Medlem
Battlezone 1998

Tjenare är det några här som spelade battlezone 1998 när det kom ut ? ialla fall så har en som var med och gjorde spelet ken miller gjort en patch, patch 1.5 körs nu på xp,vista,7 och 8 och massa bugg fixar du kan även nu spela spelet i den upplösning som skärmen tillåter, Ken miller uppdaterar spelet fortfarande med nya bugg fixar. Skaffa hela spelet på
battlezone1.com spelet är nu gratis. här är ett gameplay när jag spelar det: https://www.youtube.com/watch?v=FcvFqSSHLcs just nu är vi runt 7-8 svenskar så det hade varit roligt om det hade kommit nya till spelet ops glömde du kan även spela detta spel nu i mp: deathmatch och strategy bygga en bas
Kalle Ohlsson

Gillar inte admin detta så får ni plocka bort detta.

Medlem

Minns att detta spel pressade min dator riktigt hårt när det kom ut, men det var samtidigt förbaskat roligt. Tror inte jag vill förstöra mina härliga minnen från den tiden genom att starta upp det igen däremot. Något som däremot slog mig nu är hur läckert detta hade varit med stöd för Occulus Rift, när han bygger in det så måste det kanske provas igen trots allt

/ LordDaimos

Medlem

Oj!
Bet att jag testat detta för länge länge sedan och tyckte det verkade så sjukt bra, men blev aldrig att jag lirade det på allvar.

Kanske dax o testa nu då, youtubeklippet såg faktiskt riktigt stämningsfullt ut!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

1
Skriv svar