Wasteland 2 försenas till september

Robot
phi
Medlem
Wasteland 2 försenas till september

Ingen fara. Nu har jag ännu mer tid på mig att klara av Divinity med brorsan.

Medlem

Som tur är så har alla som var med på Kickstarter beta-access!

Medlem

Tråkigt. Men samtidigt föredrar jag fysiska utgåvor av spel så jag kanske köper den istället för den digitala som plåster på såren.

Medlem

Jag längtar som ett litet barn, har kanske sett ca 10min totalt av gameplay så har hela spelet framför mig.

Väntar på min KS nyckel, bra investering på 15usd.

Medlem

AAAAAAAAAAARGH!!!

Or not.

Kan tycka att det känns lite udda att de inte tagit med tiden det tar att färdigställa fysiska utgåvor i beräkningen långt tidigare, men en (högst) två veckor lång försening är inte någonting som kommer få mig att slita mitt hår i frustration. Speciellt inte eftersom jag - om jag vill - faktiskt skulle kunna betaspela redan idag.

Skrivet av Salami:

Jag längtar som ett litet barn, har kanske sett ca 10min totalt av gameplay så har hela spelet framför mig.

Väntar på min KS nyckel, bra investering på 15usd.

Väntar du på en GOG-nyckel? Annars, om du väntar på en till Steam, så är det bara att logga in på Ranger center och knipa den. De har öppnat upp betan (enligt Steams early access-system) för alla backare nu, oavsett om man ursprungligen fick det vid sin tier eller ej.

Men en eventuell GOG-nyckel blir tillgänglig först vid släpp.

Medlem

Men man kan ju köpa det på early access

Medlem
Skrivet av Ercarret:

AAAAAAAAAAARGH!!!

Or not.

Kan tycka att det känns lite udda att de inte tagit med tiden det tar att färdigställa fysiska utgåvor i beräkningen långt tidigare, men en (högst) två veckor lång försening är inte någonting som kommer få mig att slita mitt hår i frustration. Speciellt inte eftersom jag - om jag vill - faktiskt skulle kunna betaspela redan idag.

Skrivet av Salami:

Jag längtar som ett litet barn, har kanske sett ca 10min totalt av gameplay så har hela spelet framför mig.

Väntar på min KS nyckel, bra investering på 15usd.

Väntar du på en GOG-nyckel? Annars, om du väntar på en till Steam, så är det bara att logga in på Ranger center och knipa den. De har öppnat upp betan (enligt Steams early access-system) för alla backare nu, oavsett om man ursprungligen fick det vid sin tier eller ej.

Men en eventuell GOG-nyckel blir tillgänglig först vid släpp.

Shitt viste jag inte.

Tack för informationen börjar ladda ner det direkt.

Tack igen.

Medlem
Skrivet av Salami:
Skrivet av Ercarret:

Väntar du på en GOG-nyckel? Annars, om du väntar på en till Steam, så är det bara att logga in på Ranger center och knipa den. De har öppnat upp betan (enligt Steams early access-system) för alla backare nu, oavsett om man ursprungligen fick det vid sin tier eller ej.

Men en eventuell GOG-nyckel blir tillgänglig först vid släpp.

Shitt viste jag inte.

Tack för informationen börjar ladda ner det direkt.

Tack igen.

Kul att kunna vara till hjälp.

k3m
Medlem

Det är lugnt. Vi har DOS ( Divinity) att spela

Medlem

Jaha, har det ändå som beta på Steam då jag fick det gratis efter att ha backat Torment: Tides of Numenera på Kickstarter

Medlem
Skrivet av Salami:

Jag längtar som ett litet barn, har kanske sett ca 10min totalt av gameplay så har hela spelet framför mig.

Väntar på min KS nyckel, bra investering på 15usd.

Du borde ha fått den, logga in på Ranger Center (https://rangercenter.inxile-entertainment.com/)

1
Skriv svar