Borderlands: The Pre-Sequel – ännu en titt bakom kulisserna

Robot
Borderlands: The Pre-Sequel – ännu en titt bakom kulisserna
Medlem
Borderlands: The Pre-Sequel – ännu en titt bakom kulisserna

Got dammit berätta om Claptraps action skill already!!!!


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av ohem:

Got dammit berätta om Claptraps action skill already!!!!

Aaaaaaaaaaaand open!!

Medlem
Skrivet av ohem:

Got dammit berätta om Claptraps action skill already!!!!

Gå upp för trappor!

Alternativt skapa side quests för medspelarna så man kan ta sig fram

Medlem

Detta kommer jag icke köpa. Borde vara ett dlc.

Medlem
Skrivet av EpicGoblin:

Detta kommer jag icke köpa. Borde vara ett dlc.

Okej, då vet vi

(Ger mig inte in i nån diskussion eftersom jag antar att du inte hänger kvar i kommentarsdelen kring ett spel du icke kommer köpa.)

Medlem

Skit som detta släpps och ingen säger emot. Samma sak med battlefield hardline. De som köper dessa spel stödjer idén att det som borde vara dlc istället kostar full pris och ses som ett helt nytt spel.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Fan vad jag längtar! Älskade 2an! kört extremt många timmar med en polare! Tyvärr har jag aldrig spelat ettan... Måste kanske göra det... Längtar som fan till detta! Bästa FPS-spelet atm!

Medlem
Skrivet av enborn:

Fan vad jag längtar! Älskade 2an! kört extremt många timmar med en polare! Tyvärr har jag aldrig spelat ettan... Måste kanske göra det... Längtar som fan till detta! Bästa FPS-spelet atm!

Första spelet var väl egentligen inte jättebra. Som många andra spel blir det roligare av att det är co-op, men som single player-upplevelse är det inget storspel. Storyn är ännu fattigare och i princip all kommunikation med NPC:er sker genom text så det blir väldigt platt där. Det enda du har att hurra över är just actiondelen, men den är ändå bättre i andra spelet. Enda någorlunda rimliga anledningen jag ser till att spela första spelet är om du vill lära dig mer om de fyra karaktärerna eftersom de ändå har framtädande roller i andra spelet. Å andra sidan går det ju snabbare att läsa om det än att spendera 50 timmar i spelet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Skit som detta släpps och ingen säger emot. Samma sak med battlefield hardline. De som köper dessa spel stödjer idén att det som borde vara dlc istället kostar full pris och ses som ett helt nytt spel.

Förr i tiden hette sånt här expansioner och kostade lika mycket som originalspelet. Livets cirkel, eller något.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Skit som detta släpps och ingen säger emot. Samma sak med battlefield hardline. De som köper dessa spel stödjer idén att det som borde vara dlc istället kostar full pris och ses som ett helt nytt spel.

Jag skulle kunna säga samma sak om många andra uppföljare till poppulära spelserier.. Det är ju samma sak med Assassins Creed exempelvis, samma motor och gameplay, bara lite nya uppdrag och buggfixar. Samma med Batman spelen, Uncharted och Gears of War för att nämna några.

Men det gör jag såklart inte, eftersom om de bara erbjuder tillräckligt med bra gameplay under en tillräckligt lång tid så är jag helnöjd med någon uppföljare ungefär vartannat år för en spelserie jag gillar. Borderlands Pre-Sequel erbjuder ju mer story som bryggar ihop de tidigare spelen och har av allt att döma samma speltid att ta sej igenom spelet. Nyheter har vi gott om och de nya karaktärerna verkar vara rätt genomtänkta. Det är ju bara smart att återanvända samma spelmotor som tidigare eftersom den funkar väldigt bra. Om det nu är det du invänder på vill säga, lite otydligt varför detta spel och inte många andra borde vara DLC istället för fristående uppföljare.

Medlem

Om Mr. Torgue dyker upp så är succén i princip garanterad.

Medlem

Vet inte om jag är så förtjust i idén med låg gravitation. Får väl hoppas på att hela spelet inte spelas så

Medlem
Skrivet av Boomer:
Skrivet av Kleptoman:

Skit som detta släpps och ingen säger emot. Samma sak med battlefield hardline. De som köper dessa spel stödjer idén att det som borde vara dlc istället kostar full pris och ses som ett helt nytt spel.

Förr i tiden hette sånt här expansioner och kostade lika mycket som originalspelet. Livets cirkel, eller något.

Kostade lika mycket som orginalspelet? Wtf? Är du ett troll eller bara dum?
T.ex. Lost and damned vilket var en expansion till GTA4 kostade 130 kr medan vanliga spelet kostade mer än 400 sek


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av Boomer:
Skrivet av Kleptoman:

Skit som detta släpps och ingen säger emot. Samma sak med battlefield hardline. De som köper dessa spel stödjer idén att det som borde vara dlc istället kostar full pris och ses som ett helt nytt spel.

Förr i tiden hette sånt här expansioner och kostade lika mycket som originalspelet. Livets cirkel, eller något.

Kostade lika mycket som orginalspelet? Wtf? Är du ett troll eller bara dum?
T.ex. Lost and damned vilket var en expansion till GTA4 kostade 130 kr medan vanliga spelet kostade mer än 400 sek

Tror han syftar på expasioner liknande de som endast Blizzard släpper nu för tiden, som kostar över 300kr.
Förr var det väldigt många expansionen som gjorde det.

Medlem

Känns som Destiny kommer lämna Borderlands rejält krossat. Om man inte kör på PC dvs, då får man hålla till godo. Även om jag hellre hade spelat typ Firefall eller Diablo 3.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Lepr:
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av Boomer:
Skrivet av Kleptoman:

Skit som detta släpps och ingen säger emot. Samma sak med battlefield hardline. De som köper dessa spel stödjer idén att det som borde vara dlc istället kostar full pris och ses som ett helt nytt spel.

Förr i tiden hette sånt här expansioner och kostade lika mycket som originalspelet. Livets cirkel, eller något.

Kostade lika mycket som orginalspelet? Wtf? Är du ett troll eller bara dum?
T.ex. Lost and damned vilket var en expansion till GTA4 kostade 130 kr medan vanliga spelet kostade mer än 400 sek

Tror han syftar på expasioner liknande de som endast Blizzard släpper nu för tiden, som kostar över 300kr.
Förr var det väldigt många expansionen som gjorde det.

Precis.

Schysst attityd förresten, Kleptoman.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

1
Skriv svar