PC/PS4/XONE – releasedatumet för GTA V avslöjat?

Robot
PC/PS4/XONE – releasedatumet för GTA V avslöjat?

Tyska Amazon hävdar att Grand Theft Auto V släpps till pc och de nya konsolerna i november.

#grand-theft-auto-v, #rockstar-games


Medlem
PC/PS4/XONE – releasedatumet för GTA V avslöjat?

Fan långt kvar.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Geeks Gaming

Då är de ju inte höst längre :/ vill ju ha något som täcker upp hålet nu mellan sommaren och alla releaser som har blivit försenade tills början på nästa år

Medlem

tyska amazon slänger ju ut datum höger till vänster. Har inte sätt så många datum som är rätt. Sen tror jag tyska amazon har "släppt" pc verionen 3 gånger nu

Medlem
Inaktiv

3 månader kvar tills jag äntligen kan spela GTA V på min dator. Jag längtar!

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Då är de ju inte höst längre :/ vill ju ha något som täcker upp hålet nu mellan sommaren och alla releaser som har blivit försenade tills början på nästa år

September-November: Höst.
December-Februari: Vinter.

Geeks Gaming
Skrivet av Thane:
Skrivet av Jinxswe:

Då är de ju inte höst längre :/ vill ju ha något som täcker upp hålet nu mellan sommaren och alla releaser som har blivit försenade tills början på nästa år

September-November: Höst.
December-Februari: Vinter.

Äh i November är början på vintern.. Ibland är det kallare i November än under hela Vintern

Medlem
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av Thane:
Skrivet av Jinxswe:

Då är de ju inte höst längre :/ vill ju ha något som täcker upp hålet nu mellan sommaren och alla releaser som har blivit försenade tills början på nästa år

September-November: Höst.
December-Februari: Vinter.

Äh i November är början på vintern.. Ibland är det kallare i November än under hela Vintern

Äh, vi har tre årstider i Sverige:
Innan vintern
Vinter
Efter vintern


signatur

I drank what?

ZF
Medlem

samt som i år.

"Vintern II - Återkomsten"

Medlem

baah november jag hade tippat på en september-tidig oktober release.

Jaja man får väl hoppas på en sep-release av H1Z1 då så man har något att spela fram till alla stora titlar kommer till jul!

Medlem
Medlem
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av Thane:
Skrivet av Jinxswe:

Då är de ju inte höst längre :/ vill ju ha något som täcker upp hålet nu mellan sommaren och alla releaser som har blivit försenade tills början på nästa år

September-November: Höst.
December-Februari: Vinter.

Äh i November är början på vintern.. Ibland är det kallare i November än under hela Vintern

Vanligtvis är det som kallast i december / januari. Då är det alltid några veckor med minus 30C och några dagar kallare.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av Hymer:

Fan långt kvar.

Kan inte vänta på PC versionen, tänk att få spela i mer än 30 fps och att lägga in riktiga bilar!

Medlem
Skrivet av Amilo:
Skrivet av Hymer:

Fan långt kvar.

Kan inte vänta på PC versionen, tänk att få spela i mer än 30 fps och att lägga in riktiga bilar!

Skaffa körkort, bättre än 60 fps och 4K. Bahahahahahaahh

Neogeo 4 life

Medlem

November? Är det höst? Trodde fan det var vinter?
Nov, dec, jan = vinter
Feb, mars, april = vår
Maj, jun, juli = sommar
Aug, sept, okt = höst


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Ge mig, ge mig, ge mig!

Skrivet av bent toe:

November? Är det höst? Trodde fan det var vinter?
Nov, dec, jan = vinter
Feb, mars, april = vår
Maj, jun, juli = sommar
Aug, sept, okt = höst

Inte många rätt där.

Medlem
Skrivet av bent toe:

November? Är det höst? Trodde fan det var vinter?
Nov, dec, jan = vinter
Feb, mars, april = vår
Maj, jun, juli = sommar
Aug, sept, okt = höst

Klarade du lågstadiet tredje, fjärde eller orkade dom sedan inte länge och skickade vidare dig femte gången?

Medlem
Skrivet av Perre80:
Skrivet av Amilo:
Skrivet av Hymer:

Fan långt kvar.

Kan inte vänta på PC versionen, tänk att få spela i mer än 30 fps och att lägga in riktiga bilar!

Skaffa körkort, bättre än 60 fps och 4K. Bahahahahahaahh

Neogeo 4 life

Jag har körkort men jag har inte råd till alla bilar som jag kan köra i gta

Medlem
Skrivet av Amilo:
Skrivet av Perre80:
Skrivet av Amilo:
Skrivet av Hymer:

Fan långt kvar.

Kan inte vänta på PC versionen, tänk att få spela i mer än 30 fps och att lägga in riktiga bilar!

Skaffa körkort, bättre än 60 fps och 4K. Bahahahahahaahh

Neogeo 4 life

Jag har körkort men jag har inte råd till alla bilar som jag kan köra i gta

Du kan modda din bil rätt billigt för att få den att se ut som en sportbil


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Det kommer när det kommer.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av bent toe:

November? Är det höst? Trodde fan det var vinter?
Nov, dec, jan = vinter
Feb, mars, april = vår
Maj, jun, juli = sommar
Aug, sept, okt = höst

Haha go back 2 school.

Medlem

Men va F*N... ja hade hoppats på release nu i början eller slutet av September... hoppas detta är felaktigt datum.

Medlem

Ska Rockstar hålla sig till sina traditioner kommer spelet försenat lagom till april.


signatur

Det var detta...

Medlem

Kan vi inte snälla sluta skriva om möjliga släppdatum bara för att en återförsäljare har listat ett datum? I nästan alla fall rör det sig om en platshållare, d.v.s. ett improviserat datum för att dels kunna erbjuda förbokningar, men också för att locka till sig uppmärksamhet.

Det var säkert ett tiotal "nyhetsartiklar" gällande släppdatumet för konsolversionen av Grand Theft Auto V också - som alla visade sig vara platshållare.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Tobblish:
Skrivet av bent toe:

November? Är det höst? Trodde fan det var vinter?
Nov, dec, jan = vinter
Feb, mars, april = vår
Maj, jun, juli = sommar
Aug, sept, okt = höst

Klarade du lågstadiet tredje, fjärde eller orkade dom sedan inte länge och skickade vidare dig femte gången?

Ska du hacka på någon online så se till att grammatiken sitter.
Och kolla upp den klimatologiska årstidsindelningen..


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av bent toe:
Skrivet av Tobblish:
Skrivet av bent toe:

November? Är det höst? Trodde fan det var vinter?
Nov, dec, jan = vinter
Feb, mars, april = vår
Maj, jun, juli = sommar
Aug, sept, okt = höst

Klarade du lågstadiet tredje, fjärde eller orkade dom sedan inte länge och skickade vidare dig femte gången?

Ska du hacka på någon online så se till att grammatiken sitter.
Och kolla upp den klimatologiska årstidsindelningen..

Är 90% säker på att det jag skrev var grammatiskt korrekt, sen att det inte flyter på tungan är en annan sak.
Att lägga till "gången" efter tredje/fjärde skulle räknas som överflödigt och "fel".

Skrivet av Tobblish:
Skrivet av bent toe:
Skrivet av Tobblish:
Skrivet av bent toe:

November? Är det höst? Trodde fan det var vinter?
Nov, dec, jan = vinter
Feb, mars, april = vår
Maj, jun, juli = sommar
Aug, sept, okt = höst

Klarade du lågstadiet tredje, fjärde eller orkade dom sedan inte länge och skickade vidare dig femte gången?

Ska du hacka på någon online så se till att grammatiken sitter.
Och kolla upp den klimatologiska årstidsindelningen..

Är 90% säker på att det jag skrev var grammatiskt korrekt, sen att det inte flyter på tungan är en annan sak.
Att lägga till "gången" efter tredje/fjärde skulle räknas som överflödigt och "fel".

För att fullfölja ditt invektiv borde du ha lagt in en naturlig paus, samt inte ha exkluderat vissa ord. Vad det gäller meningsuppbyggnaden är den lite luddig, även om man förstår vad du syftar på.

Om du ska göra dig lustig över någon bör du alltid vara språkligt korrekt. Jag hade föreslagit det här:

"Klarade du av lågstadiet egentligen; tredje- och fjärde klass; eller orkade inte skolan med din utbildning längre att de bara såg till att skicka vidare dig till nästa årskurs?"

Även här blir det lite krångligt, för många ord. Kanske borde du vara rakt på sak? Ett annat alternativ är att bara låta personen vara, trots det "hen" skrivit; det blir mycket bättre så för alla när det råder god stämning.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Tobblish:
Skrivet av bent toe:
Skrivet av Tobblish:
Skrivet av bent toe:

November? Är det höst? Trodde fan det var vinter?
Nov, dec, jan = vinter
Feb, mars, april = vår
Maj, jun, juli = sommar
Aug, sept, okt = höst

Klarade du lågstadiet tredje, fjärde eller orkade dom sedan inte länge och skickade vidare dig femte gången?

Ska du hacka på någon online så se till att grammatiken sitter.
Och kolla upp den klimatologiska årstidsindelningen..

Är 90% säker på att det jag skrev var grammatiskt korrekt, sen att det inte flyter på tungan är en annan sak.
Att lägga till "gången" efter tredje/fjärde skulle räknas som överflödigt och "fel".

För att fullfölja ditt invektiv borde du ha lagt in en naturlig paus, samt inte ha exkluderat vissa ord. Vad det gäller meningsuppbyggnaden är den lite luddig, även om man förstår vad du syftar på.

Om du ska göra dig lustig över någon bör du alltid vara språkligt korrekt. Jag hade föreslagit det här:

"Klarade du av lågstadiet egentligen; tredje- och fjärde klass; eller orkade inte skolan med din utbildning längre att de bara såg till att skicka vidare dig till nästa årskurs?"

Även här blir det lite krångligt, för många ord. Kanske borde du vara rakt på sak? Ett annat alternativ är att bara låta personen vara, trots det "hen" skrivit; det blir mycket bättre så för alla när det råder god stämning.

Helt klart måste ha fungerat helt annorlunda.
Bra att tänka på tack så mycket

12
Skriv svar