Nytt premium battlepack *wohoooo*

Medlem
Nytt premium battlepack *wohoooo*

Trumvirvel *brrrrrrrrrrrrrrr* Öppnar.....

Åååhhhhhh ett BF4 Premium Customization pack med 10 helikopterskins Jiiiiihaaaaa eller nått...

Alltså seröst, FUCK YOU EA /DICE!!


signatur

Case: Silverstone Alta F1 PSU: Corsair HX1200 Cablemod MB: Asus ROG Z790 Maximus Hero CPU: i9 13900K Cooler: Arctic Liquid Freezer II 360 Memory: Kingston 32GB DDR5 6400MHz CL32 FURY Renegade GFX: Palit RTX 4090 Gamerock OC HDD: Samsung 990 Pro 2 TB / 2 x Samsung 860 Pro 4 TB Monitors: Alienware AW3423DW QD-OLED + XB271HU T-Board: Logitech G915 Mouse: Logitech G502 Lightspeed Headset: Steelseries Pro Wireless Speakers: Harman Kardon GLA-55 Consoles: Playstation 5 / Xbox Series X

Skrivet av SgtBlack:

Trumvirvel *brrrrrrrrrrrrrrr* Öppnar.....

Åååhhhhhh ett BF4 Premium Customization pack med 10 helikopterskins Jiiiiihaaaaa eller nått...

Alltså seröst, FUCK YOU EA /DICE!!

Haha. Jag fick också det igår. Snacka om antiklimax. Vad tusan ska man med det till?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av SgtBlack:

Trumvirvel *brrrrrrrrrrrrrrr* Öppnar.....

Åååhhhhhh ett BF4 Premium Customization pack med 10 helikopterskins Jiiiiihaaaaa eller nått...

Alltså seröst, FUCK YOU EA /DICE!!

Haha. Jag fick också det igår. Snacka om antiklimax. Vad tusan ska man med det till?

Och jag som ville ha en rosa helikopter


signatur

Case: Silverstone Alta F1 PSU: Corsair HX1200 Cablemod MB: Asus ROG Z790 Maximus Hero CPU: i9 13900K Cooler: Arctic Liquid Freezer II 360 Memory: Kingston 32GB DDR5 6400MHz CL32 FURY Renegade GFX: Palit RTX 4090 Gamerock OC HDD: Samsung 990 Pro 2 TB / 2 x Samsung 860 Pro 4 TB Monitors: Alienware AW3423DW QD-OLED + XB271HU T-Board: Logitech G915 Mouse: Logitech G502 Lightspeed Headset: Steelseries Pro Wireless Speakers: Harman Kardon GLA-55 Consoles: Playstation 5 / Xbox Series X

Medlem
Skrivet av SgtBlack:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av SgtBlack:

Trumvirvel *brrrrrrrrrrrrrrr* Öppnar.....

Åååhhhhhh ett BF4 Premium Customization pack med 10 helikopterskins Jiiiiihaaaaa eller nått...

Alltså seröst, FUCK YOU EA /DICE!!

Haha. Jag fick också det igår. Snacka om antiklimax. Vad tusan ska man med det till?

Och jag som ville ha en rosa helikopter

Oooh. Dete skulle jag betala extra för. Speciellt om man kunde spela musik för alla andra när man gled förbi.
Gud, blev alldeles för sugen på att glida runt i den spelandes "I en rosa helikopter".

Jag spelade "Dragon's Teeth" igår ett par timmar. Det roligaste var att göra kaos på folk med mortar, men nu är det avinstallerat igen och det var inte speciellt kul att spela.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av SgtBlack:

Trumvirvel *brrrrrrrrrrrrrrr* Öppnar.....

Åååhhhhhh ett BF4 Premium Customization pack med 10 helikopterskins Jiiiiihaaaaa eller nått...

Alltså seröst, FUCK YOU EA /DICE!!

Haha. Jag fick också det igår. Snacka om antiklimax. Vad tusan ska man med det till?

Det är backup ifall sprayburken tar slut. he he


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Battlepacksen är som att köpa en trisslott

Plötsligt hander det men det tar en miljion ggr

Medlem
Skrivet av joonsson:
Skrivet av SgtBlack:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av SgtBlack:

Trumvirvel *brrrrrrrrrrrrrrr* Öppnar.....

Åååhhhhhh ett BF4 Premium Customization pack med 10 helikopterskins Jiiiiihaaaaa eller nått...

Alltså seröst, FUCK YOU EA /DICE!!

Haha. Jag fick också det igår. Snacka om antiklimax. Vad tusan ska man med det till?

Och jag som ville ha en rosa helikopter

Oooh. Dete skulle jag betala extra för. Speciellt om man kunde spela musik för alla andra när man gled förbi.
Gud, blev alldeles för sugen på att glida runt i den spelandes "I en rosa helikopter".

Så att fiendelaget begår kollektivt självmord eller ? x)

1
Skriv svar