Idag sommarpratar PewDiePie

Medlem
Skrivet av SpajN:
Skrivet av Dominus:
Skrivet av SpajN:
Skrivet av Dominus:
Skrivet av SpajN:
Skrivet av Chiefen:

Allting som visar allmänheten hur stor gamingkulturen är får 3 tummar upp av mig!

Vill inte att pewdiepie ska vara gamingens ansikte utåt för killen är ju stereotyp av töntigdatanörd sitter och skriker åt skärmen som en liten flicka, världens barnsligaste humor och totalt intelligensbefriat.. fyfan jag blir så störd på killen och att speciellt sånt intelligenslöst och barnsligt innehåll faktiskt går hem hos massorna säger ganska mycket om dagens generation.

Nej pewdiepie kan lägga ner och hellre får gaming vara en underground grej för evigt än ha den tönten som nån ambassadör.

Att du tycker det är barnsligt får stå för dig, men du kan inte framföra det som någon form utav fakta.
Själv tycker jag att han stundtals är underhållande att se på.

behövs verkligen mer fakta presenteras än länka första bästa pewdiepie video för att inse han är både barnslig och löjlig ska påvisas? Visst har han talang men han skulle kanske passa bäst in som ett inslag i Björnes magasin eller nåt.

Det du lägger fram är en subjektiv åsikt och kan således inte läggas fram som fakta.
Vem bestämmer vad som är barnsligt och löjligt?

Enligt dej kan ju ingen heller vara elak, dum, snäll, glad eller smart för allt är bara subjektivt och omöjligt att bevisa rent konkret... Du e väl en rikti Bro i Bro army? BROFIST! lol...

Självklart kan du tycka att någon är dum eller snäll, men hur sjutton skulle du objektivt mäta huruvida någon var snäll eller dum?

Du får nog gå om grundskolan, tror jag.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av SpajN:
Skrivet av Dominus:
Skrivet av SpajN:
Skrivet av Dominus:
Skrivet av SpajN:
Skrivet av Chiefen:

Allting som visar allmänheten hur stor gamingkulturen är får 3 tummar upp av mig!

Vill inte att pewdiepie ska vara gamingens ansikte utåt för killen är ju stereotyp av töntigdatanörd sitter och skriker åt skärmen som en liten flicka, världens barnsligaste humor och totalt intelligensbefriat.. fyfan jag blir så störd på killen och att speciellt sånt intelligenslöst och barnsligt innehåll faktiskt går hem hos massorna säger ganska mycket om dagens generation.

Nej pewdiepie kan lägga ner och hellre får gaming vara en underground grej för evigt än ha den tönten som nån ambassadör.

Att du tycker det är barnsligt får stå för dig, men du kan inte framföra det som någon form utav fakta.
Själv tycker jag att han stundtals är underhållande att se på.

behövs verkligen mer fakta presenteras än länka första bästa pewdiepie video för att inse han är både barnslig och löjlig ska påvisas? Visst har han talang men han skulle kanske passa bäst in som ett inslag i Björnes magasin eller nåt.

Det du lägger fram är en subjektiv åsikt och kan således inte läggas fram som fakta.
Vem bestämmer vad som är barnsligt och löjligt?

Enligt dej kan ju ingen heller vara elak, dum, snäll, glad eller smart för allt är bara subjektivt och omöjligt att bevisa rent konkret... Du e väl en rikti Bro i Bro army? BROFIST! lol...

Jag gissar på att du sov under svensklektionerna.

Och nej, jag anser mig inte vara en del i "bro army" bara för att jag tittar på honom ibland och tycker att han stundtals är underhållande.

Medlem
Skrivet av Jakobinklubben:

Athena Farrokhzads var värt att lyssna på.

Alltid underhållande att lyssna på efterblivna människor

Medlem

Vidrig svensk avundsjuka folk har!! Ta del av världen som den presenteras för er och unna människor att de lyckats med det de antagits att göra. Helvete!!

Medlem
Skrivet av Hydraah:

Att folk orkar dra samma diskussion varje gång han nämns. Vet inte varför jag ens kollade i kommentarsfältet.

Haha, tänkte exakt samma sak. Underbart

123
Skriv svar