Zelda – snart som ett brädspel nära dig

Robot
Zelda – snart som ett brädspel nära dig
Medlem
Zelda – snart som ett brädspel nära dig

Johan, promota inte Monopol för helvete. Spelar ingen roll vilken tappning, samma skit alltihopa.

Mvh upprörd brädspelare

Medlem

signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Ganska intressant med parkeringsplats i Hyrule

Medlem

Eftersom det var ganska lätt att komma ut ur det där fängelset i Zelda 3 - så antar jag att man inte blir skickad dit?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

MrX
Medlem
Skrivet av Flatline:

Johan, promota inte Monopol för helvete. Spelar ingen roll vilken tappning, samma skit alltihopa.

Mvh upprörd brädspelare

Men, men, men... Det är Zelda =*(***

Medlem

ja, det får nog bli ett köp av detta brädspel.


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

Medlem

Coolt med Zelda men usch för Monopol.


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Hade varit roligare med ett nytt data-finans eller liknande.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Lite lamt att göra ett monopol. Borde ju göra ett spel med egen mekanik som reflekterar zeldavärldarna.

Medlem
Skrivet av motionfield:

Lite lamt att göra ett monopol. Borde ju göra ett spel med egen mekanik som reflekterar zeldavärldarna.

Är helt inne på din åsikt! Med det djup som Zelda världen har så finns det material att göra en riktigt bra brädspel, då går man och gör ett Monopol spel..... väldigt lamt


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem
Skrivet av Hurin:
Skrivet av motionfield:

Lite lamt att göra ett monopol. Borde ju göra ett spel med egen mekanik som reflekterar zeldavärldarna.

Är helt inne på din åsikt! Med det djup som Zelda världen har så finns det material att göra en riktigt bra brädspel, då går man och gör ett Monopol spel..... väldigt lamt

Tror inte det är Nintendo som gjort spelet. Är mer eller mindre något mindre förlag som säljer brädspel som tar div IP och gör ett Monopol. Finns ett monopol gjort på allt idag.

Oavsett hur dåligt ett Zelda monopol är så kan man ändå inte jämföra med hur dåligt ett Facebook monopol är


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Usch för brädspel. Bort med dem!


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Ja usch för sådana sociala evenemang där man träffar vänner och har roligt. Bättre sitta själv i en mörk källare med headsetet och inbilla sig att man är social...

Däremot håller jag helt med om att Monopol suger bulle. Varför göra nåt sånt skräp när det finns massor med material att jobba med på ett Zelda-brädspel. Att göra mer Monopol-kopior förstärker bara den okunniga föreställningen att brädspel är för barn.

Medlem
Skrivet av kadavriak:

Ja usch för sådana sociala evenemang där man träffar vänner och har roligt. Bättre sitta själv i en mörk källare med headsetet och inbilla sig att man är social...

Finns verkligen sådana som du kvar i 2000-talet? Trodde ni dog ut i 1900-talet.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Ja, jag är en sådan som tycker det är trevligare att träffas och ta en pilsner, spela spel, käka mat, kolla på Bingolotto eller vad som helst än att sitta med headseten i varsitt chattrum och göra detsamma (även om jag gör det med ibland) eller resa någonstans istället för att kolla på bilder och filmer därifrån. Av samma anledning håller jag också Wii (U) som en mycket mer intressant och givande konsol än XBone / PS4 som mest liknar stympade PC.

Tur att vi lever i en sådan tid att vi bägge kan få vad vi vill. Har för mig det heter 2000-talet.

Medlem

Jag älskar brädspel men så fort jag såg att detta skulle bli ytterligare en Monopol-version så kände jag mest.. meh, no thanks.


signatur
Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Usch för brädspel. Bort med dem!

Usch för de som läser och kommenterar om sådant som inte intresserar de. Bort med de!


signatur
Medlem

Jag har bara spelat vanliga monopol.. Är det precis samma men gatorna heter annorlunda och korten man tar med "straff" och "belöningar" är lite skrivna för att passa in eller?


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

1
Skriv svar