Xbox One får en massiv uppdatering och dlna-stöd

Robot
Xbox One får en massiv uppdatering och dlna-stöd
Medlem
Xbox One får en massiv uppdatering och dlna-stöd

Sweet!

Medlem

Känns som det är det är oerhört svårt för xbox att lyckas i de länder som den inte är lanserad i. Man vill troligtvis spela med sin umgängeskrets och oddsen är betydligt lägre att någon har ps4 än Xbox.
Vet vi ens varför Xbox valde att strunta i de länder som de faktiskt gjorde?

Inaktiv

MKV:) Jag är så jävla glad över detta:)

Inaktiv

De borde lägga in så man kan se alla filmer, rippar, fan och hans moster utan kopieringsskydd. There I said it. Jag kommer nog inte köpa någon men det kommer öka försäljningen om man kan använda den som regelrätt mediaplayer utan begränsningar.

Eller det kanske var det som hände nu?

Medlem
Skrivet av Jesper943:

Känns som det är det är oerhört svårt för xbox att lyckas i de länder som den inte är lanserad i. Man vill troligtvis spela med sin umgängeskrets och oddsen är betydligt lägre att någon har ps4 än Xbox.
Vet vi ens varför Xbox valde att strunta i de länder som de faktiskt gjorde?

Var ju för att det tar tid att fixa röststyrning på lokala språk, för oss svenska då, finns säkert fler anledningar men jag tror det är en av dom stora.

Men det var ju bara köpa på microsofts store i tex England så skickade dom hem till dörren

Medlem

Jävligt skönt om fler videoformat stöds, fan ett helvete att spela upp på 360.

Medlem

Major Nelson har uppdaterat nyheten med detta klippet där dom pratar om uppdateringarna.

Grymt! Är med i beta programmet för uppdateringar, så ska bli kul att få testa alla nya features framöver.

Inaktiv
Skrivet av Spit:

Major Nelson har uppdaterat nyheten med detta klippet där dom pratar om uppdateringarna.

https://www.youtube.com/embed/sfaP0yy_ewg

Grymt! Är med i beta programmet för uppdateringar, så ska bli kul att få testa alla nya features framöver.

Schysst! Tack! Strömma tv medans jag spelar är guld. Då slipper man bryta mitt i en match när tjejen vill kolla på inredningsprogram:)

Skribent
Skrivet av Spit:

Major Nelson har uppdaterat nyheten med detta klippet där dom pratar om uppdateringarna.

https://www.youtube.com/embed/sfaP0yy_ewg

Grymt! Är med i beta programmet för uppdateringar, så ska bli kul att få testa alla nya features framöver.

Tack Spit <3


signatur

I am the black wizards.

Medlem

MS fortsätter att briljera med sina mjukvaru-uppdateringar! Sweet som f-n!

Medlem

Goda nyheter för dom som gillar att jaga Achievements, en TrueAchievements App kommer snart.

TrueAchievements App Coming Soon To Xbox One

Medlem
Skrivet av Ghoztatic:
Skrivet av Jesper943:

Känns som det är det är oerhört svårt för xbox att lyckas i de länder som den inte är lanserad i. Man vill troligtvis spela med sin umgängeskrets och oddsen är betydligt lägre att någon har ps4 än Xbox.
Vet vi ens varför Xbox valde att strunta i de länder som de faktiskt gjorde?

Var ju för att det tar tid att fixa röststyrning på lokala språk, för oss svenska då, finns säkert fler anledningar men jag tror det är en av dom stora.

Men det var ju bara köpa på microsofts store i tex England så skickade dom hem till dörren

Det hade väl att göra med marketplace betlaningar också? Oavsett så beställde jag från amazon.de, snabbt och man får rätt kontakt från början också


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Inaktiv
Skrivet av Spit:

Goda nyheter för dom som gillar att jaga Achievements, en TrueAchievements App kommer snart.

https://www.youtube.com/embed/YpHBQukFOJM

TrueAchievements App Coming Soon To Xbox One

Vem behöver FZ eller nån annan sida för den delen? Det är ju bara att följa dig.

Medlem
Skrivet av Jesper943:

Känns som det är det är oerhört svårt för xbox att lyckas i de länder som den inte är lanserad i. Man vill troligtvis spela med sin umgängeskrets och oddsen är betydligt lägre att någon har ps4 än Xbox.
Vet vi ens varför Xbox valde att strunta i de länder som de faktiskt gjorde?

Dels språk översättning sen så vill microsoft antar jag ha någorlunda app stöd just för det specifika landet.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Rockartisten:
Skrivet av Spit:

Goda nyheter för dom som gillar att jaga Achievements, en TrueAchievements App kommer snart.

https://www.youtube.com/embed/YpHBQukFOJM

TrueAchievements App Coming Soon To Xbox One

Vem behöver FZ eller nån annan sida för den delen? Det är ju bara att följa dig.

Haha

Medlem

Nu börjar visionen om något mera än en ny knapp på en handkontroll och endast mera prestanda synas!

1
Skriv svar