COD: Advanced Warfare – fartfylld multiplayer-premiär

Robot
Medlem
COD: Advanced Warfare – fartfylld multiplayer-premiär

Lika hjärndöd shooter som vi är vana vid.

Skribent
Skrivet av erson:

Lika hjärndöd shooter som vi är vana vid.

Det kan förvisso vara rätt trevligt ibland. Börjar, efter en lång tids uppehåll, sakna det där fartfyllda dödandet.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Typ första gången sedan black ops 1 som spelet ser lite intressant ut.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av erson:

Lika hjärndöd shooter som vi är vana vid.

Det kan förvisso vara rätt trevligt ibland. Börjar, efter en lång tids uppehåll, sakna det där fartfyllda dödandet.

Samma här! Ska bli med lite CoD igen, har inte kört sen tidigt i våras...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Tycker det verkar väldigt intressant.
Lite av allt det goda i shooters. Hoppande från Titan, banor som ändras från Battlefield och high-action när den är som bäst (Alla CoD).

Hoppas skiten inte är rövbuggad (excuse the french) vid release som Ghost va. Alla mina vänner hade olika problem vid lanseringen av CoD: Ghost. Fick sitta och spela det själv, inte så skoj.

Precis, det är gott och blandat av alla andra moderna FPS-spel, det är inte nödvändigtvis dåligt.

Jag ser framemot det.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det var länge sedan jag spelade CoD, men som många påpekar verkar detta spel bli ganska intressant. Blir nog ett köp till PS4.


signatur

Ostfarfar von Honorngreven

Jag kom, jag såg, jag mådde illa...


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Är inget större COD-fan, men det här såg riktigt skoj ut.

Medlem

Kul att de försöker förnya franchisen lite. Även om det mesta av ideerna verkar vara hämtade från Crysis.

Jag kommer troligtvis inte att köpa spelet men för första gången på många år känns CoD lite intressant.

Medlem

Maximum armor..???

Medlem

Finns faktiskt ingen anledning att klaga, vi vet ju hur cod levererar annars men detta såg ut att ha tagit ett kliv i rätt rikning i alla fall.

Medlem

Mycket action, väldigt fartfyllt. Kan nog blir riktigt kul att spela!

Medlem

Så, det är exakt samma spel som de har sålt sedan Mw2, men nu kan du hoppa lite högre?

Nej tack...

Medlem

Va i hela helvete är detta?

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Börjar, efter en lång tids uppehåll, sakna det där fartfyllda dödandet.

Yes....

...vi förstår precis vad du menar.... O_O....
.
.
.

Tomas! Calle! Fredrik!... Hjälp någon?! Ni har glömt ge honom medicinen igen!

dmn
Medlem

Ser inte så tokigt ut alls, om man är ute efter run 'n' gun!

Medlem

Lånade element från Battlefield men jag tycker definitivt att detta såg häftigt ut.

Medlem

Hjälp vilket SKRÄP! Helt väntat...den spelserien är totalt DÖD!

Medlem

Lika kul som vanligt att läsa alla kommentarer från HATERS här!

* Get A Life *

Medlem
Skrivet av TwistedCrunch:

Lika kul som vanligt att läsa alla kommentarer från HATERS här!

* Get A Life *

För min del är jag ingen "Hater" som du så fint kallar det! Snarare att de senaste spelen i den serien totalt tappat känslan för min del. Blir fan bara sämre och sämre :(. Måste tyvärr säga att det senaste som producerades med kvalitét i den serien var COD 4 och BO. Därefter rasade det tyvärr.

Inaktiv

"Call Of Dudy: Crysis" ser rätt djävla skoj ut

Medlem
Skrivet av Styggve:
Skrivet av TwistedCrunch:

Lika kul som vanligt att läsa alla kommentarer från HATERS här!

* Get A Life *

För min del är jag ingen "Hater" som du så fint kallar det! Snarare att de senaste spelen i den serien totalt tappat känslan för min del. Blir fan bara sämre och sämre :(. Måste tyvärr säga att det senaste som producerades med kvalitét i den serien var COD 4 och BO. Därefter rasade det tyvärr.

fast varför ens kommentera det? Det är de jag inte förstår...

Alla vet att CoD är döende när INFINITY WARD gör spelen.. därför får ju en ny utvecklare försöka liva upp spelet igen

Medlem

Tycker det ser skit kul ut. Jag har inte köp de senaste 2 cod men detta ser riktigt coolt ut!

Medlem
Skrivet av Jesper943:

Tycker det ser skit kul ut. Jag har inte köp de senaste 2 cod men detta ser riktigt coolt ut!

Håller med, såg rätt kul ut. Har inte spelat en CoD-titel på många år.

Medlem

WOW, vänta lite. Jag har spelat det här????? Låt mig tänka Titanfall heter det va, gjort av en gammal COD studio?

Snacka om en rip-off enligt mig från det spelet. Det är väl som Pablo Picasso sa: ”bra konstnärer kopierar, stora konstnärer stjäl”


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

dmn
Medlem
Skrivet av The Gamer:

WOW, vänta lite. Jag har spelat det här????? Låt mig tänka Titanfall heter det va, gjort av en gammal COD studio?

Snacka om en rip-off enligt mig från det spelet. Det är väl som Pablo Picasso sa: ”bra konstnärer kopierar, stora konstnärer stjäl”

Jag såg varken titans eller npc:er i videon.

Medlem

Har inte gillat CoD sedan 4:an och World at War, men detta såg faktiskt skoj ut. Är det någon som vet ifall det är lika sjuka killstreaks som i dom senaste?

Medlem

Gud... Skulle vilja ha en Quake III remake/uppföljare... Iofs håller de på med ett nytt UT!

Kommer det vara dedikerade servrar till PC? Jag antar det är ett NEJ på den frågan. Som vanligt med andra ord.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

12
Skriv svar