Evolve försenas till 2015

Robot
Evolve försenas till 2015

Ska hela spelhösten skjutas fram till nästa år? Evolve är nästa titel som går förseningens väg.

#evolve, #turtle-rock-studios, #batman-arkham-knight, #the-witcher-3-wild-hunt, #battlefield-hardline


Medlem
Evolve försenas till 2015

Medlem

det är bara bra... då har man mer tid för alla andra spel som kommer ....

Medlem

Trist när produkter försenas, men föehoppningsvis leder det till produkter som känns mer färdiga vid release än vad väldigt många spel gjort på senare år.

Medlem

Äh, kommer ändå ha fullt upp med Destiny

Medlem

Det är absolut bra, men tråkigt att inte kunna lite på releasedatum

Medlem

Vet inte riktigt hur dom tänker när dom gör betan Xbox exclusive. Trodde beta va till för att få testat så allt funkar som det ska och inget jävla demo.

Medlem
Skrivet av lordsinner:

det är bara bra... då har man mer tid för alla andra spel som kommer ....

Såvida inte alla andra flyttas fram också

dmn
Medlem
Skrivet av Trappski:

Trist när produkter försenas, men föehoppningsvis leder det till produkter som känns mer färdiga vid release än vad väldigt många spel gjort på senare år.

Som Watchdogs.

Medlem

Såg fram emot det här så mycket, men Destiny får bli plåstret!

Medlem

Jag vet inte om jag blir mer trött på förseningar eller fraser i stil med" Nu får de iallafall tid att göra det bra"

Medlem

Jadu gör inte mig något. Hade inte tänkt spela det iaf ^^ tycker det verkar väldigt tråkigt. Ser inte det roliga i längden med det. Lite som titanfall..

Medlem
Skrivet av Lappis82:

Vet inte riktigt hur dom tänker när dom gör betan Xbox exclusive. Trodde beta va till för att få testat så allt funkar som det ska och inget jävla demo.

Nu för tiden så är AAA titlar i 9 fall av 10 Beta = Demo. Allt för att få kidsen att tro att de är med om något exklusivt.
Jag menar varför släppa en äkta beta några veckor innan release?

1
Skriv svar