#killallzombies – dina Twitch-besökare kan styra spelet

Robot
#killallzombies – dina Twitch-besökare kan styra spelet
Skribent
#killallzombies – dina Twitch-besökare kan styra spelet

Är gameplay roligt kan detta bli en trevlig grej med kompisgänget. Om ens kompisar inte vore missunnsamma jäklar.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Medlem

Fanns det inte ett liknande spel till PC? Har för mig att jag spelade det för något år sedan... Något med "alien" i titeln?

Medlem
Skrivet av Svanberg:

Fanns det inte ett liknande spel till PC? Har för mig att jag spelade det för något år sedan... Något med "alien" i titeln?

Alien Swarm?

Medlem

Dead Nation till PS4 har något liknande system.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Svanberg:

Fanns det inte ett liknande spel till PC? Har för mig att jag spelade det för något år sedan... Något med "alien" i titeln?

RIP 1,2,3?
Red Nation?
Dead Nation?

Medlem
Skrivet av m4gnify:
Skrivet av Svanberg:

Fanns det inte ett liknande spel till PC? Har för mig att jag spelade det för något år sedan... Något med "alien" i titeln?

Alien Swarm?

Skrivet av MrPeters:

RIP 1,2,3?
Red Nation?
Dead Nation?

Nej, inget av dom. Mycket enklare grafik och man såg gubben ovanifrån ala tidiga GTA.

Medlem

Påminner om en blandning av Crimsonland och Zombie Apocalypse.

Medlem
Skrivet av MMO4Life:

Påminner om en blandning av Crimsonland och Zombie Apocalypse.

Crimsonland var det jag tänkte på, tack!

Medlem

värdelöst kommand som dödar alla fienderna -_-


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Svanberg:

Fanns det inte ett liknande spel till PC? Har för mig att jag spelade det för något år sedan... Något med "alien" i titeln?

Du tänker inte på Phobia 2?

Medlem

De kommandorna de visar upp, får vibbar från när jag var <18 och "fuskade" på spel, för mkt 'extrema' åtgärder, typ killallzombies t.ex... inte nån balans nånstans

Men men, det kanske kommer roligare kommandon.

Medlem

spawnbigboss-kommandot kommer att bli missbrukat så extremt hårt i twitch-chatten att spelet förmodligen kommer att bli ospelbart för den som streamar

Medlem

Kan inte zombies i spel bara dö?! (Igen.)

Nåväl, kanske blir ett småkul tidsfördriv. Känns som att man måste begränsa antalet commands per minut samt ha en cooldown på varje enskilt kommado. "Killallzombies" och "spawnbigboss" skulle förstöra mer än det skulle förnöja om det kunde spammas.

1
Skriv svar