Evolve – se ännu mer utav Kraken

Robot
Medlem
Evolve – se ännu mer utav Kraken

Det ser klumpigt ut.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

3:de person bläh.. håller med Klumpigt

FM-guru
F.d. Sisyr

Ser inte alls lika kul ut som med det första monstret de visade upp, nej. Designen på detta monster gör att kameran blir svårhanterlig, och vad som sker omkring abret är svårt att tyda, samtidigt som monstret ser allmänt fult ut. Nä, designa om skiten och ge den ett mer hanterligt (stilrent?) utseende. Skulle även uppskatta om kameran var lite närmare, och lite högre upp (alt. första person).

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Ser inte alls lika kul ut som med det första monstret de visade upp, nej. Designen på detta monster gör att kameran blir svårhanterlig, och vad som sker omkring abret är svårt att tyda, samtidigt som monstret ser allmänt fult ut. Nä, designa om skiten och ge den ett mer hanterligt (stilrent?) utseende. Skulle även uppskatta om kameran var lite närmare, och lite högre upp (alt. första person).

Tycker designen är helt ok. Men tycker inte om att den kan skjuta ström och skit. Känns inte särskilt naturligt.


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Ser kul som faen ut. Killen som spelar är dock ingen höjdare.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Ser kul som faen ut. Killen som spelar är dock ingen höjdare.

Hur naturlig är en elektrisk ål? Släng på lite fantasi så ser jag inte problemet.

Såg bara positiva saker i designen och tyckte allt var sjukt häftigt! Håller dock med om att kameran kan vara lite bristfällig.

Medlem

Är vi tillbaka till mörka trånga gångar igen i spelvärlden?
Känns inte speciellt fräscht. I'll pass.

Medlem
Skrivet av FAMILJEGUFF:
Skrivet av Mirage:

Ser kul som faen ut. Killen som spelar är dock ingen höjdare.

Hur naturlig är en elektrisk ål? Släng på lite fantasi så ser jag inte problemet.

Såg bara positiva saker i designen och tyckte allt var sjukt häftigt! Håller dock med om att kameran kan vara lite bristfällig.

What? Jag kommenterade på hur dålig spelaren var, samt hur kul spelet verkade vara. Vad trodde du jag sa?


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:
Skrivet av FAMILJEGUFF:
Skrivet av Mirage:

Ser kul som faen ut. Killen som spelar är dock ingen höjdare.

Hur naturlig är en elektrisk ål? Släng på lite fantasi så ser jag inte problemet.

Såg bara positiva saker i designen och tyckte allt var sjukt häftigt! Håller dock med om att kameran kan vara lite bristfällig.

What? Jag kommenterade på hur dålig spelaren var, samt hur kul spelet verkade vara. Vad trodde du jag sa?

Sathelvette! Felciterat!

1
Skriv svar