Spelhösten 2014

Medlem
Spelhösten 2014

+ Xbox 1

Medlem

Borderlands, Shadows of Mordor och Civilization är väl de spel som jag är riktigt intresserad av.

EDIT: Plus GTA V till PC så klart.

Medlem

Hotline Miami 2, The Binding of Isaac Rebirth och Game of Thrones är det som jag finner intressant.

Skulle vilja se Crawl på listan också.

Medlem

Nja, inget jag personligen längtar efter på listan.

Medlem

Borderlands, civilization, gta 5 och elite:dangerous kommer nog att vara riktigt kul att spela

Medlem
Medlem

Oj, lite förvånad att Dragon Age har så många röster efter allt klagande i kommentarerna på varenda nyhet om spelet.

Medlem

Game of Thrones!!!!

Medlem

Ganska bra lista. MEN!!!! Ni glömde Wasteland 2 och därför blir min hiss till en diss.

FM-guru
F.d. Sisyr

Humor att CoD har 0 röster, i skrivande stund.

Väldigt mycket jag ser fram emot i höst. Valde Beyond Earth, Pillars of Eternity och Shadow of Mordor, men DA 3, Destiny, Hotline Miami 2, Far Cry 4, Borderlands 3, Dreamfall, GTA V, Game of Thrones... ja ni fattar - jag är taggad.

Skrivet av Thane:

Oj, lite förvånad att Dragon Age har så många röster efter allt klagande i kommentarerna på varenda nyhet om spelet.

Det är alltid de missnöjda som hörs mest.

Medlem

Inget archage?

Medlem

GTA V till PS4 och mitt liv är fulländat!


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem

Var är Forza Horizon 2?

Det känns väl som att ganska solklart rejält bör vara med??
Man får ju hoppas att det inte är för att det skulle bli fler Xbox One-exklusiva på listan då, eller nåt sånt löjligt.

Det är iaf nästa stora exklusiva titel till Xbox One, och att det inte är med får väl ses som extremt märkligt. . . Kan jag nog tycka
Det är ju DEFINITIVT även en högprofil-titel, dessutom finns Driveclub med (som nog får det svårt att knäcka Horizon 2, trots äckligt snygg grafik).

Personligen ser jag iaf fram emot flera av titlarna i listan! Plus då Forza Horizon 2. Fyfan vilken spelhöst det blir!

KoP
Medlem

Destiny, Dragon Age, Far Cry 4, Forza Horizon 2, Borderlands, Project Cars. *gnuggar händerna*

Medlem

PC kan bli nått

Jag är en dåre, men jag ser mest framemot "CoD:AW" faktiskt. De andra spelen till PC köper man på kommande reor.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

varför är inte Nhl 15 och Fifa 15 med på listan. Det skulle de ha tagit med tycker jag

Medlem

Elite: Dangerous och Super Smash Bros. är allting jag kommer behöva för resten av året.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Bayonetta 2, Pillars of Eternity och Kingdom Hearts HD 2.5 ReMIX är dom stora släppen för mig, men ser även fram emot Massive Chalice och The Evil Within. Några andra är intressanta också, men dom kommer nog få vänta tills dom är billiga.

Medlem

sims 4, dragon age samt bayonetta 2 blir det för denna trots att vi inte äger en wiiu, men det stoppade oss inte från att skaffa xenoblade......


signatur

no i will not go loladin no not at all

Inaktiv

Personligen ser jag mest fram emot Binding of Isaac Rebirth och Hotline Miami 2. Föregångarna var ju klockrena!

Medlem

Destiny. Sunset overdrive och smash bros ^^ ge mig dem nu!

Medlem

AC UNITY. SHADOW OF MORDOR. OCH ... RAVENS CRY SOM INTE VAR MED PÅ LISTAN. MEN ÄVEN SIMS, ARCHEAGE OCH KOMMANDE RYSEN PÅ PC, ÄR GIVNA KÖP. AC ROUGE OCKSÅ.

Medlem

Ugh! Unity och GTA V kommer hålla mig ockuperad hela hösten/vintern. Kan knappt vänta! Har redan spelat GTA V single player på 360'n.. men det blir nog en till runda på PC. Ser verkligen fram emot GTA Online på PC!

Medlem

Är faktiskt lite sugen på The sims 4, tråkigt bara att de kommer släppa 3 miljoner expansions =/

Medlem

Trailern för Binding of Isaac var ju lagom mystisk D:

Medlem

Även om jag inte tror att Wasteland 2 kommer att vara mitt favoritspel när året är slut (det kan mycket väl stå mellan Pillars of Eternity och Dragon Age: Inquisition, i alla fall i rollspelsväg) så är jag lite förvånad över att det överhuvudtaget inte är med på listan.

Å andra sidan hade jag väl förmodligen missat ännu flera, ännu populärare spel om jag skrivit listan, så jag kan ha överseende. Den här gången.

Medlem

Tänk så olika man kan tycka, och tur är väl det egentligen!

Mina tre blev:

Alien: Isolation
Elite: Dangerous
Shadow of Mordor

Men även sugen på Isaac och The Crew m fl. Ser ut som en väldigt intressant spelhöst minsann.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Alien isolation och the crew är väl de enda jag ser fram emot, trist nog


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

12
Skriv svar