COD: Advanced Warfare – fartfylld multiplayer-premiär

Medlem

Det här borde inte ens få bära namnet Call of Duty. Trodde inte jag skulle säga detta men Ghosts ser mycket trevligare ut än den här Halo-titanfall hybriden. Hoppas på Treyarch nästa år.

Medlem

Jag fick testa lite hands-on idag (tack FZ tävling.) och tyckte helt klart det var en uppryckning från tidigare slentrian. Hårdspelade MW sen har det minskat på grund av repetition och tjat.

Sledgehammer kändes som dom hade koll (blev lite bedazzled av presentationen dock) och ny samt nygammal skit kändes riktigt fräscht.


signatur
Medlem

Såg lovande ut, hoppas på lite större banor, för det såg tämligen trångt ut i videon.

Skrivet av Remus:

Gud... Skulle vilja ha en Quake III remake/uppföljare... Iofs håller de på med ett nytt UT!

Kommer det vara dedikerade servrar till PC? Jag antar det är ett NEJ på den frågan. Som vanligt med andra ord.

dedikerade servrar är så 2001 .. admistreras av 12åringar som blir höga av powertrips när dom kickar folk till höger och vänster .. tråkiga server-regler som scrollar hela tiden i regnbågens färger .. ngn dryg jävel med pipig röst som kickar dig för ngt miffo i hans klan ska få plats .. eller servern ägs av en gammal gubbe med "dude" i nicket.. som vill komma i kontakt med barn.

Medlem

Förlåt, men det känns inte som "Call of Duty" längre som Call of duty en gång var... men det ser ändå rätt sjukt ut och roligt.

Medlem

Dedikerade servrar skulle vara så ultimat, då spelar man p dom servrar man gillar,

I bästa fall hyra servrar som i bf4.

anyhow, såg lite intressant ut lite mer variation men ändå cod style.

jag längtar dock tillbaka till ww2 med realitiska ljud , det vore brutalt.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Man blir lite intresserad. Jetpacks etc, men i slutet blir säkert ett vanligt CoD multiplayer.

Medlem

Väldigt mycket likt Titanfall med osynlighet, jetpacks, hoppa mot väggar mm. Kan säkert bli bra.

Skrivet av erson:

Lika hjärndöd shooter som vi är vana vid.

Quake3 och UT var minst lika hjärndöda isf.

Medlem

Klockrent

På den tiden man inte hade achievments eller perks utan rå skill


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av TwistedCrunch:
Skrivet av Styggve:
Skrivet av TwistedCrunch:

Lika kul som vanligt att läsa alla kommentarer från HATERS här!

* Get A Life *

För min del är jag ingen "Hater" som du så fint kallar det! Snarare att de senaste spelen i den serien totalt tappat känslan för min del. Blir fan bara sämre och sämre :(. Måste tyvärr säga att det senaste som producerades med kvalitét i den serien var COD 4 och BO. Därefter rasade det tyvärr.

fast varför ens kommentera det? Det är de jag inte förstår...

Alla vet att CoD är döende när INFINITY WARD gör spelen.. därför får ju en ny utvecklare försöka liva upp spelet igen

Då undrar ju jag varför du ens kommenterar andras kommentarer? Är det inte fritt att skriva vad man tycker eller det gäller bara om man tycker som dig?

Medlem
Skrivet av rewoX:

Förlåt, men det känns inte som "Call of Duty" längre som Call of duty en gång var... men det ser ändå rätt sjukt ut och roligt.

Någon är bitter för han har blivit kickad ser jag
Finns ju alla sorters regler på olika servrar. Bara hitta nån som passar din spelstil så slipper du dom problemen. Själv tycker jag det är fantastiskt med dedikerade servrar man kan administrera. Kaninhoppare i sikte! PANG! Där blev den tönten kickad!

Medlem
Skrivet av Styggve:
Skrivet av rewoX:

Förlåt, men det känns inte som "Call of Duty" längre som Call of duty en gång var... men det ser ändå rätt sjukt ut och roligt.

Någon är bitter för han har blivit kickad ser jag
Finns ju alla sorters regler på olika servrar. Bara hitta nån som passar din spelstil så slipper du dom problemen. Själv tycker jag det är fantastiskt med dedikerade servrar man kan administrera. Kaninhoppare i sikte! PANG! Där blev den tönten kickad!

Citerade du fel person nu?

Medlem
Skrivet av rewoX:
Skrivet av Styggve:
Skrivet av rewoX:

Förlåt, men det känns inte som "Call of Duty" längre som Call of duty en gång var... men det ser ändå rätt sjukt ut och roligt.

Någon är bitter för han har blivit kickad ser jag
Finns ju alla sorters regler på olika servrar. Bara hitta nån som passar din spelstil så slipper du dom problemen. Själv tycker jag det är fantastiskt med dedikerade servrar man kan administrera. Kaninhoppare i sikte! PANG! Där blev den tönten kickad!

Citerade du fel person nu?

Skrivet av rewoX:
Skrivet av Styggve:
Skrivet av rewoX:

Förlåt, men det känns inte som "Call of Duty" längre som Call of duty en gång var... men det ser ändå rätt sjukt ut och roligt.

Någon är bitter för han har blivit kickad ser jag
Finns ju alla sorters regler på olika servrar. Bara hitta nån som passar din spelstil så slipper du dom problemen. Själv tycker jag det är fantastiskt med dedikerade servrar man kan administrera. Kaninhoppare i sikte! PANG! Där blev den tönten kickad!

Citerade du fel person nu?

*harkel* Ja absolut! My bad

12
Skriv svar