Woolfe – rödluvan besöker Kickstarter

Robot
Medlem
Woolfe – rödluvan besöker Kickstarter

Fel GRIN FZ...

Medlem

Hade för mig GRIN var svenskar och loggan ser inte heller ut som jag minns den (med en stor leende mun). Oavsett så ser det intressant ut och jag gillar att de valt en mörkare version av Red Riding Hood á la American McGee.

Medlem
Skrivet av PcGamer:

Hade för mig GRIN var svenskar och loggan ser inte heller ut som jag minns den (med en stor leende mun). Oavsett så ser det intressant ut och jag gillar att de valt en mörkare version av Red Riding Hood á la American McGee.

Dessa är tydligen Belgare. Stavar det GriN...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

American McGee's Red Riding Hood?

Bilden ser ut som om den är hämtad från "The Order: 1886".


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skrivet av Achtung:

American McGee's Red Riding Hood?

Det hade inte varit fel. Du har väl spelat "Alice: Madness Returns?"


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Lite småmärkligt faktiskt att en skribent/artikelskrivare på en svensk spelsajt inte bara låter bli att poängtera det sorgliga i ett nytt "Grin", utan t o m inte ens verkar känna till att detta inte är riktiga Grin som skapade suveräna Balistics och mycket annat.

Det faktum att det länkas till riktiga Grins samlingssida talar sitt tydliga, och rätt sorgliga, språk.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Förresten kan det ju alltid vara en bra idé att länka till den faktiska Kickstartern:

https://www.kickstarter.com/projects/45588301/woolfe-the-red-...


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Påminner väldigt mycket om Trine.

Skrivet av jonis:

Lite småmärkligt faktiskt att en skribent/artikelskrivare på en svensk spelsajt inte bara låter bli att poängtera det sorgliga i ett nytt "Grin", utan t o m inte ens verkar känna till att detta inte är riktiga Grin som skapade suveräna Balistics och mycket annat.

Det faktum att det länkas till riktiga Grins samlingssida talar sitt tydliga, och rätt sorgliga, språk.

"nya" Grin som i en tolv år gammal studio, och "riktiga" Grin som i en studio som inte finns?

Skämt åsido, tycker det är bra att FZ inte länkar direkt till Kickstarters, detta är en nyhetssida, inte en annonseringsportal.

Medlem
Skrivet av slartibartfast:
Skrivet av jonis:

Lite småmärkligt faktiskt att en skribent/artikelskrivare på en svensk spelsajt inte bara låter bli att poängtera det sorgliga i ett nytt "Grin", utan t o m inte ens verkar känna till att detta inte är riktiga Grin som skapade suveräna Balistics och mycket annat.

Det faktum att det länkas till riktiga Grins samlingssida talar sitt tydliga, och rätt sorgliga, språk.

"nya" Grin som i en tolv år gammal studio, och "riktiga" Grin som i en studio som inte finns?

Skämt åsido, tycker det är bra att FZ inte länkar direkt till Kickstarters, detta är en nyhetssida, inte en annonseringsportal.

Hehe, jo jag såg att de hängt med ett tag men som svensk associerar man nog "Grin" med den svenska studion. Det märkliga i sammanhanget var dock att skribenten inte ens verkade känna till detta.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

1
Skriv svar