Valve släppte Source 2 inatt.

Medlem
Valve släppte Source 2 inatt.

Nyss laddat ner en 5.5gb-patch till Dota 2? Det var övergången till Source 2.

http://www.reddit.com/r/DotA2/comments/2cv5os/so_the_workshop...

"Everything that would share a name with Source is named '...2'. That's 'engine2.dll', 'vconsole2.exe', 'vphysics2.dll'."

"there's l4d3 crap all over the vscript code"

Left 4 Dead 3 på gamescon?

#blogg

Medlem
Valve släppte Source 2 inatt.

Jag har då inte behövt ladda ned nån 5.5 gig-patch till Dota idag.

Blir det nån skillnad i spelet?


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Apministern:

Jag har då inte behövt ladda ned nån 5.5 gig-patch till Dota idag.

Blir det nån skillnad i spelet?

Nej det handlar om workshop bara, skapa custom maps, game mods osv

Medlem

Coolt! Nu är det alltså jävligt nära, på något plan

Medlem

Source 2 confirmed, Half life 3 confirmed.. soon™

Inaktiv
Skrivet av Bl4ckh4wk:

Source 2 confirmed, Half life 3 confirmed.. soon™

Ska bara utlovas.. Sen väntas på i 2 år typ Oo ..

Medlem
Skrivet av bleak:
Skrivet av Bl4ckh4wk:

Source 2 confirmed, Half life 3 confirmed.. soon™

Ska bara utlovas.. Sen väntas på i 2 år typ Oo ..

De lär skeppa Left 4 Dead 3 och diverse andra titlar innan vi får se skymten av Half-Life 3 tyvärr. :/

Medlem
Skrivet av Qrush:
Skrivet av bleak:
Skrivet av Bl4ckh4wk:

Source 2 confirmed, Half life 3 confirmed.. soon™

Ska bara utlovas.. Sen väntas på i 2 år typ Oo ..

De lär skeppa Left 4 Dead 3 och diverse andra titlar innan vi får se skymten av Half-Life 3 tyvärr. :/

Det hoppas jag, skulle bli besviken om portal 3 och l4d3 inte kommer innan hl3.

Medlem

skulle gärna se ett day of defeat source 2, som kanske anammade lite mer som fanns i första.

Medlem
Skrivet av Loltron:

skulle gärna se ett day of defeat source 2, som kanske anammade lite mer som fanns i första.

Ja tack! Så många underbara timmar spenderade i DOD-spelen

Inaktiv
Skrivet av Jozo:
Skrivet av Loltron:

skulle gärna se ett day of defeat source 2, som kanske anammade lite mer som fanns i första.

Ja tack! Så många underbara timmar spenderade i DOD-spelen

Samma här! Alltid en favorit på lanen. 15 mot 15 har vi varit som flest. Riktigt kaos men ack så roligt och härjigt! "Ta mitten" Ta mitten"

KoP
Medlem

Det enda jag bryr mig om att få se ifrån Valve är Half-life 3.

Medlem
Skrivet av Loltron:

skulle gärna se ett day of defeat source 2, som kanske anammade lite mer som fanns i första.

Skulle gärna sett att de släppte Day of Defeat 2! De borde ha ett gyllene läge nu. Det har inte släppts några roliga WW2 titlar på många är enligt mig.

Om de har planer på ett nytt DoD så hoppas jag de blickar tillbaka till 3.1 vilket för mig var den bästa versionen.

Medlem
Skrivet av Qrush:
Skrivet av Loltron:

skulle gärna se ett day of defeat source 2, som kanske anammade lite mer som fanns i första.

Skulle gärna sett att de släppte Day of Defeat 2! De borde ha ett gyllene läge nu. Det har inte släppts några roliga WW2 titlar på många är enligt mig.

Om de har planer på ett nytt DoD så hoppas jag de blickar tillbaka till 3.1 vilket för mig var den bästa versionen.

Amen, en nyversion av 3.1 med Thunder och hela köret!

Medlem

Ja fy fan 3.1b var king. Hoppa runt hörn och ha ihjäl folk med k98an. Synd att dom tog bort det med 1.0


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Inaktiv

WTF Source 2 är ju sämst?! Ingen skillnad alls på grafiken såvitt jag kan se i både Dota2 CSGO och HL2. Ännu ett misslyckande från Valve.

Medlem
Skrivet av Qrush:
Skrivet av bleak:
Skrivet av Bl4ckh4wk:

Source 2 confirmed, Half life 3 confirmed.. soon™

Ska bara utlovas.. Sen väntas på i 2 år typ Oo ..

De lär skeppa Left 4 Dead 3 och diverse andra titlar innan vi får se skymten av Half-Life 3 tyvärr. :/

L4D är ju mycket roligare än HL-serien.

Inaktiv
Skrivet av von_lidl:
Skrivet av Qrush:
Skrivet av bleak:
Skrivet av Bl4ckh4wk:

Source 2 confirmed, Half life 3 confirmed.. soon™

Ska bara utlovas.. Sen väntas på i 2 år typ Oo ..

De lär skeppa Left 4 Dead 3 och diverse andra titlar innan vi får se skymten av Half-Life 3 tyvärr. :/

L4D är ju mycket roligare än HL-serien.

Rent spelmässigt så håller jag med dig fullständigt, mycket roligt LAN-spel, men jag känner personligen att det inte har samma vidd och tyngd HL-serien.

Medlem
Skrivet av Lepr:
Skrivet av Qrush:
Skrivet av Loltron:

skulle gärna se ett day of defeat source 2, som kanske anammade lite mer som fanns i första.

Skulle gärna sett att de släppte Day of Defeat 2! De borde ha ett gyllene läge nu. Det har inte släppts några roliga WW2 titlar på många är enligt mig.

Om de har planer på ett nytt DoD så hoppas jag de blickar tillbaka till 3.1 vilket för mig var den bästa versionen.

Amen, en nyversion av 3.1 med Thunder och hela köret!

Bah, Valve drev ju Day of Defeat ner i graven med sina ändringar. Kommer antagligen inte bli något nytt under det närmsta decenniet.

Från Day of Defeats Guldålder.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av grollo_92:

WTF Source 2 är ju sämst?! Ingen skillnad alls på grafiken såvitt jag kan se i både Dota2 CSGO och HL2. Ännu ett misslyckande från Valve.

Det är ju bara verktyg som släppts inte hela spelmotorn.

Inaktiv
Skrivet av Qrush:
Skrivet av grollo_92:

WTF Source 2 är ju sämst?! Ingen skillnad alls på grafiken såvitt jag kan se i både Dota2 CSGO och HL2. Ännu ett misslyckande från Valve.

Det är ju bara verktyg som släppts inte hela spelmotorn.

Jo jag vet jag parafraserade det jag sett folk skriva om det här nyheten på olika sidor. Dock var jag väldigt otydligt inser jag.

Medlem
Skrivet av grollo_92:
Skrivet av Qrush:
Skrivet av grollo_92:

WTF Source 2 är ju sämst?! Ingen skillnad alls på grafiken såvitt jag kan se i både Dota2 CSGO och HL2. Ännu ett misslyckande från Valve.

Det är ju bara verktyg som släppts inte hela spelmotorn.

Jo jag vet jag parafraserade det jag sett folk skriva om det här nyheten på olika sidor. Dock var jag väldigt otydligt inser jag.

Ja väldigt otydlig, vad jag kan läsa så gnäller du över en motor som inte ens har visats upp.

Medlem
Skrivet av Loltron:

skulle gärna se ett day of defeat source 2, som kanske anammade lite mer som fanns i första.

Amen Sir!

Medlem

Hittade denna video angående Source 2. Värt en koll.

Inaktiv
Skrivet av Qrush:

Hittade denna video angående Source 2. Värt en koll.

https://www.youtube.com/embed/N7pbCj3xyMk

Tusen tack! Älskar allt som rör Valve och HL så videos som denna är verkligen godis för mig

1
Skriv svar