"Största förändringen för Call of Duty på 10 år"

Robot
"Största förändringen för Call of Duty på 10 år"

Sledgehammer menar att Advanced Warfare förändrar spelet från grunden - se nya trailern!

#call-of-duty-advanced-warfare, #microsoft


Medlem
"Största förändringen för Call of Duty på 10 år"

Varför tänke jag på NHL previews plötsligt? "Största förrändringen ever" - Ändå märker man ingen skillnad.

Medlem

Designen med all framtids-teknik får mig att tänka på Titanfall. Tycker inte att det passar Call of Duty alls. Nej, det här gör mig inte intresserad direkt.

Gen
Medlem

Vi har hört det innan tusen gånger (Fish AI nån?). Hursomhelst väntar jag med köp tills TB har sagt sitt.

Första förändringen för Call of Duty på 10 år

edit: eller läste ja fel?

Medlem
Skrivet av Inte Activision:

Detta kommer inte förändra cod från grunden


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

När jag skumläste "sidled" och "största förändringen" tänkte jag: JA! de har gjort om det från grunden och gjort en sidledsscroller som tex Shadow Complex eller deadlight! Det var på tiden!

Sen blev jag såklart besviken...

Medlem

Prepare 4 the haters again!

Medlem

Det såg inte speciellt ut.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Så länge multiplayerdelen är mer som Black Ops 2 än Ghosts eller MW3 är jag mer än nöjd, helt klart det bästa CoD MP (efter cod 4 och mw2 då).


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

När dom ändrar så 2 skott i benet inte dödar då kanske dom ska snacka

största anledningen varför det ej spelas, och givetviss killstreaks och löjliga granatkastare som kräver noll aim för att döda med.

Medlem

Titta! Crysis 1 har hittat ut på Xbone! Eller vänta?

Medlem

Var det nån mer än jag som la märke till att all vapen var målsökande? Vad kommer härnäst. Autorun? Samma grafikmotor, ingen recoil (alltså hur svårt ska de va) o en massa skriptade explosioner. CoD är Transformers av spelvärlden

Medlem

Såg riktigt tråkigt ut, samt att vapenljuden fortfarande är helt värdelösa...

Medlem
Skrivet av SpajN:

Varför tänke jag på NHL previews plötsligt? "Största förrändringen ever" - Ändå märker man ingen skillnad.

Vi har i alla fall exoskelettet. Nu blir det lite inslag av Crysis.
Annars är det nog inte så mycket nytt, nej.

Medlem

Call of Duty: Avancerad Mjölkning.

Medlem

Visst det såg jävligt bra ut,, frågan är hur det kommer se ut vid release... sånt lär ändras. Vid release kommer alla bli besvikna igen.. vi har vart där innan!


signatur

Don't be a fanboy, if you can't afford more than one console, respect the others and their opinions.

Medlem

För likt Titanfall. Sedan verkar det inte vara mycket större skillnad från tidigare CoD-spel. Men jag får se.

Medlem

Att slita av en bildörr och använda den som sköld går ju att göra i Darkness II som släpptes för några år sedan, så det är knappast något nytt.

Inaktiv

Amen snälla...

Medlem

Varför har dom kvar samma värdelösa vapen ljud år 2014 efter 10 år?

Direkt när jag spelade Mw2 trodde jag det var någon ljud bugg pga ljuden var så dåliga men tyvär är det någon som designat det så.

Medlem

Alltid så jävla kass ljudbild i CoD..
Battlefield spelen har ju ett par gånger bättre ljud i min mening, speciellt på vapen och explosioner.

Bryr de sig så lite?...

Medlem

Största förändringen till CoD på 10 år är att spelet lika gärna kunde hetat Crysis of Duty. Snyggt.

Medlem

"Vi har matat er med fish-AI och annat göttigötti tio år"

"Så nu tycker vi det är dags för nått nytt - vad sägs om att slita av en bildörr och använda den som skydd!!!! ???"

Såja lilla guppy, gapa och svälj...

Antar att Activision hade ett Call to Crytek och vill sen dela detta samtal i Call of Crysis


signatur

i7 4790k | 16GB DDR3 | GTX 1070

Medlem

Ombyggt från grunden? Fan va gutt! Precis som de sa i trailerna för de senaste tre spelen?

Medlem

Ni som klagar på vapenljuden... Nu vet jag ju iofs inte hur många gånger ni skjutit med dessa vapen på riktigt. Annars kan jag ju tänka mej att anledningen att de inte ändrat dem är att de låter så? Bara en tanke.

Medlem

Tänker tillbaka till första CoD, där ljudbilden var smått fantastisk. Fanns en riktig punch i alla vapen och kontrasten från den stilla tystnaden av natten till en plötslig Eldstrid några minuter senare var monumental!

De senaste CoD spelen har helt okej ljud, men främst i scriptade sekvenser såsom bilkrascher eller dylikt. Annars känns det rätt platt, inte minst om man jämför med den svenska konkurrenten....

Gameplay ser ju.....eeeh bättre än Ghost men man ska fan anstränga sig för att göra ett sämre spel än Ghost. Jag kan tänka mig att vissa prylar och gimmicks dyker upp i MP men det medta gör det nog inte. Och tyckte bilen verkade lite för arkadisk, även för såna här spel! Virar man runt i en bepansras bil ska det kännas som det och inte en formel 1!

1
Skriv svar