Beta-testare sökes. Äntligen blir du belönad för ditt spelande.

Medlem
Beta-testare sökes. Äntligen blir du belönad för ditt spelande.

Vi driver en tjänst som heter Claimony, idén är enkel, du spelar och får saker för dina achievements.

Claimony är en tjänst där onlinespelare belönas av varumärken – allt beroende på hur pass bra de presterar i sina favoritspel. I praktiken kommer du exempelvis kunna dräpa några läskiga troll och för detta få ett gratis biobesök. Kul va? Ett smart sätt att förena nytta med nöje vilket genast gör det lite mer intressant att spela onlinespel tror vi.

Inget är släppt ännu. Vi testar fortfarande tjänsten och vi söker nu fler testare. Du kommer dock få saker för ditt spelande, ex biobiljetter, Pocketskrivare etc.

Sök en beta-key här: http://www.claimony.com/
(Du måste vara kopplad till Steam)

Ha det!
JOHAN

Medlem

Hur ska ni få ihop pengar till priser? Var får ni eran inkomst ifrån?


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Inget är gratis, så vad är hållhaken?

Medlem

Ni kommer inte sälja våra e-postadresser till någon rysk spammare hoppas jag. Jag vill inte köpa steroider, penispiller eller ryska fruar, tack.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Ni kommer inte sälja våra e-postadresser till någon rysk spammare hoppas jag. Jag vill inte köpa steroider, penispiller eller ryska fruar, tack.

Hahahaha! Du gjorde min dag nyss bättre!


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Efter som TS inte svarar så antar jag det är någon slags scam.

WOW BIOBESÖK? Det använder inte varenda jävel numera och det lockar verkligen inte alls.

Såg nyss också det är en ny användare. Bara idioter skulle gå på denna skit.

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Hur ska ni få ihop pengar till priser? Var får ni eran inkomst ifrån?

Hej! Det fina är att varumärkena ger bort sakerna mot att deras prylar syns på sajten. Man kan säga att dom betalar med sina prylar för att synas. Det finns mängder med företag som vill visa upp nya produkter. Tänk vanlig banner som du ser på den här sidan, men vi visar produkten istället som i en webbutik och du får den om du har tillräckligt med "poäng".

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Inget är gratis, så vad är hållhaken?

Hello. Den enda hållhaken ligger nog på oss, att vi inte lyckas...:) finns inga hållhakar.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Ni kommer inte sälja våra e-postadresser till någon rysk spammare hoppas jag. Jag vill inte köpa steroider, penispiller eller ryska fruar, tack.

Ha ha nej då! Vi är ett gäng som är seriösa, och lyckas vi får vi många användare som kan plocka hem prylar från allt spelande. Du kommer inte behöva köpa konstiga ryska piller:)

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Efter som TS inte svarar så antar jag det är någon slags scam.

WOW BIOBESÖK? Det använder inte varenda jävel numera och det lockar verkligen inte alls.

Såg nyss också det är en ny användare. Bara idioter skulle gå på denna skit.

Sorry att jag inte svarat. Absolut inget Scam. Vi söker bara betatestare som kan tycka till om tjänsten so far. Visst är jag ny användare här! Jag jobbar med webbar och appar och är tyvärr ingen storspelare själv. Vi behöver som sagt bara folk som vill testa sajten just nu. Biobiljetter, jag vet. Men vi har oxå saker från LG och mycket annat på väg in. Detta är en beta inte den riktiga tjänsten! Vi tyckte att vi skulle bjuda er på något i alla fall:) Just nu vill vi testa systemet. Men vi har mer än bara biobiljetter jag lovar!

Medlem

aja, registrerade mig på sidan för att se vad det är för något : >

Medlem
Skrivet av raexx:

aja, registrerade mig på sidan för att se vad det är för något : >

Kanon! Tack tack

Medlem

skulle det där finnas till Playstation så skulle jag nog ha fått ett överflöd av biobesök

Medlem

Ledsen men bara Steam for now. Men mer kommer...:)

Medlem

Jag provar gärna!

1
Skriv svar