. De är fortfarande mina två favoriter - fast jag spelar Dirt 2 på xbox nu.

När UC3 kom och alla problem tappade jag förtroendet för PS3 och sålde den. Så remastras UC3 så blir det buy PS4.

Man kan inte hoppa mellan karaktärer på eget bevåg utan man spelar några karaktärer där spelet bestämmer det vilka. Majoriteten på Joel.

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Ergo:

Är det bara jag som känner att det blivit väldigt mycket last of us prat på fz? Kanske bara för ja e xboxare och inte har kört spelet men ändå..

Nej, du har rätt. Det skrivs fortfarande väldigt mycket om spelet. Antagligen genererar artiklarna många klick.

Ja och om ett visst ämne genererar många klick så måste det betyda att folk vill läsa om det och då är det inte så konstigt att FZ skriver om det ämnet...


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av UnorthodoxXx:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Ergo:

Är det bara jag som känner att det blivit väldigt mycket last of us prat på fz? Kanske bara för ja e xboxare och inte har kört spelet men ändå..

Nej, du har rätt. Det skrivs fortfarande väldigt mycket om spelet. Antagligen genererar artiklarna många klick.

Ja och om ett visst ämne genererar många klick så måste det betyda att folk vill läsa om det och då är det inte så konstigt att FZ skriver om det ämnet...

Det var det som var min poäng, ja...

Medlem

"om modet att låta en ung kvinna axla en av de tyngsta rollerna i ett AAA-spel."

Förstår verkligen inte vad som var modigt med detta?
Någon måste ju ha den rollen och det blev en tjej och?

Hon skriver väl inte manus eller ska det föreställa en sensation eller.
Vilket trams prat.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av chopper:

"om modet att låta en ung kvinna axla en av de tyngsta rollerna i ett AAA-spel."

Förstår verkligen inte vad som var modigt med detta?
Någon måste ju ha den rollen och det blev en tjej och?

Hon skriver väl inte manus eller ska det föreställa en sensation eller.
Vilket trams prat.

Ifall du tittar på hur spelvärlden egentligen ser ut så förstår du nog hur kontroversiellt det är, tragiskt nog.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Finns det inga andra bilder att visa på det där spelet, alltid den där tjejen...

Det är som med Mario-något nästan.

Jag vet, det sticker verkligen ut när en tjej syns på lika många bilder som spelets man! Man kan nästan tro att bilderna på Ellie hade någon slags relevans till artikeln, eller att ditt inlägg var lika ironiskt som mitt

Medlem
Skrivet av Dalthor-san:
Skrivet av LariosoDog:

I LOU - hoppar man mellan vilken karaktär man spelar - som i GTA V., eller?

Annars av lycklig omständigt var de två första spelen jag köpte till PS3 - Dirt 2 och Uncharted 2. De är fortfarande mina två favoriter - fast jag spelar Dirt 2 på xbox nu.

När UC3 kom och alla problem tappade jag förtroendet för PS3 och sålde den. Så remastras UC3 så blir det buy PS4.

Man kan inte hoppa mellan karaktärer på eget bevåg utan man spelar några karaktärer där spelet bestämmer det vilka. Majoriteten på Joel.

Förstår, tackar.

Medlem
Skrivet av Ender:
Skrivet av Hipshot:

Finns det inga andra bilder att visa på det där spelet, alltid den där tjejen...

Det är som med Mario-något nästan.

Jag vet, det sticker verkligen ut när en tjej syns på lika många bilder som spelets man! Man kan nästan tro att bilderna på Ellie hade någon slags relevans till artikeln, eller att ditt inlägg var lika ironiskt som mitt

Sticker ut vet jag inte om det gör, hon ser ju mer normal ut än många andra spelchars alltså =), men det är ju alltid samma, jag kan säga att jag störde mig lika mycket på den där indianen som man klistrade upp på alla sidor när FC3 var hett och det var inte ens i närheten av detta...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

1
Skriv svar