Dead Island 2 – blodet sprutar i ny trailer

Robot
Medlem
Dead Island 2 – blodet sprutar i ny trailer

Ettan var kanske inte det bästa spelet som gjorts, men det var kul! och det ser det här också ut att bli


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Ser iaf definitivt bättre ut än ettan .Hoppas bara craftade vapen inte går sönder på 30 sekunder.

Verkar inte vara lutat på quest och story heller utan mer på zombie slakt, vilket gillas!

Inaktiv

50-60 i synvinkel (FOV) (precis som i ettan) och typ samma strids-system som ettan. Hm. Njae. Jag är väldigt tveksam på skiten.

Medlem

Enda jag hatade med ettan mest var hur snabbt vapen gick sönder, jag menar ett järnrör ska väl inte paja helt av att ha mosat skallen på 10 zombies eller nåt?

Medlem

Har spelat igenom 1:an och dess expansion flertalet gånger med min polare. Älskar det!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Releasehästryttare

Detta måste vara CGI, aldrig att det blir så här snyggt .. prove me wrong please!

Medlem

loved it!
1:an var jäkligt bra, dock lite för linjärt och för lite quests, blir detta inte linjärt utan mer öppet samt har mer områden med quests, så får det så här i förhand 9/10 direkt utav mig.

Medlem
Skrivet av Devan:

Detta måste vara CGI, aldrig att det blir så här snyggt .. prove me wrong please!

1:an var ju hyfsat snyggt, så varför skulle inte detta kunna vara så snyggt?

Medlem
Skrivet av anon_276063:

50-60 i synvinkel (FOV) (precis som i ettan) och typ samma strids-system som ettan. Hm. Njae. Jag är väldigt tveksam på skiten.

Vad är det för fel på 50fov? Precis som 30fps så ger ju det en mer "filmisk" upplevelse. Är inte det hela poängen med dagens spel? ;D

Medlem

Ettan avskräckte mig!


signatur

autograph

Inaktiv
Skrivet av Sapiens:
Skrivet av edgren:

50-60 i synvinkel (FOV) (precis som i ettan) och typ samma strids-system som ettan. Hm. Njae. Jag är väldigt tveksam på skiten.

Vad är det för fel på 50fov? Precis som 30fps så ger ju det en mer "filmisk" upplevelse. Är inte det hela poängen med dagens spel? ;D

Nä. Du skämtar...

Medlem
Skrivet av anon_276063:
Skrivet av Sapiens:
Skrivet av anon_276063:

50-60 i synvinkel (FOV) (precis som i ettan) och typ samma strids-system som ettan. Hm. Njae. Jag är väldigt tveksam på skiten.

Vad är det för fel på 50fov? Precis som 30fps så ger ju det en mer "filmisk" upplevelse. Är inte det hela poängen med dagens spel? ;D

Nä. Du skämtar...

Vad menar du? Det här spelet simulerar ju nästan perfekt hur det skulle vara om en full huligan sprang runt med en vhs kamera efter ett fotbollsderby. Man får ju tom illamåendet och huvudvärken på köpet ;).

Medlem

Ännu ett spel där man springer runt och tittar genom en stjärnkikare..

Medlem
Skrivet av eCore:

Ännu ett spel där man springer runt och tittar genom en stjärnkikare..

Har du sett alla options i Dead Island 2?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Detta kan ju bli kärlek, var inge större fel på första, Men håller med om brytvärdet på vapnen kunde vara lite jobbigt. Ser fram emot detta.

Medlem

ser underhållande ut.. Gillade första Dead Island även om det var lite "halvknackigt"

ZF
Medlem
Skrivet av Devan:

Detta måste vara CGI, aldrig att det blir så här snyggt .. prove me wrong please!

det här ser ju förutom lite puts ut nästan exakt som det första gjorde. och animationer och fysik verkar vara exakt likadan tyvärr.

nu tyckte jag iof det var ett underhållande spel ändå, förutom några mindre roande begränsningar som knappast var av teknisk natur.

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av eCore:

Ännu ett spel där man springer runt och tittar genom en stjärnkikare..

Har du sett alla options i Dead Island 2?

Nix, syftade på gameplay trailern..

Medlem
Skrivet av eCore:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av eCore:

Ännu ett spel där man springer runt och tittar genom en stjärnkikare..

Har du sett alla options i Dead Island 2?

Nix, syftade på gameplay trailern..

Och det är just min poäng - vänta och gnäll tills du sett om de ger oss möjligheten att ändra det eller ej.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar