Life is Strange – från skaparna av Remember Me

Robot
Medlem
Life is Strange – från skaparna av Remember Me

Bara jag som fick googla Remember Me för att komma ihåg ens vad det var för något?

Episod baserat är ju dock ingen vidare bra ide.

Medlem

Ja de har i alla fall kreativitet, nu fattas bara det tekniska kunnandet, erfarenheten och ekonomiska resurser.... Remember Me var ett fantastiskt koncept som dock hade behövt 6 månaders utveckling och expansion till.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Sapiens:

Bara jag som fick googla Remember Me för att komma ihåg ens vad det var för något?

Jag behövde inte, men jag förstår dig. Väldigt opassande titel på ett så slätstruket spel.

Hur som helst; hoppas de lyckas bättre med detta lir!

Medlem

"Förändra vissa förlopp"? Har de kanske insett att den enda intressanta delen av Remember Me var att modifiera folks minnen och baserat ett spel på något liknande?

Medlem
Medlem

Tänkte precis samma tanke!

Medlem

Remember Me var helt underbart på så många sätt, mest fighting delen som förstörde :/

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Bara jag som fick googla Remember Me för att komma ihåg ens vad det var för något?

Well, man kan väl säga att du inte Remembered It.

Medlem

Bara jag som faktiskt tyckte att det var bra? Iaf för priset jag betalade på steamrean. Jag föredrar korta linjära äventyr ibland. Alla spel måste inte vara open world rpg.

Medlem

Får väl köra Remember Me snart. Fick ju det gratis genom ps+


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Får väl köra Remember Me snart. Fick ju det gratis genom ps+

Om du pallar spela igenom det så är du en riktig jedi! aldrig varit så besviken på ett spel

Medlem
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av marcus8958:

Får väl köra Remember Me snart. Fick ju det gratis genom ps+

Om du pallar spela igenom det så är du en riktig jedi! aldrig varit så besviken på ett spel

Jag blev också besviken. Var extremt peppad på spelet, men nej, det var inte superbra. Kan dock inte påstå att det var ospelbart för min del, det var bara väldigt average.

Medlem

Gillade Remember Me, även om det inte var så bra som jag hoppats på. Det kunde gjorts bättre, men jag skulle inte säga att det var ett dåligt spel.

1
Skriv svar