S: World of Warcraft game cards - 1 år långa

Medlem
S: World of Warcraft game cards - 1 år långa

Har ett par 1 års långa WoW game cards att sälja av, fysiska kort som skrapas för koden.

Kan skicka kortet eller skrapa koden och skicka den digitalt, beroende på hur köparen känner.

Då 2x6 månader game time från Blizzard kostar strax över 130 EUR (snäppet under 1200 SEK i nuläget) så tänkte jag 1000 per kort för den som är intresserad.

Korten är Jul temade till designen.

Hojta till för mer info vid intresse.

Medlem
Skrivet av Cnopt:

Har ett par 1 års långa WoW game cards att sälja av, fysiska kort som skrapas för koden.

Kan skicka kortet eller skrapa koden och skicka den digitalt, beroende på hur köparen känner.

Då 2x6 månader game time från Blizzard kostar strax över 130 EUR (snäppet under 1200 SEK i nuläget) så tänkte jag 1000 per kort för den som är intresserad.

Korten är Jul temade till designen.

Hojta till för mer info vid intresse.

Är det jag som är trött eller xD 2st 6månaders kort kostar ca 1200kr totalt och du vill sälja dom för 1000kr st?

Du menar väl att 1st 6månaders kostar ca 1200kr st och du kan tänka dig 1000kr?

Medlem
Skrivet av Holmann:
Skrivet av Cnopt:

Har ett par 1 års långa WoW game cards att sälja av, fysiska kort som skrapas för koden.

Kan skicka kortet eller skrapa koden och skicka den digitalt, beroende på hur köparen känner.

Då 2x6 månader game time från Blizzard kostar strax över 130 EUR (snäppet under 1200 SEK i nuläget) så tänkte jag 1000 per kort för den som är intresserad.

Korten är Jul temade till designen.

Hojta till för mer info vid intresse.

Är det jag som är trött eller xD 2st 6månaders kort kostar ca 1200kr totalt och du vill sälja dom för 1000kr st?

Du menar väl att 1st 6månaders kostar ca 1200kr st och du kan tänka dig 1000kr?

1x 12 månaders kort kostar 1000 genom herren här.
2x 6 månaders subba kostar 1200kr genom Blizzard.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

^Vad marcus8958 sa, ledsen om det var lite oklart i min post.

1
Skriv svar