Assassin's Creed: Rogue bekräftat – släpps i november

Robot
Assassin's Creed: Rogue bekräftat – släpps i november
Medlem
Assassin's Creed: Rogue bekräftat – släpps i november

Verkar bli DLC i massor, alltid lika kul att se!

Medlem

Alla dessa läckta videos, när ska företagen börja åtala dom som hackat eller på något annat sätt stuligt videon och "läckt" dom?

Fast dom vill nog inte åtala sin egen PR avdelning.

Medlem

Så, kommer detta att släppas till PC också? I så fall blir det två AC-spel till hösten till den plattformen.

Medlem

Ni kan ta bort länken nu för videon har blivit nertagen illa kvickt

Medlem

De har inte bekräftat något till Pc

Skrivet av Dalthor-san:

Ni kan ta bort länken nu för videon har blivit nertagen illa kvickt

Medlem

Alla dessa satans "läckta" videos borde ju skapa en ny marknad för rörmokare ju.

Det är ju med mening som dessa läckta videos släpps.

Skribent
Skrivet av totte1015:

Alla dessa satans "läckta" videos borde ju skapa en ny marknad för rörmokare ju.

Det är ju med mening som dessa läckta videos släpps.

Tror knappast Ubisoft medvetet släpper kasst filmade trailers för sina spel. Att utgivare läcker information är dock en annan femma.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

vad är det för slags 'seglatserna' ni talar om

Medlem

Man ser på extragrejerna att det kommer få seglas. Extra segel och roder bl a.

Medlem

Tröttnade på AC efter 3an.. Kom på något nytt..

Redaktör
Ponny
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av totte1015:

Alla dessa satans "läckta" videos borde ju skapa en ny marknad för rörmokare ju.

Det är ju med mening som dessa läckta videos släpps.

Tror knappast Ubisoft medvetet släpper kasst filmade trailers för sina spel. Att utgivare läcker information är dock en annan femma.

Sant! Den första videon med en skakig handkamera samt jättejobbiga laddningssekvenser var en läcka och ingen "läcka".


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av EpicGoblin:

Tröttnade på AC efter 3an.. Kom på något nytt..

Smaken som baken! Jag skulle kunna spela den här serien till världens slut.

Medlem

Huh, jag som inte har hunnit med AC:Brotherhood än. Det blir en del spelande om man vill komma igenom alla AC.

Medlem

Jag är inte så insatt i AC-serien, har bara spelat första.
Men det känns som att dom sprutar ut nya uppföljare mm i samma anda som CoD. Rätta mig om jag har fel... :/

Medlem
Skrivet av Cojhones:

Jag är inte så insatt i AC-serien, har bara spelat första.
Men det känns som att dom sprutar ut nya uppföljare mm i samma anda som CoD. Rätta mig om jag har fel... :/

Nog allt är det fel.

Medlem
Skrivet av Cojhones:

Jag är inte så insatt i AC-serien, har bara spelat första.
Men det känns som att dom sprutar ut nya uppföljare mm i samma anda som CoD. Rätta mig om jag har fel... :/

Fel.

Inaktiv
Medlem

Vore trevligt att få se ett slut på nutids-story line:en. Det behöver ju liksom inte betyda att man begraver universumet.

Kan dom inte bara låta dessa gamla konsoler dö ut istället för att mata dom med mer spel.

Medlem
Skrivet av EpicGoblin:

Tröttnade på AC efter 3an.. Kom på något nytt..

Har du ens spelat Black Flag? För det är inte alls som trean. Kan dock förstå att du ogillar trean, för jag tycker själv att det var en besvikelse. Men ja, Ubisoft gör ju även andra spel bortsett från Assassin's Creed, så som Watch Dogs t.ex.

Medlem
Skrivet av intro18:

Kan dom inte bara låta dessa gamla konsoler dö ut istället för att mata dom med mer spel.

Alla har inte råd med varken ett Xbox One eller ett PS4 direkt när de har släppts, vissa har inte pengar i överflöd och faktiskt en ganska kass ekonomi. Så vissa tvingas faktiskt att leva med sina 360 och ps3 ett tag till. Ska vi bli helt utan nya spel då tycker du?

Medlem

Kommer spela Unity men inte Rogue då jag inte tycker om segla-äventyren. Mycket roliga smyga runt på gator än att fånga hajar, tycker jag

Redaktör
Ponny
1
Skriv svar