Fifa 15 – film fokuserar på bollen

Robot
Medlem
Fifa 15 – film fokuserar på bollen

Kanske tar och uppgraderar mig från fifa 2004, till detta. Man har blivit lite sugen på att skaffa ett fotbollsspel nu efter VM.

Medlem

Vill veta något nytt om be a pro och GM

Medlem

Oväntat att trailern hypar skit som de borde gjort för längesen. "Messi will now predominantly use his left foot" detta presenteras alltså som en bra grej i en trailer för FIFA _15_? Skrattretande.

Medlem

Oj när uppgraderade dom publiken? Läktare med sprites ftw.

Medlem
Skrivet av henks:

Oväntat att trailern hypar skit som de borde gjort för längesen. "Messi will now predominantly use his left foot" detta presenteras alltså som en bra grej i en trailer för FIFA _15_? Skrattretande.

Vilket jävla gnäll, har du inget bättre för dig?

Medlem

Det enda jag egentligen vill ha är ett förbättrat manager mode.
Riktigt kul att välja ett lag i de lägre divisionerna och förändra det till ett topplag som vinner CL.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Det enda jag egentligen vill ha är ett förbättrat manager mode.
Riktigt kul att välja ett lag i de lägre divisionerna och förändra det till ett topplag som vinner CL.

Det är vad Football Manager är till förr

Medlem
Skrivet av Superior:
Skrivet av henks:

Oväntat att trailern hypar skit som de borde gjort för längesen. "Messi will now predominantly use his left foot" detta presenteras alltså som en bra grej i en trailer för FIFA _15_? Skrattretande.

Vilket jävla gnäll, har du inget bättre för dig?

Vilket jävla gnäll på mitt inlägg, har du inget bättre för dig? Mitt inlägg bestod åtminstone av kritik mot nyhetens innehåll, vad tillförde ditt inlägg till diskussionen? Om du inte kan hantera diskussionsforum och dylikt kanske du ska hålla dig undan från att delta i dem.

FML
Medlem

Alltså, dem kunde gjort denna trailer för Fifa 2010 och jag hade aldrig sett skillnaden

Medlem

Tycker att EA visar samma sak om och om igen inför deras nya sportspel varje år. Sen visar det ju sig också att det är väldigt lite som skiljer de olika spelen åt. Det är ju mest små detaljer som ''förbättras'' istället för vad vi konsumenter verkligen vill ha, exempelvis nya spellägen, helt ny AI och buggfixar.


signatur

Vi offrar allt
Slaktar tusenfalt
Våra liv slits i stycken
Bevittna de sista dödsrycken

Medlem
Skrivet av Necroluster:

Tycker att EA visar samma sak om och om igen inför deras nya sportspel varje år. Sen visar det ju sig också att det är väldigt lite som skiljer de olika spelen åt. Det är ju mest små detaljer som ''förbättras'' istället för vad vi konsumenter verkligen vill ha, exempelvis nya spellägen, helt ny AI och buggfixar.

Vill vi ha nya spellägen? Vem har sagt det? Eller talar du för allihopa nu?


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Kunde inte låta bli:


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Wow, dom simulerar en boll, i ett fotbollsspel, mind blown.

Medlem

Jag har en liten lista på saker man kanske ska ordna istället:
- Anslutningen till onlinematcher. Konstanta avbrott och "kunde inte ansluta till...".
- Lagget i onlinematcher. Se till att man ansluter till spelare med bra responstid istället för till någon i Långt-bort-i-stan.
- Spelaren slår automatiskt ut bollen över sidlinjen om man försvarar när man är för nära kanten.
- Genomskärare ut mot kanten går oftast över sidlinjen.
- 2 spelare på samma konsoll online. Finns inte på PS4 iaf.
- Skapa turneringar. Borta.
- Klippscener vid onlinematcher: När matchen väl är slut ska jag väl inte behöva sitta och vänta på att motståndaren ska trycka OK för att vi båda ska kunna gå vidare?
- Gå in i butiken i FUT kräver 3 st försök innan man kommer in. Varje gång säger den något i stil med: "butiken inte tillgänglig...".

Manager-läget:
- Hur tänkte de när de gjorde om transfers? Scouta för att sedan kunna se hur bra en spelare är?
- ...Och hur kommer det sig att jag inte kan se hur bra free-transfers är ändå? Dessa kan inte scoutas.
- ...Och varför vet jag inget om spelarna i min liga? Jag bör ju veta ungefär hur bra de är? Jag har ju mött dem flera gånger.
- ...Och varför gnäller free-transfers vid ett köp? De har ju ingen klubb!
- ...Och varför vill inte vissa klubbar ha en trots att man vunnit allt som går att vinna?
- ...Och varför kan man inte simulera matcher? Jag vinner allt i ligan men så fort man simulerar är det 3-1-torsk.
- ...Jag vill också ha fler filtreringsalternativ när jag söker på transfern. Just nu går det inte att hitta spelare om man inte skickar ut scouterna.

Det var bara några punkter jag kunde komma på på rak arm. Det är nästan ett hån med dessa klipp hur de förbättrar bollbanor, animationer etc när det är så mycket annat som är trasigt.

Medlem

Fifa 14 till ps4 är rent ut sagt dåligt. Lägen som tagits bort och spelare som aldrig har sett en boll förut och det betalade man närmare 600 kronor för. Nej, mycket ska till innan jag köper något fotbollsspel från ea igen.

Medlem

Jag vill bara kunna göra en turnering lokalt och spela mot mina vänner, men det existerar inte. Vill även kunna lira flera person lokalt online mot andra, men det går inte.

Fifa är så jävla begränsat imo. Och en riktigt skitspel fyllt med buggar och glitchar, men det finns inget bättre fotbollsspel tyvärr.

1
Skriv svar