Quantum Break - premiär för gameplay!

Robot
Quantum Break - premiär för gameplay!

Max Payne-skaparna bjuder på över åtta minuter tidsföraktande action.

#quantum-break


Medlem
Quantum Break - premiär för gameplay!

Ser faktiskt väldigt intressant ut!

Hoppas det kommer till PC så småningom.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Så sjukt besviken. Teasern under e3 förra året väckte intresse för spelet. Det här ser mer eller mindre ut som vilken tps som helst! Hyfsat snyggt men ingen wow-faktor.

Medlem

Bästa spelet! Älskar Remedy.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

"Yay..."


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem

Wow! Jag har helt missat detta. Kan bli trevligt.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Ser ut som vilket "gömma sig bakom saker sen titta upp och skjuta" -spel som helst med lite nya ingredienser som inte lär tillföra så mycket IMO.

Medlem

Stämningsfullt


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv

Ne. Bort med skiten, då den bara kommer till Xbox One! -.- Besviken deluxe!

Medlem

Svårt o få en bra uppfattning tyckte jag, kan ju alltid hoppas på ett demo sen


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

MEG
Medlem

Ser inte så kul ut, men å andra siden är det svårt att göra en rättvis bedömning på 8min gameplay


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Bullet-time på anabola blev lite min tanke. Känns bara som ännu en dussinpangare med tillhörade gimmick, som marknadsföringen kommer koncentrera sig stenhårt på för att övertyga oss om hur "ball" och "innovativ" denna gimmick är.

Rent grafiskt såg det heller inte så värst imponerande ut. Platt och lågupplöst.

Medlem
Skrivet av Xzander:

Bullet-time på anabola blev lite min tanke. Känns bara som ännu en dussinpangare med tillhörade gimmick, som marknadsföringen kommer koncentrera sig stenhårt på för att övertyga oss om hur "ball" och "innovativ" denna gimmick är.

Rent grafiskt såg det heller inte så värst imponerande ut. Platt och lågupplöst.

Tittade vi på samma trailer? Jag tyckte det såg bra ut. Men man får väl se själv när det släpps.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Om man nu tittat på hela presentationen av XBONE . Så verkar ju i alla fall detta vara det mest intressanta. Sedan, Chocken att nya Tomb Raider blir exklusivt 2015.

Medlem

Jag är verkligen inte imponerad i alla fall. Ser dötrist ut imo.

Avstängd

trodde detta spel var det spel som skulle få mig att skaffa en x1. men nej. Ser i princip ut som vilket tps som helst men med lite sämre animationer än vanligt. Se bara i början på klippet när man öppnar fönstret... har karaktären blöjan full med skit eller?
Sen verkade ju slo-mo effekterna helt nice de 3-4 första gångerna man såg dom, men redan efter att ha sett dett ~9 minuter långa klippet hade jag tröttnat på det. samma sak om och om och om igen.

Kanske får hoppas på en PC version av spelet då istället, men om utvecklarna får pengar för den återstår att se


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem

Jag hade väntat mig lite mer.

Det såg mest ut som en vanlig shooter med lite "stoppa tiden"-moment.

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av Xzander:

Bullet-time på anabola blev lite min tanke. Känns bara som ännu en dussinpangare med tillhörade gimmick, som marknadsföringen kommer koncentrera sig stenhårt på för att övertyga oss om hur "ball" och "innovativ" denna gimmick är.

Rent grafiskt såg det heller inte så värst imponerande ut. Platt och lågupplöst.

Tittade vi på samma trailer? Jag tyckte det såg bra ut. Men man får väl se själv när det släpps.

Ja, det är väl ett tag kvar tills spelet går guld, och förhoppningsvis hinner det imponera mer fram tills dess. Just nu blev mitt intryck utav det väldigt "meh".

Inaktiv

Jag tror att det är storyn som först och främst kommer att suga in en i det här spelet. Kriminalare/mystik. Jag tror att det kommer bli en trevlig resa. Såna här spel ska man maraton-lira för att riktigt sjunka in i världen.

Medlem

så jävla synd att de inte fick göra en Alan Wake 2. Det här såg inte intressant ut.

Visst såg det intressant ut, men den nedskalade grafiken var lite tråkigt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Kul. Alltid gillat slow-motion effekter. Blir till att hålla ett öga på det här.

Var det förresten bara jag som tyckte att huvudpersonen liknade Max Payne litet grann? ( Den äkta Max Payne, inte den flintskallige i hawaiiskjorta. )


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

KoP
Medlem
Skrivet av anon_276063:

Ne. Bort med skiten, då den bara kommer till Xbox One! -.- Besviken deluxe!

Sucks to be a fanboy. Själv kommer jag äga alla format så man slipper gräma sig över att man inte kan spela vissa spel pga att man envist måste nagla sig fast vid endast en konsol.

SoL
Medlem
Skrivet av Ravenknight:

Kul. Alltid gillat slow-motion effekter. Blir till att hålla ett öga på det här.

Var det förresten bara jag som tyckte att huvudpersonen liknade Max Payne litet grann? ( Den äkta Max Payne, inte den flintskallige i hawaiiskjorta. )

Det va de första jag tänkte på när ja börja kolla, trodde nästan de va max hehe

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av edgren:

Ne. Bort med skiten, då den bara kommer till Xbox One! -.- Besviken deluxe!

Sucks to be a fanboy. Själv kommer jag äga alla format så man slipper gräma sig över att man inte kan spela vissa spel pga att man envist måste nagla sig fast vid endast en konsol.

Inte lite mallig..

Medlem
Skrivet av steffmaister:

Så sjukt besviken. Teasern under e3 förra året väckte intresse för spelet. Det här ser mer eller mindre ut som vilken tps som helst! Hyfsat snyggt men ingen wow-faktor.

Cynikern is strong with this one..

Medlem
Skrivet av odenia:
Skrivet av KoP:
Skrivet av edgren:

Ne. Bort med skiten, då den bara kommer till Xbox One! -.- Besviken deluxe!

Sucks to be a fanboy. Själv kommer jag äga alla format så man slipper gräma sig över att man inte kan spela vissa spel pga att man envist måste nagla sig fast vid endast en konsol.

Inte lite mallig..

Varför är det malligt? Jag håller med. Varför ska man begränsa sig till en plattform?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av odenia:
Skrivet av KoP:
Skrivet av edgren:

Ne. Bort med skiten, då den bara kommer till Xbox One! -.- Besviken deluxe!

Sucks to be a fanboy. Själv kommer jag äga alla format så man slipper gräma sig över att man inte kan spela vissa spel pga att man envist måste nagla sig fast vid endast en konsol.

Inte lite mallig..

Varför är det malligt? Jag håller med. Varför ska man begränsa sig till en plattform?

Alla har inte råd eller så vill man kanske inte lägga SÅ mycket pengar på spel.

Medlem

Ser toppen ut! Blir ett köp på detta!

Medlem

Suuuuuuuuuuuuuuck...

Att Remedy har gjort två av dem bästa tps spelen som någonsin gjorts märktes verkligen inte i Alan Wake, än mindre i "Max Payne" 3 och det här spelet verkar kännas lika trött och passionslöst också :/.

Va fan hände med all grym action, humor, intressanta karaktärer och story? Varför i helvete verkar ingen förstå pacing och flow längre?!

Varför satans rövhål är det här...

...mer underhållande än "gameplay"trailen vi nyss såg?!

Och innan ni säger någon, har ni spelat pc versionen av Max Payne 1 och 2 på senaste, eller alls? Om inte så seriöst gör det i så fall. Gör det och sen kom gärna tillbaks och förklara för mig hur dem senaste 10åren av tps utveckling har gjort spelen bättre. Förklara varför coverbased qte action med flowdödande cutscenes varannan minut är något vi ska hurra över...

I dare you...

...I double dare you motherfucker!

12
Skriv svar