Bioware ger sig inte – ny teaser från deras skräckprojekt

Robot
Bioware ger sig inte – ny teaser från deras skräckprojekt

Gamescom närmar sig och Bioware ger oss teasers på löpande band.

#bioware


Medlem
Bioware ger sig inte – ny teaser från deras skräckprojekt

Jag får en känsla av Xmen, blandat med en liten dos av skräck när jag ser deras teasers.

Inaktiv

Måste säga att de gör ganska intressanta teasers, om det var för en film skulle jag nog se den enbart baserat på vad vi redan sett.

Inaktiv
Skrivet av anon_17240:

Måste säga att de gör ganska intressanta teasers, om det var för en film skulle jag nog se den enbart baserat på vad vi redan sett.

Håller med, får till och med rysningar. Det är sånt här i spelvärlden som gör mig glad. Nya och spännande produkter. Det som får upp mina ögon. Tittar inte längre åt BF,CoD,Far Cry, Assassins Creed m.m. Färdig med dom spelen. Absolut INGET nytt i den skiten. Sen att det säljer så bra ändå bevisar bara mer om hur korkad människan är.

Edit; Får känslan av The 440 när jag ser denna och den förra med han på fiket. De blir utvalda och får speciella krafter för att skydda världen mot ondska.

Medlem

Själv tycker jag det påminner lite om känslan quantic dream lyckades bygga i spelet Fahrenheit. Det spelet var iallafall bra!

Medlem

Läskigaste grejen i hela trailern var att bruden såg ut som en Dobby-hybrid

Medlem

Baserat på serien Heroes kanske?

Medlem

Tycker deras teasers påminner om The Secret World till viss del. Kan ju bara hoppas att det drar åt samma håll när det gäller atmosfär och story. Skulle inte bli ledsen om det drar år Clive Barker's Undying eller Realms of the Haunting heller. Fast gärna med mer solitt gameplay. Mystik- och skräcktema är en helt klart undervärderad genre.

Håller tummarna för att detta blir något bra.

Medlem

Ser lovande ut.

Medlem

det är inte hennes fel

k3m
Medlem

Sluta tjata FZ om Biowares jädra skitprojekt. Finns mycket viktigare saker att skriva om.

phi
Medlem
Skrivet av KatOne:

Läskigaste grejen i hela trailern var att bruden såg ut som en Dobby-hybrid

Jag tyckte att jag kände igen henne från någonstans!

Medlem

Känns rätt "meh" det här. De får sluta teasa och faktiskt visa lite snart.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av k3m:

Sluta tjata FZ om Biowares jädra skitprojekt. Finns mycket viktigare saker att skriva om.

Exempelvis...? Du verkar ju ha koll så varför inte upplysa oss andra?

Medlem
Skrivet av Ahris:
Skrivet av k3m:

Sluta tjata FZ om Biowares jädra skitprojekt. Finns mycket viktigare saker att skriva om.

Exempelvis...? Du verkar ju ha koll så varför inte upplysa oss andra?

Han vill väl diskutera äldreomsorgen och bristen på Sjuksköterskor. Det är ju valår!

k3m
Medlem
Skrivet av Ahris:
Skrivet av k3m:

Sluta tjata FZ om Biowares jädra skitprojekt. Finns mycket viktigare saker att skriva om.

Exempelvis...? Du verkar ju ha koll så varför inte upplysa oss andra?

Kan inte du själv komma på något? Finns hur mycket som helst. Jag kan rabbla upp tiotals saker. Jag har även tipsat fz.se om några stycken.

Medlem
Skrivet av k3m:
Skrivet av Ahris:
Skrivet av k3m:

Sluta tjata FZ om Biowares jädra skitprojekt. Finns mycket viktigare saker att skriva om.

Exempelvis...? Du verkar ju ha koll så varför inte upplysa oss andra?

Kan inte du själv komma på något? Finns hur mycket som helst. Jag kan rabbla upp tiotals saker. Jag har även tipsat fz.se om några stycken.

Att du inte skriver i stället! Vi vet ju uppenbarligen inte


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av k3m:
Skrivet av Ahris:
Skrivet av k3m:

Sluta tjata FZ om Biowares jädra skitprojekt. Finns mycket viktigare saker att skriva om.

Exempelvis...? Du verkar ju ha koll så varför inte upplysa oss andra?

Kan inte du själv komma på något? Finns hur mycket som helst. Jag kan rabbla upp tiotals saker. Jag har även tipsat fz.se om några stycken.

Men jag är ju nöjd med FZ som nyhetskälla.
Du säger ett du KAN rabbla upp tiotals saker men gör det ändå inte? Upp till bevis nu.

1
Skriv svar