Spelälskaren Robin Williams är död

Robot
Spelälskaren Robin Williams är död

Döpte sin dotter till Zelda och lirade allt från Call of Duty och Day of Defeat.

#the-legend-of-zelda-ocarina-of-time


Medlem
Spelälskaren Robin Williams är död

"Why don't gamedevelopers make games with heart and passion anymore, like they used to do back in the days..."

Det här var inget citat av Robin, men det borde ha varit. RIP.

Medlem

Väldigt tråkigt. Jag brukar inte bli berörd när kändisar går bort, men det här känns.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Som Pjotor sa, brukar inte bli berörd nämnvärt men Robin Williams hade något speciellt.

Medlem

han var en grymt bra skådis även om jag inte sätt han i någon film på ett ta så under 90 å in på 2k talet så titta jag väldigt mycket på filmer han var med i.

Medlem

Hur länge tar det innan spelandet får skulden för hans död då? Jävligt tråkigt dock att han dött! 2 favoriter är Jumanji ( som ung) och good will hunting på äldre dar.

Medlem

Du kommer bli saknad, vila i frid.


signatur

Äta bör man annars dör man, Äta gör man ändå dör man //Obelix

Medlem

kommer minnas honom från Insomnia med Al Pacino..grym rulle.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Grejen med Robin var att han utstrålade något alldeles unikt. Han var ett komiskt geni utan konkurens. Fy fan vad jag kommer sakna denna glädjespridare!


signatur

Vi offrar allt
Slaktar tusenfalt
Våra liv slits i stycken
Bevittna de sista dödsrycken

Medlem
Skrivet av Necroluster:

Grejen med Robin var att han utstrålade något alldeles unikt. Han var ett komiskt geni utan konkurens. Fy fan vad jag kommer sakna denna glädjespridare!

Jag vet inte med genialisk men kan fullständigt hålla med om unik, ingen annan komiker är på samma "våglängd" som honom.

Men fan vad tungt det måste vara för hans dotter.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

lite sorgligt, Robin var ju kungligt bra skådis. väldigt unik person med känsla för komik.

Medlem

Sprallig och rolig och en otrolig talang, har dock alltid tyckt att det har sett ut som att han har gömt sig bakom en rolig fasad för att dölja hur han verkligen mår, för hans ögon har aldrig sett glada ut. Jag tycker mest synd om barnen i detta sammanhang.

Medlem

Han var underbar.

Medlem
Skrivet av ohem:
Skrivet av Necroluster:

Grejen med Robin var att han utstrålade något alldeles unikt. Han var ett komiskt geni utan konkurens. Fy fan vad jag kommer sakna denna glädjespridare!

Jag vet inte med genialisk men kan fullständigt hålla med om unik, ingen annan komiker är på samma "våglängd" som honom.

Men fan vad tungt det måste vara för hans dotter.

Han har iofs 3 barn som det borde vara tungt för...


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ironiskt hur de som är komiker och är glada oftast är de som är/blir deprimerade....


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:

Ironiskt hur de som är komiker och är glada oftast är de som är/blir deprimerade....

Njae..hurvida det stämmer vet jag inte. Jag tror du ser depression bland alla typer av människor. Dock är det nog de som är glada som gör oss mest förvånade.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av ohem:
Skrivet av Necroluster:

Grejen med Robin var att han utstrålade något alldeles unikt. Han var ett komiskt geni utan konkurens. Fy fan vad jag kommer sakna denna glädjespridare!

Jag vet inte med genialisk men kan fullständigt hålla med om unik, ingen annan komiker är på samma "våglängd" som honom.

Men fan vad tungt det måste vara för hans dotter.

OK.

Medlem

Han var ju extremt bred som skådespelare och duktig på alla slags roller - allt från flamsiga komedier till tunga dramatiska prestationer. Det är möjligt att han hade lätt för att nå extrema känslor åt alla håll och då ingår väl tyvärr också depressioner.

Jag kommer främst att minnas honom för hans framträdanden i diverse "talkshows". Det brukade räcka med att programledaren sade en mening så kunde Williams improvisera och vara fantastiskt rolig till programtiden tog slut.

Medlem

Fattar inte varför man skriver en artikel om honom här? Finns väl många spelälskare som dött och inte har ni skrivit nått då?


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Fattar inte varför man skriver en artikel om honom här? Finns väl många spelälskare som dött och inte har ni skrivit nått då?

Dom kanske inte har varit lika igenkända?

Medlem

Framför allt han var en skådis. Komiskt geni. Den enda anledning att han hamnat på denna sida är att han var en skådis, inte en spelälskare. Eran artikel hade vart mer seriös om ni citerade så som t.ex. "Robin W. har avlidet- han var bland annat en spelälskare"

Medlem
Skrivet av nils45:
Skrivet av Kleptoman:

Fattar inte varför man skriver en artikel om honom här? Finns väl många spelälskare som dött och inte har ni skrivit nått då?

Dom kanske inte har varit lika igenkända?

Ojj hade glömt att man var värd mer än andra när man är igenkänd.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Synd, alltid tråkigt när folk dör. RIP

Medlem

Vila i frid! Minns va ja gillade han i Jumanji när den kom, självklart gjort bättre filmer men bra film när man var liten

Medlem

Han döpte sin dotter till Zelda, efter spelet, så där har ni er tie-in.

Tycker det här är väldigt trist. Hans filmer var inte alltid de bästa men han var alltid bra, och hans standup var löjligt roliga enligt mig. Varje gång han gästade Letterman så skrattade jag mig andfådd.

Take Care, Robin. See you on the other side.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av nils45:
Skrivet av Kleptoman:

Fattar inte varför man skriver en artikel om honom här? Finns väl många spelälskare som dött och inte har ni skrivit nått då?

Dom kanske inte har varit lika igenkända?

Ojj hade glömt att man var värd mer än andra när man är igenkänd.

Det är ingen som har påstått att han är mer värd än andra, men du får tänka lite, om du kan, skulle FZ:a skriva en artikel för varje spelälskare som dör då? Då skulle du väl suttit här och klagat på det?

Inaktiv
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av nils45:
Skrivet av Kleptoman:

Fattar inte varför man skriver en artikel om honom här? Finns väl många spelälskare som dött och inte har ni skrivit nått då?

Dom kanske inte har varit lika igenkända?

Ojj hade glömt att man var värd mer än andra när man är igenkänd.

Så du tycker inte att människor har olika värde? Självfallet har Robin Williams mer värde än en kille som bott instängd i sin lägenhet i 30 år och bara lirat spel tills hjärtat gav upp.

Synd som fan förresten gillade han riktigt mycket när jag var ung.

Medlem

Vila i frid.


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

Medlem

Synd att någon som han blir deprimerad en längre tid men inte får hjälp utan måste ta sitt enda medel och försvinna från jorden. Visst att kändisar kan känna sig instängda och inte kunna röra sig fritt i samma utsträckning som andra människor kan nog vända in och ut på vissa kändisar efter en lång tid! Han lämna så många bakom sig, detta kunde stoppats tidigare.

Vila i fred R. Williams


signatur

Don't be a fanboy, if you can't afford more than one console, respect the others and their opinions.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av nils45:
Skrivet av Kleptoman:

Fattar inte varför man skriver en artikel om honom här? Finns väl många spelälskare som dött och inte har ni skrivit nått då?

Dom kanske inte har varit lika igenkända?

Ojj hade glömt att man var värd mer än andra när man är igenkänd.

Haha det dummaste jag läst

123
Skriv svar